Waar ga je heen ?

Op vakantie ?

Of blijf je thuis ?

Wij weten het nog niet…

Noorwegen

Italie

of

Home sweet home :slight_smile:

Tuinesië :lol: wij blijven dus thuis. Dit jaar geen geld voor een vakantie, hebben net een nieuwe tuin aan laten leggen dus daar gaan we lekker van genieten. Daarnaast heeft manlief een eigen (eenmans)bedrijf, en wegens drukte is het helaas niet mogelijk om er een langere tijd (een week of 2 zegmaar) tussenuit te gaan. Wel proberen we zoveel mogelijk dagjes te plannen, lekker naar het strand ofzo bij mooi weer. :inlove:

wij gaan dit jaar naar Italie naar Toscane heerlijk!

Dit jaar naar een camping in Oostenrijk…eerste x Oostenrijk dus ben benieuwd

Wij gaan niet op vakantie, wij verwachten een vakantiekindje :wink:

Wij blijven waarschijnlijk thuis, op die week dat we naar mijn ouders (Belgische kust) gaan na.

Heerlijk 2 weken naar Italie, naar het Gardameer 8)

Wij gaan naar duitsland een weekje. Het is dat we samen gaan met mijn moeder, broer en schoonzus en de honden, maar anders waren we thuis gebleven.

Wij blijven thuis i.v.m. werk hub. Waarschijnlijk gaan we in het najaar lekker een weekeindje weg.

2 weken kamperen in Zeeland :dance:

We gaan in Mei een weekje naar de Belgische Ardennen en als erwtje niet te lang op zich laat wachten en alles goed gaat (lees, als ik het zie zitten :shifty: ) dan gaan we de laatste week van de schoolvakantie nog kijken voor een last minute in een bungalowpark in NL.

Maar de zomer slaan we verder maar even over, ik heb het namelijk druk met andere plannetjes :mrgreen:

wij gaan dit jaar een beetje in de buurt op vakantie

in mei een weekje eperheiden van cp

in september heijderbos van cp

en dan begin volgend jaar naar curacao

Ik heb twee opties: op vakantie naar Marokko of naar Oeganda. Hangt beetje af van de ambassade.

En verder wil ik heel graag dit jaar een weekje op fietsvakantie met Nano. Voor nano’s geboorte waren fietsvakanties mijn favoriete vakanties, en ik vind het intussen tijd om ook nano te laten ervaren hoe leuk dat kan zijn.

Wij gaan een weekje in een huisje in Zuid limburg “simpelveld”

Met de tent naar de cote d’azur. We hebben tegen onze gewoonte in de camping in januari geboekt :shifty:

lekker home sweet home… misschien wel een paar keer een weekendje of midweekje een bungalowpark, maar wij zijn van die huismussen …

en ach dagje dierentuin is ook leuk…

We gaan in mei een weekje naar Landal de Cauberg in Limburg. In de zomervakantie blijven we dit jaar thuis. Ben in juli uitgerekend :wink:

Wij blijven lekker thuis en leuke dagjes weg !

Is veel makkelijker met de dieren !

2 weken kamperen in frankrijk

wij gaan naar de ardeche in frankrijk, naar een camping met een aqua park erbij…we gaan 27 juli 2 weken :dance: