Waar ga je heen ?

Wij hebben de grote vakantie al achter de rug dit jaar (we zijn in januari/februari 4 weken naar Peru geweest).

In de meivakantie ga ik nog een weekje kamperen met Laura, vermoedelijk in Belgie of Noord-Frankrijk.

In de zomervakantie hebben we niet echt plannen, waarschijnlijk nog wel een keer een lang weekend weg met de tent, of dagjes weg (hoewel ik de pretparken en dierentuinen probeer te mijden in het hoogseizoen). En Laura gaat ook nog 1 of 2 weken met opa en oma op pad met de caravan.

Dus aan vakanties geen gebrek dit jaar.

Wij gaan 2 weken in een safari huurtent op een camping net boven de Dordogne in Frankrijk

Tja, het hangt er vanaf.

Ik wil mijn tuin ook erg graag klaar, mijn zoon wil een “echte grote hut”… dus ja, 'k weet niet.

Maar we willen ook graag weer naar Vlieland en mama wil naar Zweden…

Fietsvakantie lijkt me ook super, maar dan moet ik denk ik eerst maar een followme-tandem (staat errug hoog op de wenslijst maar DUUR!) of een fietskar aanschaffen, voor het vervoer van kinderen en spullen.

Na jaren naar costa del balconia te zijn geweest gaan we nu eens naar costa de gardenia…

Als het goed is is het dan mooi groen en kunnen de kids genieten…

in mei lang weekendje drenthe en dan in juli lekker 2 weken naar de duitse eifel

Wij blijven dit jaar ook thuis. We zijn met de achtertuin bezig, er moet nog een kamer gedaan worden boven en in september komt de kleine… Volgend jaar maar weer!

In april een weekje naar Lommerbergen (Landal) en half juni gaan wij naar Turkije (Kusadasi), All inclusive voor 2 weken! Dit zal de laatste keer zo’n luxe vakantie zijn, vanaf volgend jaar gaan wij campingvakantie doen. Wie weet leuke campings? Het liefst in Frankrijk.

Liefs,

Moon

le pommier in villeneuve-de -berg

of la fayolan in clairvaux-les-lacs :thumbup:

we hopen vakantie te kunnen vieren in ons nieuwe huisje :inlove: :inlove:

Wij zijn in maart al een weekje naar de zon geweest (Tenerife), gaan in april nog een lang weekend naar Zweden (Stockholm, vrienden van ons wonen daar), in mei nog een lang weekend naar Landal met m’n schoonouders en in september onze ‘zomervakantie’. Waarschijnlijk gaan we met de auto naar Frankrijk.

Ik ben nog op zoek naar 2 leuke campings die stacaravans/bungalows hebben (want we zijn dus niet van die campeerders).

Ook dit jaar bij ons geen gebrek aan vakantie :oops:

wij gaan eind april 4 dagen naar Gerlos in Oostenrijk en de zomervakantie gaan we 1 week naar Gerlos en 2 weken Kroatie op de camping. Heerlijk.

Wij gaan dit jaar

In Juni 8 dagen naar Turkije (Lara)

en in Augustus 11 dagen Turkije (Side)

Kijk er nu al naar uit

Portugal - Algarve - Albufeira

20 september :inlove: :inlove: :inlove: heb er zo’n zin in!!! laatste 2vakanties in schotland geweest bij m’n schoonzusje en had echt een keertje echt zon zee en strand nodig :inlove: :inlove: :inlove: in december gaan we ook proberen naar schotland te gaan, leuk voor hub en schoonzusje :mrgreen:

Van de zomer blijven we een keer in eigen land (waarschijnlijk CP)

Want we gaan in oktober/november voor 4 weken naar Brazilie!! :dance:

Rioooooo de janeiroooooooo :mrgreen:

Wij gaan in mei een midweekje weg naar nog onbekend huisje :wink:

In de zomervakantie een paar dagen naar Euro Disney en verder blijven

we thuis. We willen de woonkamer ook opknappen in de vakantie :slight_smile:

@spooky wrote:

In april een weekje naar Lommerbergen (Landal) en half juni gaan wij naar Turkije (Kusadasi), All inclusive voor 2 weken! Dit zal de laatste keer zo’n luxe vakantie zijn, vanaf volgend jaar gaan wij campingvakantie doen. Wie weet leuke campings? Het liefst in Frankrijk.

Liefs,

Moon

Welk hotel gaan jullie in kusadasi?

Wij gaan met hemelvaart een lang weekend weg ergens in nederland (moet nog boeken) Maar niet te ver van huis want de baby is er dan nog maar net.

En in juli gaan we een weekje ook ergens in nederland moeten we ook nog boeken.

10/14 dagen kamperen… of op een camping bij de boer in NL of toch richting Denemarken… of misschien Frankrijk.

Kortom… het onderdak is bekend, het vervoer ook… nu de plek waar we gaan opbouwen nog :lol:

Mijn kantoor, de speeltuin, mcdonalds, park, :shifty:

Wij gaan eind mei naar de Ardeche waar mijn schoonouders wonen. Daar blijven we zo’n 5 dagen. En daarna rijden we naar het zuiden om nog 2 weken heerlijk op camping Domaine de la Yole in Valras-Plage te verblijven. Geweldig leuke camping voor kinderen, dit wordt ons derde jaar op deze camping.