Voorgevoelens (foto pag 5)

Het is inderdaad vrijdag Debbie :wink: :pray:

:pray: :smiley:

OOOO Deb wat zie ik nu!!! Wat spannend!!!



Ik ga heel hard voor je duimen.



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Oohh wat spannend :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: voor jou, ik hoop dat je voorgevoel klopt, en dat je positief mag testen.

Ook hier wordt er voor je :thumbup:

Debbie, ik ben hier enorm voor je aan het duimen!!



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:





:-* Deedee

kwam hier lezen over voorgevoelens…heb ik idd ook regelmatig "last"van…



Idd vaak met familie, zo wist ik dat mijn stiefmoeder aan t bevallen was omdat ik ook weeen achtige pijnen had op dat moment tot dat ze bevallen was, toen we een ongeluk kregen met de auto had ik dat al gemeld toen we de auto in stapte…ik zag het voor me in een flits… ik voel ook vaak gevoelens van andere mensen aan en die neem ik dan over dat is wel minder soms…



Maar ik ben nu ook wel heel benieuwd geworden over de uitslag dus ook hier :pray: en ik kom strax weer terug om te kijken of er al nieuws is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hoest nou deb???

Gaat goed hier hoor. Voel me prima. Heb nog geen test gedaan. Wil toch nog even zeker tot volgende week vrijdag wachten. Ik weet gewoon dat mijn hcg te laag is. En ach, dat weekje maakt ook niet uit toch :mrgreen:



Tenzij jullie nieuwsgieriger zijn dan ik, tja, dan wordt het een lang weekje ben ik bang :lol:

…hmm dat wordt dus een hele lange week meiden :roll:

Debbie wat doe je ons aan :lol:

zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown:

Spannend zeg!! Ik duim mee voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

wauw dat je dat kan…noudat word wachten voor ons dan :mrgreen:

Jemig meid… haha stoer zo lang te kunnen wachten

Ik zou niet zo lang kunnen :shifty:

Maar je hebt wel gelijk, als je met een laag hcg zit tja dan is nutteloos eerder testen…



Mijn hoop heb je en zeker weten wens ik je toe dat ie test positief mag zijn :thumbup: :pray:

O joh, ik blijf gewoon een weekje duimen, dat werken komt wel… :wink:



:-* Deedee

Afvragen of Debbie zo lang kan wachten!?

En wij dan! Kunnen wij wel zo lang wachten! :o :wink: :mrgreen:



succes meid, ik hoop dat je voorgevoel juist is!

Weet je waarom het wachten zo makkelijk is voor mij? Omdat ik gewoon weet dat het zo is dus daar verandert dat weekje helemaal niets aan. En om nu iedere keer te testen en dat het streepje weer zo vaag blijft, DAAR wordt ik knettergek van :lol:

@Jennifer77 wrote:

…hmm dat wordt dus een hele lange week meiden :roll:




Ja helaas… :cry:



:mrgreen:

@Debbie & Lana wrote:

Weet je waarom het wachten zo makkelijk is voor mij? Omdat ik gewoon weet dat het zo is dus daar verandert dat weekje helemaal niets aan. En om nu iedere keer te testen en dat het streepje weer zo vaag blijft, DAAR wordt ik knettergek van :lol:




Nou lieve meid dan geloof ik je meteen!



Bij deze dus gefeliciteerd!!!



He heerlijk! Weer iemand om lekker mee mee te leven!!!



Ik gok op een jongetje…dat is wat mijn voorgevoel zegt.



:-*