Waar heb jij nu echt een ontzettende hekel aan?

Mensen die 100 blijven rijden op de linkerbaan.



Op een rustige weg :evil: :evil: :evil:

@Moon84 wrote:

Mensen die 100 blijven rijden op de linkerbaan.



Op een rustige weg :evil: :evil: :evil:




mensen die terwijl je 125 op diezelfde linkerbaan rijdt, opgefokt achter je gaan rijden en met hun lichten gaan knipperen om te vragen of je even net als hun 180 wil gaan rijden, vind ik net zo irritant…





maar verder erger ik me dus nergens aan :angel:

Ik erger me nog het meest aan mensen die zich nooit ergeren! :angel:

Aan muggen die om je oren zoemen op het moment dat je eigenlijk slapen

wilt.



En aan mensen die zo duidelijk kauwgom kauwen dat het lijkt alsof ze

hun eten aan het herkauwen zijn, ik vind dat zo’n vies gezicht!!

@merel33 wrote:

bejaarden op de weg :evil: :thumbdown:






amennnnnnnnnnnn… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

sokken die nat worden als ik de badkamer inloop bijv en kids hebben er een waterballet van gemaakt…heb zo’n hekel aan natte sokken panty’s mayo’s oid… :wall: :wall: :wall:

Inderdaad mensen die onnodig links blijven rijden, of mensen die op een 3 baans weg standaard in het midden blijven rijden, terwijl er op de rechterbaan helemaal niemand rijdt. Als je dan wilt inhalen moet je eerst 2 banen opschuiven om vervolgens weer terug naar de rechterbaan te kunnen :?



Als je net gestofzuigd hebt, maar je vervolgens 10 minuten later weer overal kruimeltjes en haartjes en weet ik veel wat op de grond ziet en het net lijkt alsof je nog moet gaan stofzuigen.



Mensen die ongevraagd gaan vertellen dat je je hond gewoon even rustig moet laten snuffelen en niet zo aan de riem mee moet trekken, terwijl die heerlijk een hapje hondenpoep staat te verorberen, maar zij dat niet gezien hebben. Of ander soort ongevraagd advies/bemoeienis.



Mensen die in de supermarkt of op het fietspad, in het midden van het pad hun buurvrouw/collega/vriendin o.i.d. tegenkomen en op hun dooie gemakje in het midden van het pad blijven kletsen en dus alles blokkeren.



En er zijn nog wel meer dingen, maar kan er even niet opkomen.

@Cell wrote:

hier idd ook lusjes en lintjes… lusjes aan het dekbed en lintjes aan elke hoes. Ook erg makkelijk met opmaken.

Minder handig voor de kraamverzorgsters… die trekken zich altijd een ongeluk de eerste keer, tot ze bovenaan die lintjes ontdekken :lol:



Ik erger me als mijn kinderen bij de tuindeuren spelen met duplo en ik toch echt in de keuken op een enkel loeischerp blokje ga staan :silenced:



En bejaarden op de weg, mwoah, die mensen moeten toch ook ergens kunnen komen en mijn coordinatie zal op mijn 70e vast ook minder zijn.

Maar ik vind jonge vrouwen die in de auto overduidelijk aan het beppen zijn met een vriendin en niet opletten (staan te wachten op groen, als het al groen is enzo) en moeders met kinderen die met 30 km per uur een rotonde over gaan en optrekken alsof ze nergens heen moeten een grote ergernis.

Den roep ik dus echt foeterend in de auto “je gaspedaal zit rechts!, trap hem in muts”

enzovoort :oops:

Vaak is iedereen allang om hen heen en weg en dan moeten ze nog beginnen… vreselijk!




haha dan ben ik er daar 1 van die met 30 km per uur in de 2e versnelling een rotonde pakt… :oops: met 2 kindjes achterin…

@mamavan2meisjes wrote:

@Cell wrote:
hier idd ook lusjes en lintjes… lusjes aan het dekbed en lintjes aan elke hoes. Ook erg makkelijk met opmaken.

Minder handig voor de kraamverzorgsters… die trekken zich altijd een ongeluk de eerste keer, tot ze bovenaan die lintjes ontdekken :lol:



Ik erger me als mijn kinderen bij de tuindeuren spelen met duplo en ik toch echt in de keuken op een enkel loeischerp blokje ga staan :silenced:



En bejaarden op de weg, mwoah, die mensen moeten toch ook ergens kunnen komen en mijn coordinatie zal op mijn 70e vast ook minder zijn.

Maar ik vind jonge vrouwen die in de auto overduidelijk aan het beppen zijn met een vriendin en niet opletten (staan te wachten op groen, als het al groen is enzo) en moeders met kinderen die met 30 km per uur een rotonde over gaan en optrekken alsof ze nergens heen moeten een grote ergernis.

