Bij mij een halve goede voorspelling (tis maar net hoe je het bekijkt) 26 maart 2008 heb ik mn laaste menstruatie gehad.
Maar wat zal het worden??
Wie voorspelt?
jet1981 volgens mij een meisje!
Aan de banner te zien, heeft ze dat gevoel zelf ook :lol:
Heb dr eigenlijk helemaal geen gevoel over… In het begin was ik overtuigd van een jongetje en nu niet meer. Ben sowieso gek op roze hoor! T zou wel leuk zijn als ik eindelijk ergens in huis roze zou kunnen behangen… :inlove: Nog 3 weken dan weten we t!
Durft iemand een voorspelling te doen???
Een tijdje geleden ook al gevraagd, maar toen was ik nog aan de pil. Nu sinds een maand pilloos.
Ik ben zo benieuwd. Kan niet wachten tot m’n NOD.
Ik ben benieuwd!
:-*
hier ook nog een voorspellings-vragende :lol:
vorige keer werd july 2008 aangehouden maar dat is em niet geworden (vermoeden lag er dik op, maar cyclus bleek 52 dagen te zijn geworden door blaasontsteking)
duss… voor alle voorspellers? wanneer denken jullie dat het zover kan zijn voor ons? wie heeft er meer hoop dan wij? (of ik dan…)
voor mij was er een meisje voorspelt en dat ik in september zwanger zou zijn. maar ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en daarop was goed te zien dat er iets tussen zijn beentjes zit
Ik zie nu dat Jet inderdaad een meisje krijgt. Goede voorspelling! :thumbup:
Hier is augustus nog steeds mogelijk. Ik denk dat ik zondag de 30e ga testen als ik dan nog niet ongi ben geworden tenminste…
Nienke
:thumbup: :thumbup: Hebben ze zeker goed gedaan!!
Zie helaas nog geen banner bij je Nienke… :hug:
Kunnen jullie ook voorspellen of ik uberhaubt nog een kindje zal krijgen of dat het bij 2 blijft.
Ben op dit moment helemaal niet bezig met zwanger worden, maar iemand vertelde mij door mijn hand te lezen dat het bij 2 kinderen zou blijven. En daar ben ik het helemaal niet mee eens
Het is niet zondag testen geworden. Ga vanmiddag testje halen… :shifty:
:dance: :dance: ik heb goed voorspeld voor mezelf :lol:
voorspellingen: Ikzelf: aug/sept 08 / Nadra: Sept 08 / Babbel: Dec 08 / Guusje: Mei 2009
en Nadra heeft het goed gehad :dance:
en Guusje als we het over uitgerekende datum hebben :thumbup:
nog iemand die wil voorspellen hoeveel (heb clomid gebruikt haha)
en welke smaak (smaken :lol: ) wij gaan krijgen?
ikzelf hoop 2 meiden (dat zegt echt 0,0 want bij Luna hoopte ik opeen jongen :oops: en Luna is echt een meisje haha)
jongens zijn ook welkom hoor (lijkt mij gewoon leuk voor Luna een zusje of zusjes haha)
niemand?
@mamma van sharondenise wrote:
Kunnen jullie ook voorspellen of ik uberhaubt nog een kindje zal krijgen of dat het bij 2 blijft.
Ben op dit moment helemaal niet bezig met zwanger worden, maar iemand vertelde mij door mijn hand te lezen dat het bij 2 kinderen zou blijven. En daar ben ik het helemaal niet mee eens![]()
Ik heb dezelfde vraag…
@jet1981 wrote:
:Zie helaas nog geen banner bij je Nienke… :hug:
Nep helaas. gaat allemaal zeer moeizaam. Iemand nog een nieuwe voorspelling voor mij? een vriendin van mij denkt november dit jaar.
Nienke
Voor mij was twee keer September voorspelt (door guusje en Nadra). Helaas gaat dat niet meer lukken. Wil iemand een nieuwe voorspelling doen?
niemand meer een voorspelling voor ons?
joehoe