Deborah en Vicky gefeliciteerd meiden ! Dat de zwangerschap goed mag verlopen :thumbup:
Deborah en Vicky… allebei van harte gefeliciteerd! :dance:
En nu… lekker genieten!
Liefs, Daantjexxxx
Gefeliciteerd Vicky en Deborah
Gefelicititeerd Vicky en Deborah!! :inlove: :mrgreen: :dance:
Vicky, ik had net als jij HELPP bij de eerste, ik hoop ook op een normale bevalling dit keer.
Spannend, maar ik heb al gehoord dat we geen extra kans hebben op zwangerschapsvergiftiging, omdat we het al een keer hebben gehad. Toch extra uitkijken en extra controle’s natuurlijk.
Geniet ervan en op naar een fantastische zwangerschap!
Nou hier mijn laatste nieuws: Kruitvat testje gedaan en ik zie volgens mij toch echt een heeeeel licht streepje :? Zo hubbie maar even laten zien (die schrikt zich echt vast een ongeluk die verwacht niet dat het zo snel al raak is denk ik). Zal proberen een fotootje te maken maar ik denk niet dat er iets op te zien zal zijn…
OliviaMay ik heb 25% kans op herhaling Maar goed we zien t wel…
TanteSoesa, spannend Ik had ook een lichte streep en vanmorgen opeens een duidelijke clearblue!
Tante Soesa… Spannend! Je bent vast echt zwanger!
Liefs, Daantje xxx
Sorry meiden krijg hem niet goed op de foto, maarrrrr morgen haal ik gewoon een nieuwe test… dan test ik dinsdagochtend voor ik ga werken nog een keertje… Nou duik ik weer de tuin in. Hubbie zag overigens niks, maar die moet het eerst even geestelijk verwerken dat ie zo snel weer raak geschoten heeft :mrgreen:
mannen :roll: :lol: Die van mij was gisteren ook al zo ongelovig haha
Ik hoop dat je dinsdag gewoon vet positief test
Meiden ik heb even geen fut om alles terug te lezen. Maar ik zag in de snelligheid dat OliviaMay en Vicky zwanger zijn - meiden supergefeliciteerd. Dat wordt al een drukke boel daar bij de april-mama’s :thumbup:
Zelf ben ik afgelopen dagen in toenemende mate nogal moe. Maar ik sta er momenteel ook grotendeels alleen voor in de zorg voor ons zoontje daar de oppas met vakantie is en mijn vriend allemaal late diensten heeft. Ik ben echt afgeserveerd als lasse eenmaal op bed ligt, zelfs geen fut om de computer aan te zetten.
Heb wel een en ander gevoeld in de innestel periode maar heb het wel eens sterker meegemaakt. HEb nu wel zwaardere en gevoeligere borsten, ben nogal gevoelig en dus moe - maar ja dat heb ik de afgelopen maanden allemaal al vaker meegemaakt en toch bleek het niet goed raak.
Maar ik ben over de helft van het wachten, nog een klein weekje en dan weet ik of er deze keer een goed ei voor lag
Vicky gefeliciteerd meid. Super. En ik ga voor je duimen dat je de 40 weken haalt. Daar gaan we gewoon vanuit.
Deborah .Jij ook gefelciteerd.
En tante Soesa. Jij bent vast harstikke zwanger.
Vicky en Deborah gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een fantastische zwangerschap mogen hebben!
Nou ik weet het even niet meer, net heel klein beetje bloed, maarreh dat zou ook van iets anders kunnen komen :oops: We wachten de nacht dus maar af. Hubbie was net een beetje van de schrik bekomen :?
:dance: Vicky en Deborah, van harte gefeliciteerd meiden… :dance:
Tante Soesa, spannend hoor!
Vocky en Deborah
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen:
Oei Vicky, 25% kans is meer dan ik dacht en meende te begrijpen. Maar misschien is het per geval weer anders. Ik kreeg pas op het laatst de vergiftiging.
Gelukkig dus ruim meer kans dat het goed gaat!
Tante Soesa, wat spannend zeg. We duimen met je mee hoor.
Ik durf me nog niet zo goed bij de echte aprilmama’s aan te sluiten… Ik moet zelf nog aan het idee wennen lijkt wel!
Daantje, Noortje en Bella al stiekem aan het testen geslagen?? Ik vond het zo moeilijk om te bepalen wat nou een beginnende zwangerschap kon zijn en wat niet, omdat het naar mijn idee allemaal het zelfde voelde (menstruatieklachten en beginnende zwangerschap).
Alleen een test (of echte :evil: :evil: :evil: ) geeft je de ware uitslag!
Succes in ieder geval,
OliiviaMay
:evil: :evil: :evil:
Volgende NOD: 6 of 7 september… Maar dan zit ik in Amerika en kom pas 27 september terug… Dus…
Balen Noortje :hug:
Balen Noortje
Het verschil tussen ongiklachten en zwangerschapsklachtens is dat de laatste bij mij veel eerder beginnen en ongi klachten normaal pas een dag of drie van tevoren. Dus het verschil voel ik wel maar hoeft op zich nog niets te zeggen want je moet toch overtijd raken en vele bevruchtingen eindigen in een ongi (zeker op mijn leeftijd :roll: - ik heb geloof ik maar 6% kans per keer ofzo itt 25 a 30% voor iemand tot 35)
Maar ik test pas als ik echt overtijd ben dus zondag op z’n vroegst.
Maar voel me best onzeker momenteel hoor - zo van het zal wel weer niet deze keer, en waarom zou het nu wel goed raak zijn, moet vast nog maanden wachten als het al lukt - maar ja van het weekend weten we meer.
gefeliciteerd met de zwangeren
nou het hangt erom april mama 2008 of toch mei
1 september me nod
Effe snel voor ik ga werken, testje gedaan met ochtendplasje en… positief! Jim krijgt dus half april een brusje!
Ik klim weer op mijn wolk tot vanavond!