Waar doen jullie boodschappen?

Hier ben ik wel benieuwd naar.



Wij doen eigenlijk altijd boodschappen bij de AH, niet vanwege een speciale reden, lekker dichtbij en gewenning, al zit de L.idl en de D.irk hier ook om de hoek :think: en is er ook nog op normale afstand een A.ldi te vinden.



Bespaar je nou echt zoveel door daar boodschappen te doen? Vinden jullie het de moeite waard? Zijn er zelfs producten waarvoor je naar die winkel gaat?



Soms loop ik bij de AH en dan denk ik…het moet toch goedkoper kunnen!

Ben benieuwd naar jullie meningen…

Wij doen meestal de boodschappen bij de AH scheelt wel ooral met de bonuskaart…

Ja maar dan kijk je naar de aanbiedingen…ik bedoel echt het standaard assortiment, wij kopen altijd Fritessaus van Calvé, terwijl je een grote bus van een onbekend merk voor veel minder koopt bij een andere winkel en dit niet minder lekker smaakt.



Dan moet je toch enorm kunnen besparen lijkt me… :think:

Ik bij de Plus aangezien die om de hoek ligt.

Ik haal alles bij de Jumbo, vind het een hele fijne winkel, nooit lange wachttijden bij de kassa en een breed assortiment aan eigen merk(wat trouwens goed spul is) en a-merken.

ik voeg de super de boer even toe.

voor de grote boodschappen naar de lidil en tussen door naar de vomar of dekamarkt

Aldi Liddl en c1000… Ik zweer bij de C1000!!! :pray:

Ik mis de COOP, die zit hier om de hoek :wink: Het is echt een buurtsupertje, waar ik voor de kleine boodschappen graag naar toe ga. Ongeveer 2x per week rijd ik naar de AH XL om daar flink in te slaan. En ik neem me iedere keer voor om weer eens naar de ALdi te gaan, maar het komt er gewoon niet van. En dat terwijl ik het hier echt een superwinkel vind :roll:

Nettorama en Albert Heijn… :inlove:

Lidl en Deen, dus ik heb nu Lidl gestemd omdat Deen er niet bij staat.

Ik vind het een prima combinatie :thumbup:

Hoi,



Ik heb niet een vaste winkel dus mijn keuze staat er niet bij :wink:

hier ; AH ~ C1000 ~ LIDL ~ ALDI ~ PLUS ~ HOOGVLIET .





GR MELANIE,

AH :thumbup:

bas van der heijden, aldi, hoogvliet :wink:

Werk bij Boni (die staat er niet bij) en daar neem ik vanaf het werk altijd het een en ander mee, de rest bij AH hier in het dorp.

de meeste boodschappen halen wij bij AH

maar we gaan ook naar bas en lidl voor bepaalde dingen

aldi en ah

Ik heb AH gestemd maar ik bestel mijn boodschappen altijd bij Albert.

Meestal kom ik ook nog wel 1 keer per week bij de AH voor een paar kleine dingetjes.

De super de boer daar wonen we immers boven. Als we door de vloer zakken liggen we tussen de groente en fruit :lol:

Boni