vreemd mailtje

Ook ontvangen, maar niks mee gedaan, ik kende de dame in kwestie ook niet, had anders misschien wel gestemd. Ik heb dat weleens gedaan voor mede KOK-sters, die mijn stem geronseld hadden :oops: :oops: :oops:

@ruud wrote:

Het is leuk dat iemand heel graag wil winnen maar ik vind dat de beste foto moet winnen en niet de beste “spam campagne”.




Helemaal mee eens!!

Vind het eerlijk gezegd ook een beetje sneu…(sorry)

Heb het mailtje overigens niet gekregen.

Mailtje ook ontvangen, ook weggegooid.

Had trouwens wel op de link geklikt, maar vond de foto van haar niet de mooiste/leukste en heb vervolgens helemaal niet gestemd.



Heb eerder dit jaar ook al een paar mailtjes gekregen over een nieuw forum, maar ben geen lid geworden. KOK is the best!

Geen mail, maar wel via PB!



Hou er niet van op deze manier te werk te gaan en dus ook niets mee gedaan!

Ik vraag mij af hoeveel mensen er wel even snel hadden gestemd op dit kindje als er in de huiskamer niet zo’n ophef over was gemaakt…





8)

Sja, ik had het PB-tje al een paar uur voordat dit topic in de hk kwam, ik had dus sowieso niet gestemd. Degene die de PB gestuurd heeft is overigens wel een actief lid op kok… Ik ken haar echter verder ook niet…

@Debbie & Lana wrote:

Ik wil niet veel zeggen, maar ook ik heb dat mailtje ontvangen en daar staat haar eigen naam en haar naam op kok staat er ook bij.



Ach ik heb 2 emailadressen. En dit adres is speciaal bestemd voor kok en op dit adres komt alle spam binnen :mrgreen: Heb er zelf niet zoveel moeite mee eigenlijk.




Hier precies zo. Wat maakt het toch uit. haar naam stond er wel bij hoor. En ik heb wel vaker van haar gelezen hoor.volgens mij. Niet zo vaak. Maar haar naam kwam me bekend voor. iedereen vind haar of zijn kindje het mooiste. Wat maakt het uit. Als ik hier verder zo lees stemmen jullie ook wel een op de mooiste baby of kindje. Maar dan is het hier op kok. Wat is het verschil dan. Ik zie dat verschil niet. Of het nou fake is of niet. Dat weet je niet.

Tsja, ik vind het gewoon een beetje ongepast om mensen “lastig te vallen” met dit soort verzoeken als ik je helemaal niet eens ken. Ik lig er verder ook totaal niet wakker van hoor, maar ik zou zoiets dus niet doen…

Nee ik zou het zelf ook niet doen hoor. Maar toen ik het kreeg had ik niet zoiets van wat vreemd ofzo.

Ik heb hem ook gekregen en ook niet gestemd :mrgreen:

Gekregen en niet gestemd…niet door dit topic, want dat zie ik pas nu… :mrgreen:

gekregen en ook gestemd.

Ik heb m vorige week al gekregen, gewoon verwijderd. Geen idee van wie het was trouwens :oops: . Ik doe dat soort dingen gewoon niet op die manier. Voor niemand :-*

@Marlous wrote:

Ik vraag mij af hoeveel mensen er wel even snel hadden gestemd op dit kindje als er in de huiskamer niet zo’n ophef over was gemaakt…





8)




Had de PB al voordat er hier een topic over was :wink:

He wat jammer meiden dat ik niet op jullie stem kan rekenen… :stuck_out_tongue:



Geintje hoor, ik was het niet :mrgreen:

jewel wrote:
He wat jammer meiden dat ik niet op jullie stem kan rekenen... :P

quote]

Nou op mijn stem kan je altijd rekenen op jou mooie meid.

@Anne-marie wrote:

@Marlous wrote:
Ik vraag mij af hoeveel mensen er wel even snel hadden gestemd op dit kindje als er in de huiskamer niet zo’n ophef over was gemaakt…





8)




Had de PB al voordat er hier een topic over was :wink:




Of juist door deze mail op een ander stemmen… :mrgreen:

Hoi allemaal,



Ik heb niet alle reacties doorgelezen maar zie wel dat het mailtje dat ik verstuurd heb aan een aantal leden hier ter sprake is gekomen. Graag wil ik even aangeven dat het absoluut niet slecht bedoeld is. Degene die geen interesse hebben kunnen 'em toch gewoon negeren? Ikzelf ben erg vaak benaderd om te stemmen op een kindje in een babywedstrijd. Was inderdaad meer op andere forums maar dan nog is het toch niet zo enorm raar? Ik moet zeggen dat ik heel veel lieve en leuke reacties gehad heb en misschien maar 2 negatieve. Voor degene waar het verkeerd bij gevallen is bied ik mijn excuus aan. Een pb bericht met deze oproep verzend ik ook niet meer. Heb deze verzonden de afgelopen 2 dagen maar ben ermee gestopt gistermiddag omdat ik begrepen heb dat dit niet is toegestaan. Die regel respecteer ik en ik ben meteen gestopt. Emailen is anders, men kiest er zelf voor het emailadres kenbaar te maken. Ik heb echt niet alle leden gemaild, dat zou niet mogelijk zijn. Zover ik weet zijn er van mij af alleen mailtjes verstuurd betreft mijn dochtertje Angelina die mee doet. Er zijn geen anderen die dit bericht namens mij of zo hebben verstuurd, tenzij het misschien om een ander kindje gaat. In elk geval was ik nogal verbaasd over de enorme hoeveelheid reacties vandaar dat ik ook even wou reageren. Mijn identiteit heb ik trouwens niet verborgen gehouden. Duidelijk is mijn naam aan het eind vermeld en mijn forum-naam. Hieraan kan je zien dat er geen kwaad in de zin is. Wil je niet stemmen, dat is geen probleem, zo belangrijk is het echt niet, negeer het dan gewoon. Voor degene die positief gereageerd hebben, heel erg bedankt!



Groetjes,



Martha.

Zie je wel Ik had je al eerder gezien dat je geschreven had op dit forum. Dus ik kreeg er geen naar gevoel van. Ik ben blij dat je nu dit hebt geschreven. Dan had ik het toch juist.



Mij maakt het niks uit hoor. Ik had dus dit keer niet dat gevoel dat het niet goed zat. Vaak is dat wel. Maar ik had al eerder van je gelezen.

En er word hier zo vaak een topic aangemaakt om op hun kind te stemmen op die site. Dus ik zag die bezwaar niet.

@sangirl wrote:

Hoi allemaal,



Ik heb niet alle reacties doorgelezen maar zie wel dat het mailtje dat ik verstuurd heb aan een aantal leden hier ter sprake is gekomen. Graag wil ik even aangeven dat het absoluut niet slecht bedoelt is. Degene die geen interesse hebben kunnen 'em toch gewoon negeren? Ikzelf ben erg vaak benaderd om te stemmen op een kindje in een babywedstrijd. Was inderdaad meer op andere forums maar dan nog is het toch niet zo enorm raar? Ik moet zeggen dat ik heel veel lieve en leuke reacties gehad heb en misschien maar 2 negatieve. Voor degene waar het verkeerd bij gevallen is bied ik mijn excuus aan. Een pb bericht met deze oproep verzend ik ook niet meer. Heb deze verzonden de afgelopen 2 dagen maar ben ermee gestopt gistermiddag omdat ik begrepen heb dat dit niet is toegestaan. Die regel respecteer ik en ik ben meteen gestopt. Emailen is anders, men kiest er zelf voor het emailadres kenbaar te maken. Ik heb echt niet alle leden gemaild, dat zou niet mogelijk zijn. Zover ik weet zijn er van mij af alleen mailtjes verstuurd betreft mijn dochtertje Angelina die mee doet. Er zijn geen anderen die dit bericht namens mij of zo hebben verstuurd, tenzij het misschien om een ander kindje gaat. In elk geval was ik nogal verbaasd over de enorme hoeveelheid reacties vandaar dat ik ook even wou reageren. Mijn identiteit heb ik trouwens niet verborgen gehouden. Duidelijk is mijn naam aan het eind vermeld en mijn forum-naam. Hieraan kan je zien dat er geen kwaad in de zin is. Wil je niet stemmen, dat is geen probleem, zo belangrijk is het echt niet, negeer het dan gewoon. Voor degene die positief gereageerd hebben, heel erg bedankt!



Groetjes,



Martha.




Maar Martha…Is dìt nu de manier waarop je met je kindje wilt winnen bij een fotowedstrijd…? :think: