pruimen onder je bed doen voor een meisje
:lol: Die heb ik nog nooit gehoord!
Lucky, moeten die daar liggen tijdens de daad of altijd :lol: ? Ik denk dat het op een gegeven moment zo gaat stinken :sick: .
:lol: Om de dag verversen dan!
Wie zal het zeggen, beval ik in april zoals verwacht of gaat het toch maart of misschien wel mei zijn?
Ik ben uitgeteld voor 20 april.
De baby weegt nu al teveel volgens de gyn dus zou die vroeger gehaald moeten worden. De 25e weet hij me te zeggen of de baby nog zoveel bijgekomen is en dan moet ik ergens in maart al binnenkomen.
Of heeft hij het helemaal bij het foute eind en ga ik zoals ons ma dacht op 1 mei bevallen wanneer mijn oudste dochter haar 1e communie doet?
Is er iemand die het al weet? Of er zelf een gevoel bij heeft?
(Dit moet niet bij in het lijstje komen hoor trying, je hebt zo al werk genoeg met het bijhouden van de datums en het geslacht)
Het gekke is dat het eerste wat door me heen gaat 5 mei is :think:
trying, doe me dat niet aan hé! Ze zeggen nu al dat ik een zware baby ga krijgen!!!
Toch bedankt voor je reactie!!!
:lol: Ik hoop voor jou dat ik zwaar ongelijk heb! :-*
Zie dit topic nu pas weer…
Joseetje voorspelde een jongen, nou volgens de echo is het een meisje
iemand nog meer voorspellingen voor mij
Zou er iemand voor mij een voorspelling willen doen,
wanneer ik zwanger zou raken van ons eerste kindje
Kan het ook met : wanneer ga ik bevallen?? Deze week, of volgende week??
:mrgreen:
Hallo daar ben ik weer
Ik wou even vertellen dat niemand gelijk had over de datum van mijn zwangerschap want ik ben namelijk al 9 weken en 1 dag zwanger.
Helaas weet ik niet hoe ik de banner moet plaatsen dus als iemand mij wil helpen.
Liefs Ashley
Ashley, gefeliciteerd!
Als je bij http://www.kindjeopkomst.nl bij zoeken “banner” in typt, dan vind je vanzelf wat je moet doen.
Ashley: ben ik even blij voor u dat we het bij het verkeerde eind hadden.
Proficiat hé!!!
Gefeliciteerd ashley!
Hoi meiden,
Heb me even wat afzijdig gehouden van het forum (wel gelezen, maar niet geschreven) omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn (niet dat het lukt, maar het gaat om het idee).
Ik zag net pas dat Nadra een voorspelling voor mij heeft gedaan. Lief van je! Ben benieuwd of het uitkomt, eind april 2008. Duurt nog lang…
IK houd jullie op de hoogte.
Groetjes, Ellentje
ja ellentje, dat duurt nog lang. Want ik zou dan bevallen wanneer jij zwanger zou geraken, (als ik goed gegokt heb toch), Maar laat het een troots zijn binnen 9 weken is het al eind april en dat lijkt toch niet meer zover weg.
jennifer: ben je ondertussen al bevallen??? Er kwam niets door dus ging het zowiezo niet lang meer duren en nu vraag ik me toch af of je al bevallen bent. Groetjes!!!
simba83, mijn eerste gedacht is juni 2008
Hoi…
Is er nog iemand die kan pendelen voor mij wanneer ik zwanger zal raken?? :inlove:
Ben niet nieuwsgierig ofzo…
Hier kan het nog steeds. voorspelling was april. Hoop nu (na 9 maanden) natuurlijk wel dat het eerder is, maar ja kan er ook niet meer in doen dan je weet wel… :lol:
Nienke