Waar doen jullie boodschappen?

@Cell wrote:

80% lidl en 20% c1000 of AH



Voorheen haalde ik alles bij C1000 of Ah en nu dus het gros bij lidl… scheelt me per week ongeveer 35 euro voor soortgelijke items in de kar.




Hier was ik dus inderdaad benieuwd naar of dat daadwerkelijk zo is en ja dus! Wat haal je zoal bij de Lidl? Ik denk dat ik daar het beste heen kan voor sauzen, vruchtensap, groente…?

Is het vlees goed? Vleeswaren?

wij altijd bij de Jumbo

@Huggie wrote:

@Cell wrote:
80% lidl en 20% c1000 of AH



Voorheen haalde ik alles bij C1000 of Ah en nu dus het gros bij lidl… scheelt me per week ongeveer 35 euro voor soortgelijke items in de kar.




Hier was ik dus inderdaad benieuwd naar of dat daadwerkelijk zo is en ja dus! Wat haal je zoal bij de Lidl? Ik denk dat ik daar het beste heen kan voor sauzen, vruchtensap, groente…?

Is het vlees goed? Vleeswaren?




ik neem even de vrijheid om te antwoorden… vlees en vleeswaren zijn goed bij de lidl(laat ik het zo stellen, al het vlees van appie, lidl, plus whatever, komen allemaal bij hetzelfde vleesverwerkingsbedrijf vandaan, worden alleen in andere doosjes gedaan met andere labeltjes). Vleeswaren keus is wel beperkt, en geen versafdeling. Groenten is onlangs nog als beste getest door het een of andere programma. Sauzen en dergelijke zijn ook prima, frisdrank is ook goed en een van de goedkoopste. alleen het brood vind ik persoonlijk niet alles en haal ik dan ook bij de bakker.

@Huggie wrote:

@Cell wrote:
80% lidl en 20% c1000 of AH



Voorheen haalde ik alles bij C1000 of Ah en nu dus het gros bij lidl… scheelt me per week ongeveer 35 euro voor soortgelijke items in de kar.




Hier was ik dus inderdaad benieuwd naar of dat daadwerkelijk zo is en ja dus! Wat haal je zoal bij de Lidl? Ik denk dat ik daar het beste heen kan voor sauzen, vruchtensap, groente…?

Is het vlees goed? Vleeswaren?




ik haal daar: limonadesiroop in blik (1,75 bij C1000, 1,09 of 1,19 bij lidl) cola (vind deze de enige lekkere naast cocacola) pasta saus (erg lekker) vleeswaren, zoetwaren, sausmixjes, gedroogde pasta (ze hebben echt lekkere tagliatelle) dieet halvarine, olijfolie, bloem, fruit, groenten, diepvriesgroenten, vlees (ze staan bekend om het uitmuntende vlees) kaas, verse zuivel zoals yoghurt, vla, dubbelvla, seizoensvla, kinderkwarkjes ala danoontje. Mayonaise, fritessaus, curry en tomatenketchup, maar ook satesaus en augurken en uitjes enzo.

Koekjes voor de kinderen mee naar school en overige koek, pakjes limonade voor naar school en verder allerlei items als muesli, beschuit, roggebrood, afbakbroodjes (17 ct per pak van 4 grote of 6 kleine)



Verder haal ik er rosti rondjes, frietjes (net zo lekker als aviko) diepvriesvis, toiletpapier, luierdoekjes sensitive (naast pampers de enige waar Mies tegen kan, kost 1,55 per pak) afwasmiddel, bleek voor in de plee, diverse andere reinigingsproducten en eigelijk het enige wat ik haal bij de C1000 zijn dan potjes voor Mies, wat luxere saladepakketjes (als ik alles los moet halen heb ik t veel en ben ik nog duur uit) en nog wat kleinere merk items die ze bij lidl gewoon niet hebben, maar zelden meer dan 10 euro daar nog.

