Waar heb jij nu echt een ontzettende hekel aan?

De titel zegt het al. Ik ben nieuwsgierig, waar kan jij je nou ontzettend aan irriteren?



Ik zal aftrappen:



Ik wordt echt gèk als ik eindelijk in m’n warme bedje lig, en mijn deken zit niet goed in het dekbedovertrek (dat er dan zo’n losse flap bovenaan zit, zodat je je deken niet goed over je heen kan trekken). Snappen jullie hem nog? :mrgreen: :think:

Moet ik 'm eerst weer goed in m’n dekbedovertrek stoppen, ff opschudden en dan kan ik eindelijk weer lekker liggen :mrgreen:

Haha, ik erger me niet vaak…maar kan je wel helpen met jou ergenis…ik heb van die houd-mn-dekbed-op-zn-plek dingen…die duw je in de hoeken met het dekbedje ertussen et voila…het dekbed blijft zitten waar ie zit…

Sokken!!!

Die dingen zitten nooit lekker in mijn schoenen, en vooral dat irritante stiknaadje bij de tenen… Vooral in de hoeken daar zit altijd zo’n ophoping van stiksel. Die knip ik er altijd uit en heb dus altijd gaten in mijn sokken :oops: :oops: :oops:

sokken. Draag ik niet. Afzakkende leggings of panties. Kinderen die op wasrekken klimmen.

Als iets ineens op is, boter of koffie ofzo. Als je net zit en iemand roept. Koud buiten en geen laarzen hebben omdat je eerst zwanger was en te dikke voeten om nieuwe te kopen. Mislukte geboortekaartjes.

Dat soort dingen spelen nu helemaal niet :mrgreen: :liar:

:lol:

@Paco wrote:

Ik wordt echt gèk als ik eindelijk in m’n warme bedje lig, en mijn deken zit niet goed in het dekbedovertrek (dat er dan zo’n losse flap bovenaan zit, zodat je je deken niet goed over je heen kan trekken). Snappen jullie hem nog? :mrgreen: :think:

Moet ik 'm eerst weer goed in m’n dekbedovertrek stoppen, ff opschudden en dan kan ik eindelijk weer lekker liggen :mrgreen:




Hier heb ik ook vaak last van, maar vriendlief nog meer :lol:

Hij ligt meestal sneller in bed als ik en dan heeft hij het net lekker warm en ga ik het dekbed weer van hem aftrekken om op te schudden :mrgreen:



Vanmorgen nog flink geergerd op de PSZ…

Er was een activiteit en dus veel moeders aanwezig. Nu wonen wij in een multi-culti wijk en al die moeders spreken op school dus ook nog hun eigen taal met de kinderen. Vreselijk irritant :x

Wat ze thuis doen moet ieder voor zich weten, maar op school vind ik dat er gewoon Nederlands gesproken MOET worden. Ook al ben ik als Nederlander in de minderheid, het is een Nederlandse school in Nederland :wall:

idd dat dekbed :twisted:



sokken koop ik dus naadloos, ergenis opgelost.



Erger met wel rot aan het geklaag van 2 collega’s…

Ik? Ik erger me als ik eigenlijk weg moet bijna en ik nog pakketje verwacht… :wall:

Het dekbed is hier ook een ergernis. Waar koop je die dingen om het op z’n plaats te houden?



En wat ik net dus had: ik wilde pap voor mezelf maken omdat ik last van mijn keel heb en moeilijk kan slikken. Doe ik de rijstebloem beetje bij beetje in de melk, krijg ik alleen maar klonten :twisted: Dan toch maar de mueslibol zoals Sonja zegt want heb wel trek :?

Dat ik net lekker in slaap begin te vallen en er zo’n irritante mug rond mijn hoofd zoemt … en als je dan het licht aan doet, is ie nergens meer te bekennen, maar zodra je het licht uit doet en in slaap dreigt te vallen … ja hoor, daar is ie weer :roll:



Dat ik snel de auto wil pakken en er dan achter kom dat het gevroren heeft en ik moet krabben … en het voor mijn gevoel nog helemaal geen winter is en ik geen idee heb waar de ijskrabber ligt.



