Zo meiden… kom maar op met die voorspellingen, dan zet ik ze weer keurig in een lijstje! :mrgreen:
Let ajb wel op het volgende bij het doen van voorspellingen.
Vermeld de volledige gebruikersnaam van degene voor wie je voorspelling bestemd is.
Probeer je voorspelling zo nauwkeurig mogelijk te houden, dus liever niet “binnen drie maanden”, maar geef dan zelf bv. even aan “voor april 2008”.
Probeer je voorspelling zo volledig mogelijk te geven, dus of iemand zwanger zal worden dan wel zal bevallen in welke maand en als het kan ook nog van welk geslacht.
En voor degenen die een voorspelling hebben gekregen: geef ook door als je zwanger/bevallen bent en of de voorspelling is uitgekomen! Of niet, als de voorspelling “verlopen” is… Zo houden we het lijstje up-to-date!
Dat werkt voor mij ook iets praktischer in het bijhouden van het lijstje!
Verder een korte uitleg over dit topic. Ik wil graag voorop stellen dat dit een spelletje is! Voorspellingen worden gedaan op basis van gevoel, niet op basis van pendelen, helderziendheid, of wat dan ook. We gunnen elkaar van harte een zwangerschap en zijn bereid om voor elkaar een voorspelling te doen wanneer ons dit grote geluk geschonken wordt. Iedereen heeft wel een zesde zintuig, een intuïtie, of hoe je het dan ook wil noemen, en dat is de basis voor dit spelletje. Soms komen voorspellingen uit, soms niet. Spits je dus niet te zeer op een voorspelling die je hebt gekregen, het is en blijft een spelletje!
Voor mezelf geldt dat soms een datum en/of geslacht door mijn hoofd schiet als ik iemands berichtje lees. Dat post ik dan als voorspelling voor diegene. Maar het ene leidt tot het andere en dan krijg je meestal meteen meer verzoeken om een voorspelling. Ik geef ze heel graag, maar als ik op dat moment niets “voel”, dan post ik dus niets. Zo, dan is dat duidelijk .
En kom nu maar op met die voorspellingen! :mrgreen:
Wel het eerste wat door me heen kwam is te zegen dat je nu zwanger bent… heb ik ook op gependelt en die zij het ook … Maar ik pendel niet graag op dit moment omdat ik het emo heel zwaar heb en ik de pendel niet vertrouw als ik me zo voel.
Ik hoop het iig voor je dat het nu raak is, en zoniet voelt Juli ook goed aan …
Wel het eerste wat door me heen kwam is te zegen dat je nu zwanger bent… heb ik ook op gependelt en die zij het ook … Maar ik pendel niet graag op dit moment omdat ik het emo heel zwaar heb en ik de pendel niet vertrouw als ik me zo voel.
Ik hoop het iig voor je dat het nu raak is, en zoniet voelt Juli ook goed aan …
sorry dat ik niet duidelijker kan zijn…
:lol: Geeft niet, maar ik ben nu iig zeker weten niet zwanger. We mochten deze maand nl. niet, omdat ik een bepaalde antibiotica moest nemen. En ik moet nu dus idd ongi worden, maar de voortekenen zijn er al.
Ik zie dit topic nu voor het eerst en begrijp dat iemand mij misschien kan vertellen wanneer ik zwanger zou worden van een tweede kindje. Heeft iemand daar al enig idee over? Of moeten jullie dan nog specifiek iets over me weten?
Ik zie dit topic nu voor het eerst en begrijp dat iemand mij misschien kan vertellen wanneer ik zwanger zou worden van een tweede kindje. Heeft iemand daar al enig idee over? Of moeten jullie dan nog specifiek iets over me weten?
Mei 2008, zwanger van een jongen. En dat is puur wat me nu door mijn hoofd schiet .