Voorspellingentopic, deel 3

Marion :dance:

ik zal vanavond er voor gaan zitten :oops: :shifty: :-*

edit: gaat niet lukken.

z.s.m. :oops:

Marion gefeliciteerd :dance: :-*

ik heb nu een lijstje gemaakt met…ff tellen :lol: 26 namen ofsow…

dus over een kwartiertje terug 8)

ik ben op pagina 14 begonnen en van daaruit opgeschreven:

• zeggen of bevallingsmaand of zwanger-maand vind ik soms moeilijk omdat ik alleen een maand hoor/voel dussss :angel:
  • de natuur heeft altijd het laatste woord…

ik heb dus wel een gevoel bij iemand maar of de zwangerschap er komt of goed blijft gaan kan ik niets over zien…helaas…

my 2 cents voor deze keer:

het was nogal veel, dus als ik iets fout heb, of door elkaar gehaald, gemist of overheen gelezen…: sorry!

Angel&Luna:

gefeliciteerd!

ik zag dat ik het goed had meen ik :shifty:

ik denk een meisje…maar ben nog niet 100% zeker daarin :oops:

Babygirl25:

ik krijg het gevoel van een jongetje…maar helaas nog niet zo snel…sorry.

ik weet niks van je, ik zie alleen dat je al 19 maanden bezig was bij je berichtje…loop je in het ziekenhuis? misschien ga ik je berichten eens een keer lezen, en krijg dan een duidelijker gevoel bij jou.

Marion:

Super he! gefeliciteerd nog maar een keer :smiley:

en nog bedankt voor de eer :cool:

Knuffeldraakje:

Ik ben een beetje het spoor bijster bij je: ik dacht écht dat je vrij snel zwanger zou raken…maar nu lees ik je onderschrift en dat maakt me erg aan het twijfelen…de pil kan lang invloed hebben en dus weet ik even niet wat te voorspellen. We blijf ik bij een jongetje maar wanneer ongeveer ben ik nog niet uit…sorry.

Joseetje :lol: 2010…niet téveel haast :stuck_out_tongue: :lol:

Purpeld: jammer dat het zo gelopen is :?

Een jongetje maakt een kans…ik denk mei 2010. dat zou dan haast bevallen moeten zijn…anders zo ver weg…Daarna zie ik nóg een meisje…maar dat duurt nog ff :lol:

Chantalmvbrittany:

ook bij jou een jongetje. wanneer ben ik nog niet uit helaas…ik zie je onderschrift en vraag me af hoe het nu is met je

Juulisjuul: zonder je onderschrift had ik ook jongen gezegd :wink: :lol:

Miepel:

maart 2009 , jongetje

Oessie:

ik hoop voor je een jongetje, maar ik denk niet op de korte termijn.

april komt in me op.

Debke:

Ik zie in je onderschrift een triest berichtje…verdorie.

Misschien heb je wat steun als ik zeg dat ik misschien nog een jongeje zie…en de maand mei.

Ingrid28:

Ik weet niet meer wat ik je eerder al gezegd heb…domme ik :wink:

Charity: Weet je al wat het wordt?

ik denk jongen maar ja als jij het al weet en ik zit fout :wink: hahaha

Maris:weet je al wat het is, ik denk ook hier een jongetje

Liekie: gefeliciteerd! ik denk een meisje

NIenke2: Gefeliciteerd, ik denk een jongen

Rebecca: jongetje, of was dat al bekend?

Meissie:

Zie in je onderschrift een afspraak bij de gyn.

Ik lees ff mee hier hoe dat was…is zo moeilijk te zeggen hoe en wat.

succes!

Biebie: hoe is het met jou nu?

Ziet:

Ik denk nog een jongetje. november.

Jet : gefeliciteerd!

Angel: gefliciteerd, ik denk een meisje!

Simone24: gefeliciteerd!

Nienkie2: gefeliciteerd! ik denk een jongen.

Mamavanshoarondenise:

ik denk dat er eventueel nog een jongetje zou kunnen komen. maar erg zeker ben ik er nog niet van, helaas niet op de korte termijn.

Peetje:

bij jou wil ik hetzelfde schrijven als hierboven…al denk ik wel dat je eerder zwanger zult zijn…juni?

Lieke74:

ik zie ook bij jou een onderschrift waardoor ik niet zo 1 2 3 wat zou durven zeggen. al zie ik wel mogelijkheden nog voor nog een meisje…

Flieniemama:

ik denk jongetje, januari.

• veegt haar voorhoofd af en hoopt hier en daar op een goede gok 8) :-*

Guusje ik hoop dat je gelijk hebt bij mij :smiley: maar we zullen zien december/januari :wink:

weet je al wel of het er 1 is of 2?

misschien verklaart dat mn twijfel :wink:

het is er maar 1

mijn eerste gevoel zegt nu weer jongen…hmmmm. vaag :lol:

ik kom er op trug vóór je 20 weken echo :angel: :mrgreen: :-*

edit: mijn gok zou dus zijn dat het het andere geslacht is dan dat je “hoopt in je hart” :shifty:

( en dat geeft niks hoor, ik wilde ook dat tom een jongetje was…mocht ik nu weer zwanger raken maakt het me minder uit, maar bij de eerste wilde ik het echt héél graag :oops: :shifty: )

@Guusje wrote:

Purpeld: jammer dat het zo gelopen is :?

