Wat ik niet snap is dat er maar doorgegaan wordt terwijl er al duidelijk sorry is gezegd. Ja het was vervelend en nee ze zal het niet meer doen. Klaar dan toch? Iedereen doet wel eens iets minder goed, maar dat daar dan half KOK overheen moet vallen en dat dan ook kenbaar moet maken… beetje jammer. Het hele verhaal wordt enorm opgeblazen, en dat kan toch niet de bedoeling zijn, denk ik.
Terug naar de dingen waar we ons wel druk over moeten maken, zou ik zeggen…
ron dit is een vróúwenforum…en vrouwen zagen nou eenmaal graag lang door over dingen. dus ook hierover. en ja, ik vind het nog steeds stom, niet vanwege die pbtjes, maar omdat ik dus echt niet snap wat er leuk is aan een wedstrijd op zo’n manier winnen. Dus.
Wat ik niet snap is dat er maar doorgegaan wordt terwijl er al duidelijk sorry is gezegd. Ja het was vervelend en nee ze zal het niet meer doen. Klaar dan toch? Iedereen doet wel eens iets minder goed, maar dat daar dan half KOK overheen moet vallen en dat dan ook kenbaar moet maken… beetje jammer. Het hele verhaal wordt enorm opgeblazen, en dat kan toch niet de bedoeling zijn, denk ik.
Terug naar de dingen waar we ons wel druk over moeten maken, zou ik zeggen…
Ok Ron…
Luister goed… Ik zal dit slechts 1 keer typen. (vrij vertaald naar 'allo 'allo)
Kruip achterwaarts richting “men only” Ik dek je aftocht wel. 8)
:mrgreen: :mrgreen: Owwwwww is dat het? Was even vergeten dat de mannen hier zwaar in de minderheid zijn… :mrgreen: :mrgreen: Wij mannen zijn altijd kort van stof (nou ja, meestal dan… :mrgreen: )
** zingt “la la la la la” en kruipt achteruit richting het mannendraadje**
Nee nee, ik ben verstandig, das wat anders hoor, ik hou gewoon teveel van mijn leven en ik moet nog modderworstelen (zie ergens op het forum) dus ik moet nog ff heel blijven…
Dusse, ik laat jullie even alleen kunnen jullie lekker doormiepen…