Den roep ik dus echt foeterend in de auto “je gaspedaal zit rechts!, trap hem in muts”

enzovoort :oops:

Vaak is iedereen allang om hen heen en weg en dan moeten ze nog beginnen… vreselijk!




haha dan ben ik er daar 1 van die met 30 km per uur in de 2e versnelling een rotonde pakt… :oops: met 2 kindjes achterin…




Dat doe ik ook hoor. Volgens mijn vriend (ergert zich er ook aan) komt dat omdat ik nog maar net mijn rijbewijs heb. Maar volgens mij komt dat omdat ik me er aan erger om altijd voor die auto te slingeren als hij een rotonde neemt…

dat gesotemieter met het vuurwerk… wat nu al weer begint :frowning: :shock: :cry: :cry: :cry:

Rechts systeem in NL.



Mensen die jatten.



Dingen die onverklaarbaar verwdijnen…terwijl je wéét dat ze érgens moeten zijn :mrgreen:



Mijn eigen wisselende humeur 8)

bejaarden op zaterdagochtend of vrijdagavond in de supermarkt :mrgreen:



die mensen hebben de hele week de tijd om in die winkel te tutten, maar neeeeeee dan gaan ze op het drukste tijdstip in de weg lopen schuifelen met de rollator



voor de rest ben ik best aardig :angel:

het enige waar ik me echt aan kan ergeren is dat mensen te laat komen…bah,kan daar niet tegen,loop dan te ijsberen…verder erger ik mij niet meer zo snel…heb ik afgeleerd,kost te veel energie…gebruik ik liever ergens anders voor…(ik kon er vroeger wel wat van hoor)

Fietsers die hun licht niet hebben of die hun hand niet uitsteken.

Fietsers die met zijn 3en naast elkaar fietsen en dan ook nog boos kijken als je te dicht langs ze rijdt



En idd mensen die 30 km p/u rijden waar je 50 mag of 110 op de snelweg en dan links gaan rijden :wall:



Mensen die niet gelijk kunnen reageren als het groen is waardoor er 2 auto’s door het groene licht gaan



Ja ik ben een typje die graag door rijdt in het verkeer en me lekker kan ergeren :oops: familie kwaaltje. Met ivan in de auto ben ik wel rustiger :angel:

  • Mensen die bij voorkeur gaan stoppen tussen de vluchtheuvel als we met spoed aan komen rijden zodat we er niet door kunnen.
  • Of voor het rode licht blijven staan terwijl we met toeters en bellen achter hun staan. (Want het licht is immers rood)
  • Mensen die tóch nog even links afslaan terwijl wij met spoed over de linkerbaan aan het inhalen zijn.
  • Mensen die toch over de rode afgekruisde baan blijven rijden want dat schiet beter op. ( Zodat ik af en toe moet springen voor mijn leven of de vouwen uit mijn broek worden gereden)
  • Mensen die achter de ambulance gaan staan toeteren in de straat of we even kunnen opschieten terwijl we aan het reanimeren zijn.
  • Mensen die gaan bumperkleven als we met spoed door het verkeer gaan.
  • Mensen die ons proberen in te halen of ons voor te blijven als we met spoed rijden en dan een opgestoken middelvinger krijgen.





    Hmm, nou wel genoeg irritaties dacht ik zo.



    Verder irriteer ik me niet zoveel hoor! :wink:

grappig, al die verschillende reacties :mrgreen: echt leuk om te lezen waar de medemens zich aan irriteert :thumbup:



ik sluit me eigenlijk, naast mijn oorspronkelijke dekbedovertrek-irritatie, aan bij al jullie irritaties :mrgreen: vooral langzaamrijdende ouderen op de snelweg. AARRGGHH!!! :angel:

@fiep klophout wrote:

@Moon84 wrote:
Mensen die 100 blijven rijden op de linkerbaan.



Op een rustige weg :evil: :evil: :evil:




mensen die terwijl je 125 op diezelfde linkerbaan rijdt, opgefokt achter je gaan rijden en met hun lichten gaan knipperen om te vragen of je even net als hun 180 wil gaan rijden, vind ik net zo irritant…





maar verder erger ik me dus nergens aan :angel:






Moeten ze maar niet zo traag links rijden :wink:

Nee onzin, die irritante bumperklevers zijn net zo vervelend, maar sommige mensen :evil:

Voorkruipers :silenced:

Ik irriteer me ontzettend aan liegen

Of mensen die wel even voor je beslissen hoe je je leven moet leiden :roll:

@Frank@ wrote:

Sokken!!!

Die dingen zitten nooit lekker in mijn schoenen, en vooral dat irritante stiknaadje bij de tenen… Vooral in de hoeken daar zit altijd zo’n ophoping van stiksel. Die knip ik er altijd uit en heb dus altijd gaten in mijn sokken :oops: :oops: :oops:




ja dat en schoenen… ik heb zo een hekel aan schoenen…



irri om te moten kopen , zit nooit lekker… echt vreeeselijk afgrijselijk…



maar ja zonder is ook niet echt fijn… maar als ze uit kunnen… dan uit :thumbup: