Volgens mij zijn de voorspellingen op :lol: Zullen we maar voor elkaar voorspellen dan?
Ik voorspel voor nienke December '08, voor knuffeldraakje Maart '09, voor Angel&luna voorspel ik een jongen (sorry ) en voor mezelf voorspel ik ook November '08 (wishfull thinking :mrgreen: ).
Dit zijn wel pure gokjes hoor :lol:
Maarre Angel&luna je hebt voor jezelf goed voorspelt dus jij mag voor mij ookwel een voorspelling doen als je wilt?
December? ok, elk maandje is teveel natuurlijk.
Dan zal ik ook ff m’n gevoel er op los laten.
Purpled…november '08
Knuffeldraakje…januari '09
Nienke
@nienke2 wrote:
December? ok, elk maandje is teveel natuurlijk.
Purpled…november '08
Nienke
:lol: Oktober '08 dan?? Ook een mooie maand

Purpeld: voor mezelf denk ik ook een jongen hoor :wall: ik wil nog een dochter!!! :oops: :lol: maar denk niet dat het erin zit (gelukkig maakt het Luna niet uit die wil gewoon een baby :lol: )
hm… voor jou voorspel ik december 08 en hoop ik dat je gewoon zelf gelijk hebt met november of als het kan deze maand nog
Nienke: februari 09 (hoop dat je vriendin gelijk heeft hoor :-* )
mamma van sharondenise: misschien komen er nog wel 2 bij :shifty:
Knuffeldraakje: Januari 09
nadra had mijn voorspelling goed, is een jongetje geworden hier :inlove:
ik ga er binnenkort voor zitten :thumbup:
mei 2009 toch ok :dance: gefeliciteerd :inlove:
- gaat even terug lezen
Dankje :mrgreen:
@Angel & Luna wrote:
Purpeld: voor mezelf denk ik ook een jongen hoor :wall: ik wil nog een dochter!!! :oops: :lol: maar denk niet dat het erin zit (gelukkig maakt het Luna niet uit die wil gewoon een baby :lol: )
hm… voor jou voorspel ik december 08 en hoop ik dat je gewoon zelf gelijk hebt met novemberof als het kan deze maand nog
Haha ja zou mij ook onwijs leuk lijken om er nog een meisje bij te krijgen. Meisjes zijn gewoon zooo leuk :inlove:
Deze maand bij mij gaat niet meer lukken. We doen aan IUI en ik ben deze maand met clomid begonnen en ik had 5! follikels. Mag dus niet door met IUI en we hebben ook maar niet geklust (mocht ook niet van de gyn). De kans dat het een meerling wordt is dan wel heel groot. Wel erg balen hoor!
Maarre ik zou al heel blij zijn als ik dit jaar nog in verwachting mag raken (en blijven). Of dat nou November of December is :wink:
oh zonde dat je teveel follikols had
hoop dat het volgende maand of december raak is hoor
zou toch wel leuk zijn een kerst kadootje
@purpled82 wrote:
@nienke2 wrote:December? ok, elk maandje is teveel natuurlijk.
Purpled…november '08
Nienke
:lol: Oktober '08 dan?? Ook een mooie maand![]()
Ok, mag ik dan meedoen met die maand?

Nienke
(februari duurt nog erg lang, dan hebben we er bijna 2 jaar wachten op zitten…

@nienke2 wrote:
Ok, mag ik dan meedoen met die maand?
Nienke
(februari duurt nog erg lang, dan hebben we er bijna 2 jaar wachten op zitten…)
Haha ja ik bedoelde voor jou

En 2 jaar wachten is inderdaad lang :hug: Wij hebben over onze eerste 3 jaar gedaan en zijn nu voor de tweede ook al weer ruim 15 maanden bezig.
Nou Nienke gelukkig voor jou was mijn gokje voor jou voor December niet goed Gefeliciteerd!!!
Dankjewel!!
Nu hopen dat het blijft zitten
Nienke
Kan iemand bij mij nog iets voorspellen?
Ik weet het… ben een lastige… :lol:
Lieke: ik heb geen idee… maar hoop deze maand natuurlijk dat je in een 9-maanden topic mee mag kletsen!!!
Iemand voorspelling voor mij: Jongen of meisje? :mrgreen:
Maris, ik gok op een meisje :mrgreen:… Geen idee waarom.
Jemig… wat kon jij je beebje al snel voelen zeg…
Leuk hè, die plopjes en zo.
Mag ik ééééééven zeggen dat Guus deel 1 van haar voorspelling voor mij goed had? ik had, zoals ze al dacht, een positieve test in OKTOBER! En ja,ikhoop dat het tweede deel van haar voorspelling (een jochie) ook goed is. Dat zulen we met een week of 16 weten…
Is er iemand die er bij mij een voorspellinkje aan wil wagen?!
@Peetje wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Kunnen jullie ook voorspellen of ik uberhaubt nog een kindje zal krijgen of dat het bij 2 blijft.
Ben op dit moment helemaal niet bezig met zwanger worden, maar iemand vertelde mij door mijn hand te lezen dat het bij 2 kinderen zou blijven. En daar ben ik het helemaal niet mee eens![]()
Ik heb dezelfde vraag…
nog steeds…

@nienke2 wrote:
@Angel & Luna wrote:
Knuffeldraakje: Januari 09
:dance: :dance: julie hadden gelijk!!

30 september uitgerekend nu. eerste echo 4 maart:)
iemand ook al ingevingen over het geslacht (en hoeveel :shifty: )? het staat nu 2 jongens tegen 3 meiden:p
ikzelf dacht continue jongen maar nu voelt het toch weer meer meisje (niet dat nu al te voelen is hihi)
oo ik klees guusje gokt jongen. dus 3 tegen 3