vreemd mailtje

Ik kreeg van de week ook een mailtje van een vrij bekend/actief

forumlid van KOK. Dit was met betrekking tot stemmen voor de

vakantiewedstrijd.

Ik zal vast niet de enige zijn die het heeft gehad, maar daar hoor ik

niemand over? :wink:

Hoi hoi!

Ik heb de pb van Martha ook gehad én gestemd op haar cutie! Ik zou zelf niet snel op deze manier stemmen werven, maar ik lig er ook niet wakker van als ik zo’n verzoek krijg. Het is aan mij om het verzoek te negeren of niet. Ik zou bv. niet stemmen als ik de persoon in kwestie totaal niet ken. Sangirl ken ik niet goed, maar ik zie haar wel regelmatig over het forum hoppen, dus ik heb haar dat plezier gedaan en gestemd. Het betreft geen wedstrijd van KoK, want dan zou ik de stemmenwerving oneerlijk vinden. Maar wat maakt het nu uit?

Ik vind het ook netjes van Martha dat ze, naar aanleiding van de discussie over haar oproep, zich hier openlijk meldt en haar kant van het verhaal vertelt en excuses maakt.

@Trying wrote:

Hoi hoi!

Ik heb de pb van Martha ook gehad én gestemd op haar cutie! Ik zou zelf niet snel op deze manier stemmen werven, maar ik lig er ook niet wakker van als ik zo’n verzoek krijg. Het is aan mij om het verzoek te negeren of niet. Ik zou bv. niet stemmen als ik de persoon in kwestie totaal niet ken. Sangirl ken ik niet goed, maar ik zie haar wel regelmatig over het forum hoppen, dus ik heb haar dat plezier gedaan en gestemd. Het betreft geen wedstrijd van KoK, want dan zou ik de stemmenwerving oneerlijk vinden. Maar wat maakt het nu uit?

Ik vind het ook netjes van Martha dat ze, naar aanleiding van de discussie over haar oproep, zich hier openlijk meldt en haar kant van het verhaal vertelt en excuses maakt.

ook ik heb de pb van martha gehad en heb wel gestemd, volgens mij speelt iedereen wat dat betreft met dit soort dingen wel vals, door mensen te zoeken als werving.

ik heb er niet wakker van gelegen om ze een pb te ontvangen.

en ookal ken ik martha ofwel sangirl niet, ik heb toch gestemd!

ik maak me er niet zo druk over, het kwam bij mij ook wel wat raar over, maar dat was meer omdat ik haar niet ken en ook niet gezien heb op het forum.

maar goed om er nu zo’n ophef over te maken…

dan denk ik bij mijzelf meld aan ruud of wie dan ook, en stuur de persoon in kwestie een pb dat je niet wilt dat ze jou voor dit soort dingen gebruikt.

maar goed da’s mijn mening.

en las dat de “discussie” al opgelost was.

De starter van dit topic heeft mij inderdaad gisteren een pb gestuurd waarin stond dat ze het niet op prijs stelde, daarop heb ik binnen enkele minuten aan haar geschreven dat ik haar niet meer zal benaderen. Vervolgens post zij dit topic alsof mijn oproep door een raar, onbekend mens is geschreven die anoniem wilt blijven of zo en stiekeme dingen uithaalt…want waarom staat bij de opening van dit topic niet mijn afzender onderaan het berichtje Judith? Ik had duidelijk mijn naam en forumnaam gezet onderin, die heb je weg gelaten waardoor het allemaal nog RAARDER overkwam zoals je zelf al aangaf!

Ruud is trouwens al op de hoogte van mijn pb’s want ook aan hem heb ik gisteren aangegeven dat ik geen pb’s meer stuur. Er wordt hier gereageerd alsof ik na tientallen waarschuwingen door ga of zo!!! Als dit topic dan gestart was zou ik er wel begrip voor hebben.

Eerder gaf iemand aan dat er kort geleden leden werden opgeroepen te stemmen voor een vakantiewedstrijd, ik wist dat ik niet de enige was die ooit een pb/mail stuurd met een (éénmalig) verzoekje!

