rebecca, volgens mij een jongen
Nadra, jammer ook jij had mijn voorspelling niet goed. Juni 2008 is voorbij en niet zwanger . Misschien een andere voorspelling voor mij?
ohhh willen jullie ook voor mij voorspellen??
miepel dan zeg ik september 2008
meissie volgens mij augustus 2008
en zou je voormij willen voorspellen wanneer je denkt dat ik zwanger wordt?
Thanks
maris bij jou ishet toch waarschijnlijk goed Maart 2009 verwacht jij een kleine :mrgreen:
ja echt he!!! :shock:
zat er net aan te denken toen ik het topic voorbij zag komen in het scherm.
:mrgreen:
maar was de voorspelling voor zwangerschap of bevalling? Ik wilde zelf bevalling, en dat gaat als het goed is ook lukken! :mrgreen:
:thumbup:
kan iemand voor mij voorspellen? :mrgreen:
ziet bij jouw denk ik aan november 2008
biebie volgens mij december 2008
zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn dan :mrgreen:
Hoi meiden!
Sorry, ik heb dit topic niet meer bijgehouden. Ik trok het ff niet, nadat ik voor de 3e x een mk heb gehad. Ik zal proberen om vaker te komen weer, en misschien dat ik de puf kan vinden om het lijstje weer bij te werken.
:-*
hmm :think: ben benieuwd: Hoeveel beebs in buik?? 1 of 2 … (!)
en jongen(s) of meisje(s)? :mrgreen:
Maris, ik denk 1 meisje
oeh spannend bij jou; knuffeldraakje! Al enige tekenen van een zwangerschap?? :mrgreen:
aantal keren wel wat behoorlijke misselijkvlagen gehad, en heel erg veel moe :shock: dus tja… hmm ziet er goed uit :mrgreen: maar ik wil nog lang niet blij zijn:P als je snapt wat ik bedoel:)
over een paar dagen wil ik testen (ivm onregelmatige cyclussen)
ja kan het me heeeeel goed voorstellen hoor!
Elke maand een teleurstelling door negatieve testen is ook niks
nee drom, en al die nega tests had ik dat geld beter nog kunnen uitsparen…
liefst zou ik gewoon willen wachten tot ik bij de huisarts een test kan doen, scheelt me bakken met geld. alleen die testkriebels… wAHHH die zijn zooo overheersend soms :shock: soms vraag ik me af hoe die vrouwen van vroeger voor dat die tests er waren dat toch deden :shock:
Ben benieuwd of de voorspelling van Nadra uitkomt: augustus '08. Zul je net zien, gaan we morgen naar de huisarts om te vragen voor een doorverwijzing, word ik spontaan zwanger. Nou ik bel graag af hoor! nog een weekje geduld en dan kunnen we weer aan de bak.
gr. Nienke
als ik zo kijk hoe ik me nu voel, en gene enkel seintje van duiveltjes te zien, zou nadra bij mij wel eenz gelijk kunnen hebben!
wie weet hopelijk (ook) bij jou! 8)