Wij gaan dit jaar nergens heen… We weten geeneens wanner wij vakantie hebben :think:
Wat wel in de planning staat is een kleine verbouwing qua slaapkamers… Mijn kleine man krijgt een grotere stoere jongenskamer en zijn brusje komt dan in zijn kamertje
Wij gaan niet dit jaar in de zomer…
Heel misschien nog voordat ik ben bevallen met zijn tweetjes in een hotel.
Maar misschien besparen we die centjes ook wel en gaan we straks als het kan lekker met zijn drietjes! :mrgreen:
@Sennapen wrote:
Wij gaan niet dit jaar in de zomer…
Maar misschien besparen we die centjes ook wel en gaan we straks als het kan lekker met zijn drietjes! :mrgreen:
lekker met z’n 3en naar centerparcs ofzo gaan! is super!!
wij blijven lekker thuis.
tuin wordt onder handen genomen dus we gaan lekker van eigen tuin genieten :mrgreen:
Wij blijven helaas ook thuis.
Zou zo graag het hele spul in de auto mikken en naar italie rijden voor een heerlijke zonvakantie.
Maar we hebben een kindje af te leveren dit jaar en vanwege de gezinsuitbreidig ook een andere auto nodig.
Maar volgend jaar gaan wij weer heerlijk op vakantie!!!
@Cariska wrote:
@Sennapen wrote:Wij gaan niet dit jaar in de zomer…
lekker met z’n 3en naar centerparcs ofzo gaan! is super!!
Ja zoiets hadden we ook in ons hoofd, maar dan wel rond de herfst denk ik… Eerst maar even op veilig gebied wennen

Misschien dat we in augustus of september nog een last minute boeken, maar zoals het er nu uitziet blijven wij lekker thuis deze zomer.
En nu maar hopen op mooi weer! :mrgreen:
Zomer weten we nog niet zeker, ik wil graag naar Denemarken. Legoland en dan nog 1 van de eilanden. Maar dat zien we nog wel, we hebben nog tijd zat. Wij zijn niet zo van het vroeg boeken.
We gaan binnenkort eerst een paar dagen naar Rome, met z’n tweeen. Voor het eerst dat we zonder de meiden op vakantie gaan, ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
we hebben de laatste drie weken van juni vakantie en gaan kamperen.
maar waar zijn we nog steeds niet overuit veranderd nog elke dag van zeeland, italie, luxemburg of toch drenthe (weer proberen)
we zien het wel
eerst volgend weekend met z’n 2en naar antwerpen mmmmmm
@#puk# wrote:
Misschien dat we in augustus of september nog een last minute boeken, maar zoals het er nu uitziet blijven wij lekker thuis deze zomer.
En nu maar hopen op mooi weer! :mrgreen:
hey puk, alweer een week overtijd zie ik…kan ik je ergens nog stiekem in de gaten houden, of schrijf je niet meer ergens mee en moet ik maar opletten of je banner ineens verandert? (lisa? ga je voor nog een l? durf te wedden dat er weer een prachtige naam bij komt, er past eigenlijk erg veel bij lente en lola als ik er zo over denk, ook zonder L. ben benieuwd!)
@Marleen2911 wrote:
Wij gaan voor 3 en een halve week naar Noorwegen;
We gaan rondreizen met de auto.
Wij ook in de zomer, maar dan 14 dagen, rondreis met 3 vakantieparken.
En nu nog opzoek naar lastminute in NL voor de mei-vakantie.
In de herfstvakantie nog met een vrienden en kids een midweek weg.
Ik vind het heerlijk om op vakantie te gaan en het liefst elk jaar wat anders.
@Yona wrote:
Wij gaan dit jaar
In Juni 8 dagen naar Turkije (Lara)
en in Augustus 11 dagen Turkije (Side)
Kijk er nu al naar uit
Wij gaan 11 mei 8 dagen naar Turkije de plaats: Kiris/Kemer.
:dance: waarschijnlijk toch naar Vlieland!!! :dance:
Misschien logeren bij familie en verder playa-del-achtertuin.