Voorgevoelens (foto pag 5)

HEb net gelezen dat ze op mijn vakantieadres op Ameland een internetiets hebben dus dan moet ik wel volgende week vrijdag komen inloggen.



En je bent overtijd - dat is toch ook een teken. Of niet. Bij mij tenminste wel, altijd keurig op tijd ongi en overtijd was bij mij echt goed zwanger.

@Debbie & Lana wrote:

Weet je waarom het wachten zo makkelijk is voor mij? Omdat ik gewoon weet dat het zo is dus daar verandert dat weekje helemaal niets aan. En om nu iedere keer te testen en dat het streepje weer zo vaag blijft, DAAR wordt ik knettergek van :lol:




Had je een vaag streepje?? Een streepje is een streepje… :mrgreen:



Maar ik vind het wel erg flauw van je hoor, eerst dit topic openen, zeggen dat je dan en dan een test gaat doen… en dan zeggen dat je het pas volgende week gaat doen… :hand: :lol:

@Debbie & Lana wrote:

Weet je waarom het wachten zo makkelijk is voor mij? Omdat ik gewoon weet dat het zo is dus daar verandert dat weekje helemaal niets aan. En om nu iedere keer te testen en dat het streepje weer zo vaag blijft, DAAR wordt ik knettergek van :lol:






Je lijkt mij wel :mrgreen: ik zeg ook altijd,liever een paar dagen extra wachten,dan steeds een negatieve test :mrgreen:

@Debbie & Lana wrote:

Weet je waarom het wachten zo makkelijk is voor mij? Omdat ik gewoon weet dat het zo is dus daar verandert dat weekje helemaal niets aan. En om nu iedere keer te testen en dat het streepje weer zo vaag blijft, DAAR wordt ik knettergek van :lol:




knap van je hoor zou ondanks dat toch stiekem ff testen :mrgreen:

Maar je kan donderdag ook testen :angel: dan hebben we misschien wel iets te vieren als je bij me komt haha.

spannunnnnnt zeg :pray:

@chantal!! wrote:

@Debbie & Lana wrote:
Weet je waarom het wachten zo makkelijk is voor mij? Omdat ik gewoon weet dat het zo is dus daar verandert dat weekje helemaal niets aan. En om nu iedere keer te testen en dat het streepje weer zo vaag blijft, DAAR wordt ik knettergek van :lol:




knap van je hoor zou ondanks dat toch stiekem ff testen :mrgreen:

Maar je kan donderdag ook testen :angel: dan hebben we misschien wel iets te vieren als je bij me komt haha.




Whahahaha daar zeg je zoiets :mrgreen:



Ga het wel donderdag doen dan, speciaal voor jou!

@Debbie & Lana wrote:

@chantal!! wrote:
@Debbie & Lana wrote:
Weet je waarom het wachten zo makkelijk is voor mij? Omdat ik gewoon weet dat het zo is dus daar verandert dat weekje helemaal niets aan. En om nu iedere keer te testen en dat het streepje weer zo vaag blijft, DAAR wordt ik knettergek van :lol:




knap van je hoor zou ondanks dat toch stiekem ff testen :mrgreen:

Maar je kan donderdag ook testen :angel: dan hebben we misschien wel iets te vieren als je bij me komt haha.




Whahahaha daar zeg je zoiets :mrgreen:



Ga het wel donderdag doen dan, speciaal voor jou!




:-* :-* :-* :mrgreen:

Da’ssss lieeeeffff enneuh, scheelt een dag wachten voor ons allemaal :dance: :thumbup:

Hihihihihi… was al die tijd al zeker dat ik zwanger was, maar kreeg geen streep op de foto, wel in het echt.



Maar goed, vanochtend getest met ochtendurine. Ik kon wel wachten alleen hub wilde duidelijkheid :lol:



Bij deze dan maar:

Jaaaaah Debbie meis GEFELICITEERD :dance: dat wordt donderdag een feestje als je bij me bent :mrgreen:



Oh geweldig :inlove:

gefeliciteerd lieve deb…



alle goeds, voor jullie gewenst, dat er een mooi brusje voor Lana zal groeien :pray: :thumbup: :inlove:

Gefeliciteerd meid!! :smiley: Veel geluk met deze zwangerschap.

Hee toch een foto :inlove: Nogmaals gefeliciteerd meid :inlove:

Je gevoel heeft je dus inderdaad niet in de steek gelaten, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!!! :inlove: :dance: :inlove:



Dat je maar een hele mooi zwangerschap tegemoet gaat! :-*

DEBBIE!!!

Wat SUPER meid!!!



GEFELICITEERD!!!



Liefs Esther :**:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Debbie





GEFELICITEERD!!! :-*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!



Dat is toch een heeeel mooi streepje!! :wink:



Onwijs gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove:



:-* Deedee

Gefeliciteerd!! Super zeg!

Dank jullie wel!!!



Hoe meer ik er bij stilsta, hoe blijer ik ben :inlove: