vreemd mailtje

Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig…Omdat ik geen mail/pb had gehad wist ik ook niet waar het om ging en om welk kindje…Nu heeft de pb/mailschrijfster hier even gepost ( :thumbup: ) en heb ik op haar www geklikt…



Als ik al die foto’s zie vind ik haar dochter WEL het leukste van alle foto’s…



Dat komt door de lach en uitstraling…



Vonden echt al die mensen die een pb/mail hebben gekregen haar echt niet leuk genoeg??



Ik had hier ook al een paar reacties gelezen van dat ze haar niet de leukste vonden en eigenlijk kan ik mij dat niet voorstellen



:oops:

@dena wrote:

@sangirl wrote:
Hoi allemaal,



Ik heb niet alle reacties doorgelezen maar zie wel dat het mailtje dat ik verstuurd heb aan een aantal leden hier ter sprake is gekomen. Graag wil ik even aangeven dat het absoluut niet slecht bedoelt is. Degene die geen interesse hebben kunnen 'em toch gewoon negeren? Ikzelf ben erg vaak benaderd om te stemmen op een kindje in een babywedstrijd. Was inderdaad meer op andere forums maar dan nog is het toch niet zo enorm raar? Ik moet zeggen dat ik heel veel lieve en leuke reacties gehad heb en misschien maar 2 negatieve. Voor degene waar het verkeerd bij gevallen is bied ik mijn excuus aan. Een pb bericht met deze oproep verzend ik ook niet meer. Heb deze verzonden de afgelopen 2 dagen maar ben ermee gestopt gistermiddag omdat ik begrepen heb dat dit niet is toegestaan. Die regel respecteer ik en ik ben meteen gestopt. Emailen is anders, men kiest er zelf voor het emailadres kenbaar te maken. Ik heb echt niet alle leden gemaild, dat zou niet mogelijk zijn. Zover ik weet zijn er van mij af alleen mailtjes verstuurd betreft mijn dochtertje Angelina die mee doet. Er zijn geen anderen die dit bericht namens mij of zo hebben verstuurd, tenzij het misschien om een ander kindje gaat. In elk geval was ik nogal verbaasd over de enorme hoeveelheid reacties vandaar dat ik ook even wou reageren. Mijn identiteit heb ik trouwens niet verborgen gehouden. Duidelijk is mijn naam aan het eind vermeld en mijn forum-naam. Hieraan kan je zien dat er geen kwaad in de zin is. Wil je niet stemmen, dat is geen probleem, zo belangrijk is het echt niet, negeer het dan gewoon. Voor degene die positief gereageerd hebben, heel erg bedankt!



Groetjes,



Martha.




Maar Martha…Is dìt nu de manier waarop je met je kindje wilt winnen bij een fotowedstrijd…? :think:




Ik heb mensen gezien die doorstuurmailtjes maken dat het kind doodziek is! Zo extreem ben ik niet gegaan en dat zou ik ook nooit doen. Waarom mag je geen stemmen werven voor je kindje? Waarom bestaan die soort wedstrijden dan? Dit is de ENIGE plek waar er zo gereageerd is. En dat is alleen na te lezen in dit topic want al die positieve & lieve reacties zijn hier nauwelijks te bekennen…Maar bijv. Marlous wil ik graag bedanken voor de leuke reactie!

Meid maak je niet druk :wink: . Ik vind het vrij logisch dat je je kindje het allermooiste vind en dat je haar wilt promoten. Iedereen vind haar of zijn kindje het leukste.



Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten wat ze doen. Ik snap dit probleem niet zo. is toch niet extreem wat ze doet. Ze vraagt alleen om op haar te stemmen. That,s it.



Dena even een vraag hoe moet ze het ander promoten dan? Via een modellen bureau. Is dat niet hetzelfde?

@Marlous wrote:

Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig…Omdat ik geen mail/pb had gehad wist ik ook niet waar het om ging en om welk kindje…Nu heeft de pb/mailschrijfster hier even gepost ( :thumbup: ) en heb ik op haar www geklikt…



Als ik al die foto’s zie vind ik haar dochter WEL het leukste van alle foto’s…



Dat komt door de lach en uitstraling…



Vonden echt al die mensen die een pb/mail hebben gekregen haar echt niet leuk genoeg??