Ik heb hem ook gehad…en niet gestemd…maar vind het niet erg dat ze mailt…je mailadres staat in je profiel…

Ik heb hem ook gehad, en meteen weer weggegooid…

Maar ik stoor me er verder ook niet aan, het valt altijd te proberen toch? :wink:

@niekie wrote:

…volgens mij speelt iedereen wat dat betreft met dit soort dingen wel vals, door mensen te zoeken als werving.

Daar ga ik dan maar even op reageren :mrgreen: Een aantal maanden geleden deed Anouk mee aan de wedstrijd van KoK (kindje van de maand) Ik heb toen expres niet mijn hele vriendenkring hiervan op de hoogte gebracht, omdat ik dat niet eerlijk vind. Het gaat immers om de foto, niet om het aantal vrienden dat de moeder van het kindje heeft. Wel heb ik de dames waarmee ik hier op KoK regelmatig schrijf, trots verteld dat Anouk genomineerd was. Ook wist 1 familielid het, omdat het ter sprake gekomen was. Toen aan het einde van die wedstrijd Anouk gewonnen bleek te hebben (met een voorsprong van meer dan 70 stemmen) was ik uiteraard extra trots dat dit gebeurd was ZONDER stemmenwerving.

Nu staat Anouk ook tussen de vakantiekiekjes. Ik heb dit keer wel een paar goede vrienden op de hoogte gebracht hiervan, ik ben uiteraard trots op mijn meisje. Maar ik ben ook dit keer geen enorme wervingsaktie begonnen, zowel niet in mijn ‘real live’ als hier op KoK, omdat ik ook in dit geval vind dat de meest sprekende foto moet winnen, niet degene met de meeste vrienden, of de meeste tijd om mailtjes rond te sturen.

Om een heel erg lang verhaal veel korter te maken :shifty: , ik ben het dus niet eens met het feit dat iedereen vals speelt in dit soort gevallen. Het zijn vast erg veel mensen, maar dus niet allemaal :angel:

@Paschal75 wrote:

vakantiewedstrijd.

Pascal, ik zat precies hetzelfde te denken! Ik heb namelijk ook dat mailtje gehad.

Maar je hebt gelijk, daar hoor je verder niemand over :?

Sangirl, ik had en heb er geen problemen mee. Mijn emailadres staat in mijn profiel, dit kan ik nu eenmaal verwachten.

Ik begrijp ook niet helemaal waar al de commotie over gemaakt wordt. De een doet het niet via mail en pb en de ander wel. SO WHAT?!

@Paschal75 wrote:

vakantiewedstrijd.

Die heb ik niet gehad in ieder geval :mrgreen:

ik vind iedere vorm van werving stierlijk vervelend :oops:

@Anita wrote:

@Paschal75 wrote:

vakantiewedstrijd.

ben jij vast niet leuk genoeg :stuck_out_tongue: :wink:

Of ze durfde niet :lol: hihihi :lol: :mrgreen:

@Debbie & Lana wrote:

@Paschal75 wrote:

vakantiewedstrijd.

Ik begrijp ook niet helemaal waar al de commotie over gemaakt wordt. De een doet het niet via mail en pb en de ander wel. SO WHAT?!

Precies, mij maakt het ook niet uit, als ik het niet wil lezen o.i.d.

dat is een druk op de DEL knop gauw gemaakt :wink: :thumbup:

@Smiley wrote:

@niekie wrote:
…volgens mij speelt iedereen wat dat betreft met dit soort dingen wel vals, door mensen te zoeken als werving.

Om een heel erg lang verhaal veel korter te maken :shifty: , ik ben het dus niet eens met het feit dat iedereen vals speelt in dit soort gevallen. Het zijn vast erg veel mensen, maar dus niet allemaal :angel:

jah je hebt gelijk ik had neer moeten zetten dat de meesten dit wel doen, natuurlijk niet allemaal.

en ik geef toe dat als ik mee zou doen aan zo’n actie ik ook mensen zou gaan werven.