Dat ik op het punt sta om met twee kids op pad te gaan als de oudste roept dat ie moet poepen. Net als ik zijn billen heb schoongeveegd en de jongste beet pak … ruik ik het al, volle luier en met een beetje mazzel duurt het dan zo lang dat de oudste toch nog een klein plasje moet doen en het niet zo snel gaat met een jas aan met als resultaat een natte broek en onderbroek. Dus … schoenen uit, schone kleren aan, schoenen weer aan … naar beneden … en daar heeft de jongste dan alle luierdoekjes uit het pak gehaald en het hele huis versierd en als extraatje ook maar zijn schoenen uitgetrokken en verstopt :roll:



Een uur later zijn we dan echt op pad … en stink ik uren in de wind naar vers zweet, staan mijn net gekamde haren weer alle kanten op, heb ik ontzettende dorst en moet ik eigenlijk ook heel nodig plassen.

Als ik druk bezig ben, super geconcentreerd en helemaal op ga in mijn werk, nog paar een paar dingen af moet ronden, bijna klaar,en dan moet ik hoog nodig plassen. Tegen de tijd dat ik terug kom ben ik de draad kwijt en duurt het langer om het af te maken. :roll:



Als ik net lekker opgerold in mijn dekbed lig…en Si gaat me weer uitpakken omdat hij even wilt spoonen.



Als supermarkt personeel uitgebreidt staan te klagen over hun collegas. Heb ik nou echt geen boodschap aan. Doe het buiten gehoor van klanten, aub.



En als mijn lieve collega zijn lunch eet…met mond wagen open en heel luidruchtig. Schat van een kerel, maar geen tafel manieren. :sick:

als ik me heb zitten uitsloven in de keuken en speciaal voor de kids wat anders heb gekookt en in de meest creatieve vorm op hun bord heb gelegd … en ze het vervolgens resoluut van zich af schuiven :evil:

@Pumba wrote:

Het dekbed is hier ook een ergernis. Waar koop je die dingen om het op z’n plaats te houden?


Ooit op een beurs gekocht, maar als je ze echt zoekt; ik had een extra set (ergens ver weg in de kast, moet dus ff zoeken)...die je mag overnemen...

@SusanneB wrote:

@Pumba wrote:
Het dekbed is hier ook een ergernis. Waar koop je die dingen om het op z’n plaats te houden?


Ooit op een beurs gekocht, maar als je ze echt zoekt; ik had een extra set (ergens ver weg in de kast, moet dus ff zoeken)...die je mag overnemen...


O handig! Wat wil je er voor hebben?
Sorry off-topic :oops: , pb me maar even.

Wasknijpers doen het dan ook goed! :thumbup:



Ik erger me aan fietsers die de rotonde opschieten, en aan klanten die geen boe of bah zeggen of gewoon chagrijnig of arrogant zijn.

O wacht, die wasknijpers helpen dus alleen het dekbed goed in de hoes te doen…

Niet om mee te slapen. 8)

oja ik ben ook erg pissig op de baas van mijn man :twisted: Gisterochtend was hij een kwartier te laat omdat hij de meiden naar de gastouder had gebracht omdat ik ziek ben. Zijn baas zei daar dus iets van en had er dus geen boodschap aan dat ik ziek was. En hij had ze zelfs al eerder gebracht dan normaal. Vanmorgen heb ik ze dus zelf gebracht, terwijl ik me helemaal nog niet goed voelde. Nu gaat het wel, maar als de Ibuprofen weer is uitgewerkt word het weer minder.

ik erger me als onze kat per ongeluk boven is beland, en er snachts in keer niet meer wil liggen en vervolgens zo hard gaat mauwen dat ik maar weer met mijn slaperige kop die kat naar de garage bivakeer

bejaarden op de weg :evil: :thumbdown:

De w.c.'s schoonmaken! Dat vind ik echt het aller, aller, allerergste wat er is. En altijd als ik er weet ik hoe lang tegenaan gehikt heb en ik ben in 10 minuten klaar denk ik, “nou, zó erg as het toch ook weer niet?” Totdat hij weer schoongemaakt moet worden (en dat gebeurt dus echt niet dagelijks bij ons…)