Ik had hier ook al een paar reacties gelezen van dat ze haar niet de leukste vonden en eigenlijk kan ik mij dat niet voorstellen



:oops:




Het gaat er in deze niet over of haar kindje al dan niet de leukste is ( is inderdaad een cutie :inlove: ) maar de manier waarop ze stemmen werft vind ik niet netjes…

Weet je het is gewoon een wedstrijd voor de FUN en geen enkel kindje is mooier dan de andere…allemaal zijn snoezig! Het gaat bij zo’n wedstrijd er simpelweg om dat je een leuke foto van je eigen kind instuurd en dan moet je zelf promoten en stemmen werven…daar zijn tientallen wedstrijden van online, dus ik ben echt niet de enige die mensen loopt te werven om te stemmen & nogmaals, wil je het niet dan laat je het voor wat het is. Aan het eind van de dag is er dan toch nog PEACE in the World toch? :smiley: En ik zal het nog maar een keer zeggen, degene die het ongepast vonden of niet netjes opnieuw mijn excuses, jullie zijn de enige die zo reageren, dat zegt ook wel iets volgens mij. Ik beloof dat ik nooit meer stemmen op dit forum werf voor een wedstrijd. :mrgreen:



Martha.

@dena wrote:

@Marlous wrote:
Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig…Omdat ik geen mail/pb had gehad wist ik ook niet waar het om ging en om welk kindje…Nu heeft de pb/mailschrijfster hier even gepost ( :thumbup: ) en heb ik op haar www geklikt…



Als ik al die foto’s zie vind ik haar dochter WEL het leukste van alle foto’s…



Dat komt door de lach en uitstraling…



Vonden echt al die mensen die een pb/mail hebben gekregen haar echt niet leuk genoeg??



Ik had hier ook al een paar reacties gelezen van dat ze haar niet de leukste vonden en eigenlijk kan ik mij dat niet voorstellen



:oops:




Het gaat er in deze niet over of haar kindje al dan niet de leukste is ( is inderdaad een cutie :inlove: ) maar de manier waarop ze stemmen werft vind ik niet netjes…


Ok dat snap ik. Maar vind je het niet hetzelfde als men hier haar of zijn kindje promoot hier op kok voor de allerleukste baby?

Ik had je mailtje ook gehad, maar dacht er verder ook niet negatief over ofzo.

Zoals ik al schreef heb ik wel vaker mijn stem uitgebracht als ik de persoon kende van het kindje. Maar aangezien ik je niet ken, heb ik er verder niets mee gedaan.



Succes i.i.g. Ik krijg trouwens wel vaker van dit soort mailtjes, dus mij was het verder niet echt vreemd! Maar zelf zou ik het denk ik niet op deze manier doen



:think:

@sangirl wrote:

@dena wrote:
@sangirl wrote:


Ik heb mensen gezien die doorstuurmailtjes maken dat het kind doodziek is! !




Dat is inderdaad erg ziek…

@dena wrote:

@Marlous wrote:
Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig…Omdat ik geen mail/pb had gehad wist ik ook niet waar het om ging en om welk kindje…Nu heeft de pb/mailschrijfster hier even gepost ( :thumbup: ) en heb ik op haar www geklikt…



Als ik al die foto’s zie vind ik haar dochter WEL het leukste van alle foto’s…



Dat komt door de lach en uitstraling…



Vonden echt al die mensen die een pb/mail hebben gekregen haar echt niet leuk genoeg??



Ik had hier ook al een paar reacties gelezen van dat ze haar niet de leukste vonden en eigenlijk kan ik mij dat niet voorstellen



:oops:




Het gaat er in deze niet over of haar kindje al dan niet de leukste is ( is inderdaad een cutie :inlove: ) maar de manier waarop ze stemmen werft vind ik niet netjes…




Ja, dat begrijp ik ook wel, maar er hadden ook mensen gereageerd met: ik vond haar niet de leukste…Dan denk ik, ze klikken toch op die link…



Er zijn ook mensen die het gewoon gedelete hebben hoor…



maar goed, vroeg mij het alleen even af.

@karin wrote:

@dena wrote:
@Marlous wrote:
Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig…Omdat ik geen mail/pb had gehad wist ik ook niet waar het om ging en om welk kindje…Nu heeft de pb/mailschrijfster hier even gepost ( :thumbup: ) en heb ik op haar www geklikt…



Als ik al die foto’s zie vind ik haar dochter WEL het leukste van alle foto’s…



Dat komt door de lach en uitstraling…



Vonden echt al die mensen die een pb/mail hebben gekregen haar echt niet leuk genoeg??