Een jongetje maakt een kans…ik denk mei 2010. dat zou dan haast bevallen moeten zijn…anders zo ver weg…Daarna zie ik nóg een meisje…maar dat duurt nog ff :lol:

Oh dat duurt nog wel heel lang en ik kan ook bijna wel met zekerheid al zeggen dat dat het niet gaat worden :wink: We hebben zo'n beetje besloten dat als het in Mei 2009! nog niet gelukt is we het zeer waarschijnlijk bij één kindje laten. We zitten nu al zo lang in die medische molen dat we er een beetje (veel) genoeg van hebben en aangezien we ook niet zo een heel groot verschil willen tussen de eerste en tweede hebben we een soort van deadline gesteld... Wie weet zit het er voor ons gewoon ook niet meer in en moeten we ons gelukkig prijzen dat we in ieder geval één wondertje mogen hebben krijgen :) Moeilijk... maar het is dan gewoon niet anders.

maar zonder mm is het dus niet mogelijk?

• ik denk nu even aan iemand op kok: 2x icsi en daarna natuurlijk zwanger…

Angel: ik twijfel nog steeds :oops: kom erop terug :-*

@Guusje wrote:

mijn eerste gevoel zegt nu weer jongen…hmmmm. vaag :lol:

ik kom er op trug vóór je 20 weken echo :angel: :mrgreen: :-*

edit: mijn gok zou dus zijn dat het het andere geslacht is dan dat je “hoopt in je hart” :shifty:

( en dat geeft niks hoor, ik wilde ook dat tom een jongetje was…mocht ik nu weer zwanger raken maakt het me minder uit, maar bij de eerste wilde ik het echt héél graag :oops: :shifty: )

dat id heb ik zelf ook ik wil heel graag nog een meid maar denk dat het dit keer een jongen is :shifty:

@Guusje wrote:

maar zonder mm is het dus niet mogelijk?
  • ik denk nu even aan iemand op kok: 2x icsi en daarna natuurlijk zwanger…

Het zou mogelijk moeten zijn maar we zijn de vorige keer ook via IUI zwanger geworden. Maar ik bedoelde meer dat we in mei dan ook zorgen dat we niet meer zwanger worden. Gewoon proberen klaar te zijn met de kinderwens.

Dat zeg ik dat nu maar wellicht denk ik daar straks wel heel anders over :roll:

geef het tijd…hier na 3x iui ook ruim een jaar pauze ingelast die begon met “nooit meer” en nu ben ik blij met 3 extra pogingen :wink:

als jejezelf die ruimte geeft tot anders denken/voelen/willen dan komt het allemaal wel op zn plek :-*

@Guusje wrote:

Knuffeldraakje:

Ik ben een beetje het spoor bijster bij je: ik dacht écht dat je vrij snel zwanger zou raken…maar nu lees ik je onderschrift en dat maakt me erg aan het twijfelen…de pil kan lang invloed hebben en dus weet ik even niet wat te voorspellen. We blijf ik bij een jongetje maar wanneer ongeveer ben ik nog niet uit…sorry.

Jongen denken wij ook. heb volgende week woensdag ene afspraak bij de gyneacologe over de onrgelmatigheid en evt dus de kinderwens (ze vond eigenlijk nog te vroeg om daarvor te behandelen maar misschien wel, afhankelijk wat ze vinden)
heb deze aand nogsteeds na 12 dagen na mn ei overigens een hogere temperatuur. dus wie weet:p (eerder zakte die al na 5 dagen of op dag 12)

Guusje, een jongen dus…hhmmm ok. Ik gewoon meisjes in mijn hoofd, omdat mijn man altijd roept dat ie alleen meisjes kan maken :oops: :lol:

Het maakt mij niet uit, zolang het maar goed gaat deze keer.

Jij gefeliciteerd met je IUI pogingen voor de boeg. Heb je weleens ideeen over jezelf?

Nienke

@Guusje wrote:

ik denk dat er eventueel nog een jongetje zou kunnen komen. maar erg zeker ben ik er nog niet van, helaas niet op de korte termijn.

Peetje:

bij jou wil ik hetzelfde schrijven als hierboven…al denk ik wel dat je eerder zwanger zult zijn…juni?

dank je wel Guusje.

ik kan er alleen niks mee.. :mrgreen:

:mrgreen: wacht maar tot juni dan :wink: :lol:

en als ik fout zit…kan gebeuren he :cool:

voor mezelf denk ik van alles :roll: maar het klopt nooit :wall: :wink:

veel te veel emotie bij betrokken :shifty:

voor mezelf dacht ik zwanger in oktober *kijkt nog eens schuin omhoog naar de kalender :?

bevallen: ik dacht met kerst, het werd 3 koningen :angel:

maar ja, ben maar een mens he 8)

:think: oktober bevallen misschien dan :wink: dan zou je februari zwanger zijn ongeveer :mrgreen:

• pakt de kalender en gaat kruisjes zetten tot februari :lol: :inlove: :-*

Hallo,

Wil iemand een voorspelling doen voor mij?

Het is kort dag, maar misschien dat iemand een gevoel heeft of ik een jongen of meisje zal krijgen?

Het is in elk geval al zeker dat ik deze maand ga bevallen.

Maar kan iemand me ook vertellen of dat deze week al is, of dat ik over tijd ga lopen?

Ben benieuwd of iemand een gevoel heeft bij mij :shifty: :wink: