Waar ga je heen ?

Wij gaan 15 dagen met de auto door mexico rijden eind juni begin juli. Kijk er al echt naar uit.

Dit jaar niet naar Curaçao…

Helaas…verbouwen,nieuwe meubelen…je kan niet alles hebben hé?!

Ik ga een weekje met mijn vriendin en de kids naa haar ouders op de boederij in Overijssel.

Lekker veeeeeeeel naar Zandvoort hoop ik 8)

Dus we vermaken ons wel.

Mijn werkt zoveel mogelijk door,deze winter even terugverdienen en goed sparen voor volgend jaar.

Al zei mijn lieve schatje wel vandaag dat ik aan het eind van het jaar maar wel een week naar mijn zus moet gaan op Curaçao…dus wieweet…zie ik het eiland tóch nog wel dit jaar :dance:

Hier nog geen plannen…

Wel wensen!!!

Willen naar EuroDisney…

Nog een midweekje ergens in een park…

En wie weet een last minute als het kan…

Als ik op mijn verjaardag maar weg ben… :wink:

Dan ga jij naar Portugal, Dynasty!

Word 40 en dat wil ik echt niet vieren!!!

:mrgreen:

We gaan naar het Hof van Saksen.

We hebben er niet zo’n zin in dit jaar om te gaan vliegen met onze kleinste of een verre autorit te moeten maken. We blijven dus in eigen land! (en dan maar hopen op mooi weer)

@Amy82 wrote:

Heerlijk 2 weken naar Italie, naar het Gardameer 8)

Wij ook :mrgreen:

we pakken de caravan en gaan, maar waarheen geen flauw idee nog.

Zullen we op het laatst beslissen dit jaar dnek ik

Wij gaan denk ik ook naar het Gardameer :mrgreen: We willen in de buurt van Salo(?) Vinden we een leuke plaats om te winkelen en te eten. En het strandje is heel klein maar ook volledig naar onze zin.

Maar we willen ook graag naar denemarken. Legoland he :mrgreen: Ik heb legobouwers in huis dus eigenlijk…

Waarschijnlijk gaan we gewoon beide doen. 2 x een week is goed te doen met mijn heimwee. Kan ik mooi tussendoor even van huis genieten :lol:

Wij gaan dit jaar voor het 14de jaar op rij naar…

idd Tuinnesie haha, wij blijven ook gewoon thuis, of ik moet de lotto al winnen :mrgreen:

Wij gaan waarschijnlijk een of twee weekjes naar Kreta… :smiley:

Heerrrlijk, en bovendien hebben we elkaar daar ontmoet… :inlove:

Begin april gaan we naar het Heijderbos van cp, in mei gaan we een weekje weg, waaronder 1 nachtje slapen in het Efteling hotel, de rest op het laatste moment boeken. In juni gaan we 2 weken naar het vakantiehuis in Drenthe van vrienden van ons. Huis is van alle gemakken voorzien middenin de bossen, vlakbij vennetjes en een zwembad.

In de zomer lukt het niet meer baby op komst :mrgreen:

Wij gaan naar Frankrijk, naar het warme zuiden!

Wel pas in september, duurt nog eventjes dus :cry:

Nog geen idee, we boeken denk ik net als vorig jaar last minut weer iets.

@Fleur wrote:

@Amy82 wrote:
Heerlijk 2 weken naar Italie, naar het Gardameer 8)

Wij ook :mrgreen:

Wij ook. En in mei een midweekje naar Andijk.

Omdat wij aan de bouwvak gebonden zitten en ik in juli ben uitgerekend, wordt het een vakantie in de achtertuin!!! Laat die warmste zomer ooit maar komen!!

Wij gaan een week in een huisje bij een boerderij.

Er zijn daar kippen, koeien, paarden en honden.

We zitten niet ver van de zee, dus een heerlijke vakantie voor ons en vooral voor de kinderen

die verzot zijn op dieren!

Wij gaan heerlijk 2 weken naar Portugal met mijn ouders mee. Dus met zijn 5en in een prachtige villa met zwembad :silenced: :oops: . Hebben het echt getroffen hoor. Meestal gaan we naar familie in Mallorca, maar nu via bekenden deze villa op de kop kunnen tikken. heb zoooo’n zin en dat al begin juni :dance:

Ik ga voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op vakantie…naar Samos, Griekenland. Samen met G en Ml natuurlijk, maar ook met mijn zus en haar twee kids die een eigen app hebben…ik verheug me er nu al op, ook al duurt het nog maanden. :smiley:

Wij gaan naar Zuid-limburg, naar Wijlre, een week in een huisje.

We zouden eerst last minute iets zoeken, maar ik kwam dit nu tegen en dat leek ons zo leuk. Heb er nu al zin in! :smiley:

2 week naar een camping in zeeland, Cadzand

hopelijk zon, zee en strand 8)

@Mama wrote:

Wij gaan naar Zuid-limburg, naar Wijlre, een week in een huisje.

We zouden eerst last minute iets zoeken, maar ik kwam dit nu tegen en dat leek ons zo leuk. Heb er nu al zin in! :smiley:

Wijlre is zooo een leuk dorp LOL ik heb er tot mijn 20ste gewoond :mrgreen:

Waar ergens gaan jullie ??