Ik had hier ook al een paar reacties gelezen van dat ze haar niet de leukste vonden en eigenlijk kan ik mij dat niet voorstellen



:oops:




Het gaat er in deze niet over of haar kindje al dan niet de leukste is ( is inderdaad een cutie :inlove: ) maar de manier waarop ze stemmen werft vind ik niet netjes…


Ok dat snap ik. Maar vind je het niet hetzelfde als men hier haar of zijn kindje promoot hier op kok voor de allerleukste baby?




Nee ook dat vind ik niet zo netjes. Zo wordt de wedstrijd toch niet eerlijk gewonnen doordat er echt eerlijk gekozen wordt voor de leukste baby, maar wint diegene met de meeste “aanhangers”

Je hebt wel een punt natuurlijk van dat oneerlijke. Maar welke wedstrijd is nou nog eerlijk. Maar ik stoor me er niet zo aan.



Het is net wat Annemarie zegt.

@karin wrote:

Je hebt wel een punt natuurlijk van dat oneerlijke. Maar welke wedstrijd is nou nog eerlijk. Maar ik stoor me er niet zo aan.



Het is net wat Annemarie zegt.




Ik stoor me er ook niet aan, maar ga er zéker niet op in…

@dena wrote:

@karin wrote:
Je hebt wel een punt natuurlijk van dat oneerlijke. Maar welke wedstrijd is nou nog eerlijk. Maar ik stoor me er niet zo aan.



Het is net wat Annemarie zegt.




Ik stoor me er ook niet aan, maar ga er zéker niet op in…




Dat is natuurlijk ieder voor zich. :wink:

Als ik nu de reacties lees vind ik het stukke beter klinken dan eerst! Inderdaad heeft ieder zijn eigen manier van mensen werven, sommige vinden het maar niks, anderen zouden nooit meedoen aan zo’n wedstrijd of vinden het niet netjes om anderen te benaderen. Ik heb in al mijn reacties op dit topic aangegeven hoe ik erover denk, dat het niet slecht bedoeld was en dat ik (alleen) hier NOOIT meer mensen zal vragen om te stemmen voor iets dergelijks, enz. Ik respecteer jullie mening, niemand is verplicht om te stemmen en jullie moeten de mail/pb meteen deleten in dat geval. Verschillende malen heb ik nu gezegd dat ik mijn EXCUSES maak aan degene die zich zo enorm voelen lastig gevallen door mijn EERSTE en LAATSTE verzoek (alsof het elke dag was! :roll: )…ik respecteer de mening van degene onder jullie die negatief reageren, respecteer dan nu ook mij als ik mijn excuses aan jullie maak en zeg dat ik op dit forum nooit meer op deze manier zal handelen!!!



Martha.

Als je KOK als achterban wilt hebben in het stemmen op een bepaalde foto dan plaats je toch een verzoekje in de huiskamer??

Als de wedstrijd zélf toestaat dat er stemmen geworven worden dan is een directe link naar die website ook toegestaan lijkt me.

Zo krijgt niemand ongewenste mailtjes in zijn inbox en kan iedereen voor zichzelf bepalen of ze stemmen of niet.

Bedankt voor je excuses hier, wat mij betreft geaccepteerd :wink:



Even over die wedstrijd in het algemeen.



Als er stemmen geworven mogen worden dan vind ik het dus niet terecht dat het de “baby van de maand” verkiezing genoemd mag worden, het zou meer de “vrienden en kennissengroep van de maand” moeten zijn.

Ik vind het echt sneu voor de mensen die met een mooie foto meedoen, verwachten dat anderen ook op hun foto stemmen en dat achteraf blijkt dat ze maar 1 stem hebben.

En dat terwijl de nummer 1 foto nauwelijks zichtbaar is vanwege het formaat…laat staat dat je kunt zien of het een leuk kind is :?

