Waar doen jullie boodschappen?

Grote boodschappen bij de lidl. Wat ze daar niet hebben bij de Bas.



Groente/fruit soms ook bij de groentenboer of op de markt…

Altijd C1000 en eens in de 2 weken ongeveer naar de Aldi

Aldi doen we het grootste deel van de boodschappen.

Verder nog een aantal dingen halen we bij de C1000, die bij de Aldi niet te krijgen zijn of niet lekker genoeg :wink: . Het meeste vind ik prima te eten hoor :thumbup: . Meer supermarkten hebben we hier in het dorp eigenlijk niet.



Voor de TS, je zegt er zit een lidl in de buurt: voor groente en fruit zou ik die echt eens proberen, ik vind de lidl daar goed in (en dit hoor ik wel vaker)!

Toen wij gingen bezuinigen deden we de ene week de boodschappen bij tesco en de volgende week bij asda, en vergeleken de bonnen. Asda is goedkoper. Lidl en aldi haal ik soms blik spul bij, maar het is handiger om alles bij 1 winkel te halen. Kleren halen we in tesco omdat die grotere kindermaten hebben.

wij halen bij de c1000, AH en de aldi…

het grote gros bij de C1000, ben ik iets vergeten dan loop ik snel even naar de plus.

Hoogvliet :slight_smile:

Aldi en Jumbo

In de colruyt! :angel: :wink:

Bij de Jumbo.

Albert heijn.

Vind ik een van de goedkoopste supermarkten met merkspul!!!



Doe elke week voor 65-70 euro mijn boodschappen en dan heb ik alles…

ik ben fan van dirk en van albert heyn.

dirk gewoon omdat het dirk is (echt geen idee wat het is, maar vind het echt een toffe supermarkt, beetje fout, maar daardoor leuk, beetje underdog of zo…), en de appie omdat ze een goed assortiment hebben voor mensen die van lekker (vega) eten houden.



hier in de straat zit een buurtsuper. die is lief. maar klein en duur.

om de hoek zit een hoogvliet. wat een niks-winkel is dat zeg :hand:

Bij de plusmarkt, maar dat is puur gemakszucht, dat ding zit om de hoek.



Ik winkel liever in de AH-XXL, wat een zalig assortiment hebben ze daar!

In de Aldi en de Colruyt.

Colruyt is hier in België wat vergelijkbaar met Bas (volgens Rob).



liefs

Gerda

meestal bij de ah maar ook wel eens bij de c1000 vooral moet het nu ivm de gogo’s :?

Bij de Jumbo en verder Aldi en Lidl.

en als we bij mijn schoonouders zijn wil ik nog wel eens de C1000 binnen gaan :wink:

vooral bij de lidl, maar voor de kleine calamiteitenboodschapjes naar de Plus om de hoek. En heeeeel soms voor interessante bonusaanbiedingen naar de appie, maar da’s maar zelden.

80% lidl en 20% c1000 of AH



Voorheen haalde ik alles bij C1000 of Ah en nu dus het gros bij lidl… scheelt me per week ongeveer 35 euro voor soortgelijke items in de kar.

En heel soms bij de Supercoop, de AH vind ik echt niks… :silenced:

bij de deka die is t dichtste bij

maar als mijn moeder hier is ga ik naar lidl en deen!