goeie morgen. ga toch weer even iets schrijven, al is er niet veel nieuws.
ik denk nog steeds niet dat ik zwanger ben, maar hoop het eigenlijk wel een beetje. Aan de andere kant vind ik mezelf zo onverstandig! ik ga straks beginnen met mijn vierde jaar pabo en dan is het best zwaar om tegelijk zwanger te zijn. ik moet dan met een dikke buik voor de klas. en wat als ik te ziek ben om door te studeren?
bovendien ben ik nu uitgerekend voor het afstuderen, dus dan zou ik waarscheinlijk een paar maanden moeten verlengen.
en toch zou ik het er wel voor over hebben! ben ik nu heel erg onverantwoord bezig? :oops: :oops: :oops:
mijn vriend werkt trouwens en verdiend goed en we wonen gewoon samen, niet in studentenkamers.
we hebben wel besloten, dat als het nu niks is we echt nog een jaartje wachten. ik zou me daar ook wel beter bij voelen, dan wanneer we zoals nu de deur telkens op een kier laten staan voor een kindje (wel voorbehoedmiddelen, maar niet streng in het gebruik).
het zal ook wel niets zijn, want toen ik eerder zwanger was (de miskramen) voelde ik gewoon dat er iemand bij me was. nu voel ik dat helemaal niet. mijn gevoel zegt me dat de buikkrampen tegen de middag of de avond wel zullen doorzetten. Zodra ze doorzetten ga ik mijn banner veranderen. Dus jullie horen gauw van me!
ik heb net getest en het is negatief. Heb nog steeds geen ongi die echt doorbreekt, maar goed. Als de test negatief is mag het van mij nu ook wel komen
ships Coba!!!
Nou idd kom dan maar op met die ongi. Op naar de volgende ronde.
-x-
Diana ik snap dat je wens voor een kindje groot is maar inderdaad is het de vraag of het nu wel wijsheid is.
ALlereerst is de kans dat je 4 maanden hondsmoe bent (echt niet bij te slapen moe) heel groot nog los van misselijkheid en dan nog naar school gaan is een hele klus. Kijk werken is al lastig maar ik hoe nu 's-avonds thuis niets zeg maar.
Verder weet je niet wat je in huis krijgt kwa kindje en kan je helemaal niet zeggen dat je daarna gelijk doorgaat met afstuderen. Je kan zomaar ineens een jaar verder zijn. En dadelijk maak je je pabo helemaal neit af - zou toch zonde zijn. Je kan het maar op zak hebben.
Hoewel het ws lastig is klinkt het wel beter om dit eerst af te maken en er dan echt helemaal voor je zwangerschap en je kindje te kunnen zijn.
Gr Caroline
ik weet heel goed dat je gelijk hebt hoor caroline. ik voel me nu ook wel een beetje stom langzamerhand, dat ik telkens te veel risico heb genomen.
maar ik vond altijd dat ik dat kon doen omdat ik immers bereid was de gevolgen er van te dragen. dat zal ik ook zeker doen! en er moet wel heel veel gebeuren voordat ik mijn studie niet afmaak!
maar goed. we nemen vanaf nu gewoon geen risico meer en gaan dan over een jaartje weer eens kijken of we er echt aan toen zijn.
mijn ongesteldheid zet nog niet echt door. ik druppel maar een beetje. maar ik wacht het vandaag nog af. als het dan nog niet heeft doorgezet dan ga ik morgen toch testen want maandag ga ik op vakantie en dan wil ik hier niet meer mee bezig zijn.
o boba jammer zeg :hug:
groetjes deborah
coba ben je zeker dat je niet te vroeg hebt getest? ik bedoel, je hebt ook een korte cyclus, dus, wie weet?
maar ik wil je niet weer onzeker maken hoor!
of ben je nu ongesteld?
:hug:
Diana
hallo het is zes uur smorgens en ik heb net een test gedaan.
ooh en ik ben helemaal in de war!
eerst zag ik geen streepje maar na vijf minuten zag ik het wel. heeeeeeeeeeeeel licht en dan moest ik wel het plastic venstertje verwijderen. maar het is echt een beetje paarsig (of is het toch de schaduw van een deukje?) en het is net als vorige maand!
ik weet niet wat ik er van denken moet. ik bloed immers en heb al drie? vroege miskramen gehad met van die lichte streepjes. straks gaat het weer zo!
ik kan wel huilen! ik wil een dikke vette streep! of gewoon geen streepjes of deukjes of wat dan ook zien op die testen! :snooty:
:x
Diana, :hug: , wat een onzekerheid.
mijn vriend en een vriendin zagen het streepje ook dus ik ben weer iets rustiger.
alleen ben ik nog wel onzeker over het verloop. ik heb immers al sinds donderdag bloedverlies en ben bang dat dat toch niet echt goed is.
Jee Diana, ik hoop het voor je dat het positief is en blijft!
Hier is de ongi goed doorgebroken, dus ik ga op naar de volgende periode
jammer coba, maar veel succes. je kunt nu meedoen met de wannabee meimama’s
ik hoop voor je dat het snel gaat lukken.
diana zou het geen innestelingsbloed kunnen zijn zoals je wel eens meer hoort. Ik zou zeggen over een paar dagen nog een testje doen en indien die ook weer positief is toch even contact opnemen met de dokter!
Alvast wel een kleine proficiat voor je! Ik hoop het echt dat het goed zal gaan ondanks je twijfels!
ik hoop inderdaad dat het niet meer is dan innestelingsbloed. maar nu ik het zelf heb ben ik er helemaal niet gerust op. ik wou dat het ophield!
@Coba wrote:
Jee Diana, ik hoop het voor je dat het positief is en blijft!
Hier is de ongi goed doorgebroken, dus ik ga op naar de volgende periode
Heel veel succes de komende ronde en hopelijk wordt je een mei mama :thumbup:
diana ik zie dat ik je inmiddels ook mag gaan feliciteren!!! :thumbup: :thumbup: Heb je al een duidelijke streep gehad!
Ik heb samen met mn vriend vanochtend de tweede test gedaan en het was een dikke stip hoor!! Nu maar vingers gekruisd houden tot we de 12 weken gepasseerd zijn!!!
Diana hopelijk houdt de onzekerheid snel op en heb je binnenkort een heuse dikke streep of stip of wat dan ook.
Sonja van harte en kom gezellig naar de april mama’s zou ik zeggen.
Sonja gefeliciteerd
:think: ik denk niet dat ik nog een april mama ga worden
als ik nog zwanger mag zijn denk ik dat het mei zal worden
Is het momenteel voor niemand spannend?