@sangirl wrote:

Als ik nu de reacties lees vind ik het stukke beter klinken dan eerst! Inderdaad heeft ieder zijn eigen manier van mensen werven, sommige vinden het maar niks, anderen zouden nooit meedoen aan zo’n wedstrijd of vinden het niet netjes om anderen te benaderen. Ik heb in al mijn reacties op dit topic aangegeven hoe ik erover denk, dat het niet slecht bedoeld was en dat ik (alleen) hier NOOIT meer mensen zal vragen om te stemmen voor iets dergelijks, enz. Ik respecteer jullie mening, niemand is verplicht om te stemmen en jullie moeten de mail/pb meteen deleten in dat geval. Verschillende malen heb ik nu gezegd dat ik mijn EXCUSES maak aan degene die zich zo enorm voelen lastig gevallen door mijn EERSTE en LAATSTE verzoek (alsof het elke dag was! :roll: )…ik respecteer de mening van degene onder jullie die negatief reageren, respecteer dan nu ook mij als ik mijn excuses aan jullie maak en zeg dat ik op dit forum nooit meer op deze manier zal handelen!!!



Martha.




Nou KLAAAAR! Is toch duidelijk? :angel:

@Rivella wrote:

Als je KOK als achterban wilt hebben in het stemmen op een bepaalde foto dan plaats je toch een verzoekje in de huiskamer??

Als de wedstrijd zélf toestaat dat er stemmen geworven worden dan is een directe link naar die website ook toegestaan lijkt me.

Zo krijgt niemand ongewenste mailtjes in zijn inbox en kan iedereen voor zichzelf bepalen of ze stemmen of niet.

Bedankt voor je excuses hier, wat mij betreft geaccepteerd :wink:



Even over die wedstrijd in het algemeen.



Als er stemmen geworven mogen worden dan vind ik het dus niet terecht dat het de “baby van de maand” verkiezing genoemd mag worden, het zou meer de “vrienden en kennissengroep van de maand” moeten zijn.

Ik vind het echt sneu voor de mensen die met een mooie foto meedoen, verwachten dat anderen ook op hun foto stemmen en dat achteraf blijkt dat ze maar 1 stem hebben.

En dat terwijl de nummer 1 foto nauwelijks zichtbaar is vanwege het formaat…laat staat dat je kunt zien of het een leuk kind is :?




dat soort oproepen mogen niet in de huiskamer :smiley:

@Rivella wrote:

Als je KOK als achterban wilt hebben in het stemmen op een bepaalde foto dan plaats je toch een verzoekje in de huiskamer??

Als de wedstrijd zélf toestaat dat er stemmen geworven worden dan is een directe link naar die website ook toegestaan lijkt me.

Zo krijgt niemand ongewenste mailtjes in zijn inbox en kan iedereen voor zichzelf bepalen of ze stemmen of niet.

Bedankt voor je excuses hier, wat mij betreft geaccepteerd :wink:


Ik weet dat op de meeste forums geen linken zijn toegestaan in topics. Alternatief is dan altijd een PB sturen met de link (maak niet uit waar het over gaat). Elders is dat ook acceptabel, tevens onder de leden. Maar goed, ieder zijn eigen mening zoals we eerder zeiden. Dank je wel voor je positieve reactie op mijn berichtje, excuses, enz.

Ik zat net tijdens het dweilen te denken, stel de pb/mail stuurder had geschreven:



hallo, mijn kindje doet mee aan de volgende fotowedstrijd (LINK) ze heet huppeldepup, als jullie haar ook de leukste vinden zouden jullie dan op haar willen stemmen??



Dan was het een andere toon geweest en ik weet zeker dat veel mensen dit meer hadden geaccepteerd…



En deze persoon had dat ook massaal gedaan, vonden jullie dit dan ook een probleem?

@Marlous wrote:

Ik zat net tijdens het dweilen te denken, stel de pb/mail stuurder had geschreven:



hallo, mijn kindje doet mee aan de volgende fotowedstrijd (LINK) ze heet huppeldepup, als jullie haar ook de leukste vinden zouden jullie dan op haar willen stemmen??



Dan was het een andere toon geweest en ik weet zeker dat veel mensen dit meer hadden geaccepteerd…



En deze persoon had dat ook massaal gedaan, vonden jullie dit dan ook een probleem?


Ja, je hebt gelijk…ben benieuwd naar de reacties hierop want hoe ik het nu bekijk is dat het sowieso nooit goed geweest was, hoe ik het ook geschreven zou hebben. Punt is dat de PB/Email op zich hier voor sommige al onacceptabel was, waarom wordt dan de mogelijkheid gesteld elkaar te pb-en of te mailen als mensen niet ‘gestoord’ willen worden…?