Wij gaan naar Zuid-limburg, naar Wijlre, een week in een huisje.
We zouden eerst last minute iets zoeken, maar ik kwam dit nu tegen en dat leek ons zo leuk. Heb er nu al zin in!
Wijlre is zooo een leuk dorp LOL ik heb er tot mijn 20ste gewoond :mrgreen:
Waar ergens gaan jullie ??
In een huisje bij de watermolen
Aah gezellig zeg, zijn leuk huisjes voor zo ver ik weet van vertellen van mensen.
Kortbij de winkel, geloof 2 minuten lopen ben je er !
Enne vlak bij de schaapjes, zijn van de eigenaar van de watermolen is altijd leuk om te zien :mrgreen:
Ik ken Wijlre een beetje, ging vroeger iedere zomer(van mijn 2e tot mijn 20e) op vakantie naar Limburg. Gingen vaak in Gulpen naar dat zwembad, Mozaqua?
Klopt het dat de watermolen naast de bierbrouwerij staat ?
Wij gaan naar Zuid-limburg, naar Wijlre, een week in een huisje.
We zouden eerst last minute iets zoeken, maar ik kwam dit nu tegen en dat leek ons zo leuk. Heb er nu al zin in!
Wijlre is zooo een leuk dorp LOL ik heb er tot mijn 20ste gewoond :mrgreen:
Waar ergens gaan jullie ??
In een huisje bij de watermolen
Aah gezellig zeg, zijn leuk huisjes voor zo ver ik weet van vertellen van mensen.
Kortbij de winkel, geloof 2 minuten lopen ben je er !
Enne vlak bij de schaapjes, zijn van de eigenaar van de watermolen is altijd leuk om te zien :mrgreen:
Ik ken Wijlre een beetje, ging vroeger iedere zomer(van mijn 2e tot mijn 20e) op vakantie naar Limburg. Gingen vaak in Gulpen naar dat zwembad, Mozaqua?
Klopt het dat de watermolen naast de bierbrouwerij staat ?
Als je in het weiland staan voor de water molen kun je de brouwerij idd zien liggen, is misschien ook net 3 minuten er van daan.
Kort bij is ook een visvijver, voor als je van vissen houdt haha.
wij blijven ivm zwangerschap waarschijnljkthuis. mocht alles echt heel goed gaan dan gaan we misschien nog weg maar dat zien we dan op het laatste moment wel.
in de mievakantie gaan we nog wel kamperen op de veluwe :mrgreen:
We hebben er niet zo’n zin in dit jaar om te gaan vliegen met onze kleinste of een verre autorit te moeten maken. We blijven dus in eigen land! (en dan maar hopen op mooi weer)
Met de tent, het doel is Italie, waarschijnlijk dit jaar via Frankrijk. En zien wel waar we uitkomen, we blijven nooit langer dan een dag of 3 a 4 op 1 plek. Sowieso de 2e week komen vrienden ook naar Italie en trekken we nog met zijn vijven Italie door.
Wij gaan, voor het eerst in een jaar of 5 ook weer heerlijk op vakantie. We gaan naar Egypte, Hurghada. En ik vind het doooooodeng… Ik ben geen vlieg heldin… Straks klettert ie op de grond… oooh bibber… Ik zal blij zijn als we er zijn… (en dan ook weer veilig thuis… :oops: :oops: )
Lekker thuis, genieten van de zomer, strand , en paar dagen naar Oma :inlove: en heel misschien als het allemaal mee zit dus… wel op vakantie maar dan bij oma, in duitsland.
In april een weekje naar Lommerbergen (Landal) en half juni gaan wij naar Turkije (Kusadasi), All inclusive voor 2 weken! Dit zal de laatste keer zo’n luxe vakantie zijn, vanaf volgend jaar gaan wij campingvakantie doen. Wie weet leuke campings? Het liefst in Frankrijk.
Liefs,
Moon
Welk hotel gaan jullie in kusadasi?
Sorry voor de late reactie, ik lees het nu pas weer :oops:
2 weken kamperen met onze beste vrienden in Oostenrijk
Heb er nu al zin in :dance: 8) :mrgreen:
Kan me voorstellen!
Wij hebben er nu wel al een lang weekeind opzitten,maar buiten de grote vakantie denk ik dat er niet veel meer bij gaat komen…hooguit nog een lang weekeind einde van het jaar…