Bruin brood halen we bij Bakker Bart, 3 pompoenbroden voor 3,95 (los kosten ze 2,20) en het gewone tarwebrood halen we bij appie, begin van de week brood, 3 voor 2 euro.



wasmiddel haal ik altijd ergens in de aanbieding en dan meteen voor een maand of 2. Altijd Ariel.

Opvolgmelk bij kruidvat en luiers (pampers) ook meteen voor x maanden in de aanbieding.



We hebben zelden echt veel meer dan 75 euro in de week aan boodschappen en dan halen we ook wel wijn, brie, lekkers enz.

Het fruit van lidl is prima, evenals de groenten.

Ze hebben ook een heerlijk diepvriesassortiment, dus ook daar doen we ons voordeel mee.

Ik maak gewoon een normaal lijstje, ga naar lidl, haal alles of van een vergelijkbaar iets en ga alleen voor datgeen waar ze niks in hebben naar een ander.



Van de 550 euro aan budget hou ik nu al enkele maanden gemiddeld 100 euro over… heerlijk toch :thumbup:

Jumbo, lekker dichtbij makkelijk parkeren en niet duur.

@Huggie wrote:

Ja maar dan kijk je naar de aanbiedingen…ik bedoel echt het standaard assortiment, wij kopen altijd Fritessaus van Calvé, terwijl je een grote bus van een onbekend merk voor veel minder koopt bij een andere winkel en dit niet minder lekker smaakt.



Dan moet je toch enorm kunnen besparen lijkt me… :think:




We gaan zo ie zo naar de AH toe… ongeacht aanbieding of niet :smiley:

@Bietje wrote:

In de colruyt! :angel: :wink:


ik ook :slight_smile:

wij zijn lui, dus superdeboer (is lekker dichtbij)

Super de Boer & AH, want die zitten hier in 't dorp in het centrum.

En de Natuurwinkel in de stad.

grote boodschappen bij de BONI en vergeten of “het was niet bij de BONI” dan snel naar de AH

De meeste boodschappen haal ik bij de dirk.

Voor de rest ga ik naar de aldi of lidl.

Vlees enzo haal ik bij de ah,vind dat nou eenmaal lekker vlees.

Jumbo en Lidl

Bijna altijd naar de AH. Enkele keer Aldi gedaan, maar daar hebben ze helft niet van wat ik nodig heb. Dus heel af en toe voor een voorraad, maar anders niet.

Nu we tijdelijk ergens anders wonen ga ik naar de Super de Boer, omdat dat dichterbij is. Nog dichterbij komt binnenkort een Coop, dus dan zal het wel daarheen zijn, omdat dat te lopen is.

En als we in ons nieuwe huis wonen denk ik weer AH (en misschien iets vaker de Aldi, omdat die dan echt dichtbij zit)

C1000 en Jan Linders en Jumbo en Emte en AH. Net hoe het uitkomt eigenlijk. Heel af en toe bij LIdl en Aldi. Maar ik vind het gewoon geen fijne winkels. En ik weet dat het scheelt. Dief van mijn eigen portemonnee dus :oops: :silenced: :angel:

Plus, AH, Lidl, Aldi

Bas van der Heijden,AH en soms Aldi.

Meestal AH of C1000 dit zitten hier letterlijk naast elkaar als buren dus is wel handig :mrgreen: vaak ook aldi wel die er tegenover zit…soms super de boer of lidl…jumbo enz hebben wij hier niet zitten helaas…

Eigenlijk bij verschillende winkels.

Bas van der Heijden, AH, C1000, Lidl en de Aldi.

75% Aldi 25% AH… en sinds wij dat doen scheelt dat ons maar liefst tussen de €100 - €200 PER MAAND :shock: :mrgreen:

Ik doe mijn boodschappen niet bij één specifieke winkel. Boodschappen doe ik bij: Hoogvliet, Aldi, Lidl, C1000, Dirk vd Broek, AH en soms bij Deen (als ik daar in de buurt ben, want zit niet bij ons in het dorp)