:oops:

@Marlous wrote:

Ik zat net tijdens het dweilen te denken, stel de pb/mail stuurder had geschreven:

hallo, mijn kindje doet mee aan de volgende fotowedstrijd (LINK) ze heet huppeldepup, als jullie haar ook de leukste vinden zouden jullie dan op haar willen stemmen??

Dan was het een andere toon geweest en ik weet zeker dat veel mensen dit meer hadden geaccepteerd…

En deze persoon had dat ook massaal gedaan, vonden jullie dit dan ook een probleem?

ja net zo’n groot probleem. Ik snap namelijk niet wat het leuke is aan zo’n wedstrijd, asl het blijkbaar neit een wedstrijdje is van wie stuurt de mooiste foto in (met liefst ook nog een mooi kind) maar wie weet de meeste stemmen te regelen? Wat dena zegt: wat is er dan leuk aan om te winnen? :eh: Woei ik heb gewonnen want er hebben heel veel mensen op mijn oproepje gereageerd om op mijn kidn te stemmen? :eh:

en ja, als er pbtjes van kokkers over de vakantiewedstrijd rond gaan, vind ik dat even irritant. Ik snap daar de lol gewoon niet van.

Ik ben het dus voor de verandering eens met guusje eens :mrgreen:
  1. :lol:

@Paschal75 wrote:

@Anita wrote:
@Paschal75 wrote:

vakantiewedstrijd.

ben jij vast niet leuk genoeg :stuck_out_tongue: :wink:

Of ze durfde niet :lol: hihihi :lol: :mrgreen:

Dat is praktisch onmogelijk :naughty:

Zit op mijn werk, maar wilde even snel reageren:

Sangirl/Martha, je naam onderaan je mail is weggevallen tijdens het kopieren/plakken.

Ik heb dit topic geopend met de vraag of iemand anders ook dit mailtje heeft gekregen. Niet meer en niet minder.

Er is nu een hele discussie gestart over wel of niet, vals spelen en niet vals spelen.

Wat ik vaag/vreemd/niet prettig vond is het feit dat ik een mail van je kreeg in mijn privemailbox.

Wat mij betreft PB je iedereen hier op KoK, inclusief mijzelf. Ik heb inderdaad op je PB gereageerd, daarna heb ik hem gedelete.

Het ging mij puur om het feit dat je een mail stuurde naar mijn privemail. Dat was nog nooit eerder gebeurd en dat vond ik vaag.

Niets ten nadele dus van jou en geen hard feelings wat mij betreft!

Groetjes,

Judith

@sangirl wrote:

Hoi allemaal,

Ik heb niet alle reacties doorgelezen maar zie wel dat het mailtje dat ik verstuurd heb aan een aantal leden hier ter sprake is gekomen. Graag wil ik even aangeven dat het absoluut niet slecht bedoeld is. Degene die geen interesse hebben kunnen 'em toch gewoon negeren?

Vind ik dus ook. Ik heb hem ook gekregen van je maar ik doe eigenlijk nooit aan dat soort wedstrijden mee dus vandaar dat ik hem genegeerd hebt. Niet persoonlijk bedoelt hoor. Ik begrijp niet waarom het hier zo opgeblazen word :think:

@Guusje wrote:

ik vind iedere vorm van werving stierlijk vervelend :oops:

Mee eens.

Maar ik heb voor de zekerheid mijn email maar meteen onzichtbaar gemaakt hier, want het was een tijdje rustig met mail en pb, maar blijkt toch te verleidelijk om niet iedereen te mailen.

Ik aanvaard je excuses :mrgreen:

Wat ik niet snap is dat er maar doorgegaan wordt terwijl er al duidelijk sorry is gezegd. Ja het was vervelend en nee ze zal het niet meer doen. Klaar dan toch? Iedereen doet wel eens iets minder goed, maar dat daar dan half KOK overheen moet vallen en dat dan ook kenbaar moet maken… beetje jammer. Het hele verhaal wordt enorm opgeblazen, en dat kan toch niet de bedoeling zijn, denk ik.

Terug naar de dingen waar we ons wel druk over moeten maken, zou ik zeggen…