Voorgevoelens (foto pag 5)

Kort maar krachig… Wie heeft dit?



Ik op dit moment, eigenlijk de laatste 3 dagen al.



Ik heb namelijk zoveel zin om te schreeuwen ik ben zwanger Maar dit weet ik nog helemaal niet, nog geen test gedaan en ook nog niet de dag van ongi. Maar toch, iets in mij gilt gewoon dat het zo is.



Zo kan ik nog wel een aantal dingen opnoemen. Vooral wat familie betreft. Zo weet ik heel vaak dat er iets aan de hand is, terwijl ik die persoon niet eens heb gesproken.

Hoop dat jouw voorgevoel goed is meis!!! :pray: :-*

meis ik ga duimen dat je voorgevoel gelijk heeft :-* :pray:

Dat heb ik altijd heel erg sterk.



Mijn oom en tante zijn overleden bij een ongeluk. Een dag van tevoren (ik was 5) heb ik hen nog gezien en toen ze weggingen was ik helemaal in paniek, dat ze niet weg mochten gaan.



Mijn moeder was ernstig ziek en ik zat in Londen. Mijn maag was een en al knoop, en ik wist dat er iets ergs aan de hand was.



Een vriendin ligt te bevallen, ik weet het zeker. Ik sms haar en krijg een vage reactie. Een paar uur later is ze bevallen.



En dan zijn er nog veeeeeeeel meer voorbeelden. Niet altijd fijn, omdat de voorgevoelens tot nu toe altijd zijn uitgekomen.

Aan de andere kant kan ik het “af turven” om te weten wat er is;



ik ga een rij mensen langs en kijk of mijn gevoel sterker wordt.

Zo ongeveer:

heeft het te maken met:

  • familie
  • kinderen
  • huis
  • geld
  • werk



    Als ik bij een van dat soort dingen een sterker voorgevoel merk, dan ga ik het checken door te bellen ofzo en 9 van de 10 keer heb ik het goed.

en wat betreft jouw andere voorgevoel: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

duimduimduim!!!

Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft :pray: :pray: :pray:





Ik heb vaak voorgevoel dat er iets gaat gebeuren.

Ik ben alleen nog niet zover dat ik weet wat er gaat gebeuren.

Of dat het iets goeds of niet goeds is kan ik ook nog niet voelen.

Komt nog wel :wink: :mrgreen:

hoop ook dat je voorgevoel klopt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: we duimen hier heel hard mee :pray:

liefs es en maaike

Oh trouwens, voordat iedereen mij een mafkees vind. Ditzelfde gevoel had ik ook bij Lana. Heb er zelf ruzie overgemaakt met mijn ha. Ik heb voor Lana een mk gehad. Teste pas na 12 dagen positief, zelfs toen nog twijfel zo licht was ie, ruzie met ha. Bij Lana duurde het 6 dagen en ook weer ruzie met ha. Na Lana nog een mk gehad. Helemaal niet positief getest totdat ik met 2,5 maand een mk kreeg. Toen had ik ruzie met de gyn. Ha heeft bevestigd dat het een mk was.

Haha ik vind je geen mafkees hoor. Ik hoop voor je dat je gevoel klopt! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

En heb je al getest?



Ik wist ook alle keren precies wanneer dat ik zwanger was! Ik denk ook dat je lichaam dat aangeeft.

Spannend meid!!



Voor gevoelens heb ik ook vaak, op allerlei vlakken. Al noem ik t niet echt voorgevoelens, meer dat ik dingen die er eigenlijk al zijn gewoon weet, alleen kan ik ze niet weten maar weet ik ze toch (hahaha wat een zin!)



echte voorgevoelens dus wat echt nog komen moet heb ik zelden. gelukkig want ik haat dat. zo heb ik eens gedroomd over me toemalige vriendje dat hij een autoongeluk kreeg, en dood ging. 1maand later is dit echt gebeurd. Zoals je kan lezen heb ik als ik voorgevoelens heb dit met nare dingen.



Maar als bovenstaand zoals jou bijv zwanger zijn en het al weten voor je kan testen. Of heel andere dingen dat heb ik ook, maar die dingen zijn er dus gewoon al infeite.

Dat gevoel had ik ook in januarie, ook een paar dagen voor mijn NOD, ik wist het gewoon zeker…



Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: meis dat jij ook zwanger bent en dat ook jouw voorgevoel klopt :thumbup:

Oh wat spannend zeg!

De voorgevoelens waar jij het over hebt herken ik…ik weet al wanneer ik zwanger ben voordat ik ongi moet worden, ik heb dan echt al allerlei symptomen…zo herkenbaar! Dat kan nooit missen…

Ik zal voor je duimen!



Lydia…jeetje…jij hebt het echt heel sterk zeg! :shock:

Ik heb het vaak ook, vaak dmv (dag-)dromen

Soms klopt het iets of ergens …soms ook totaal niet…

Maar bij een vriendin die nu zweanger isw ist ik het wel en het klopte, bij mijn 1e zwangerschap ook…

Bij hetgeen dat de 2e zwangerschap fout was…ook excact…

Ik heb vaker, mn bij mensen die ik aanvoel om hun gedrag emotie…

Soms is het fijn , soms erg confronterend…

Ook hier op forum voel ik wel eens iets en dan als zo is denk ik …ships verdorie of owkee zo zei het…



Ik heb 1 x gehad met Wendy…



Ik was thuis zei bij haar papa en mama thuis… we hebben een vrij sterke band ( wendy en ik )



Ik zei savonds tegen andré… ik heb raar gevoel om Wendy alsof er iets is…

DUs ik zus bellen “hoe is het met Wendy?”

Zei “Ligt op bed ,was moe”

Ik zo “Hmm ms even kijken ?”

Zei gedaan … bleek wendy erg benauwd in der bedje…niet hoesten of geluid maken niet over de babyfoon hoorbaar alszijnde er is iets…



Maar de HA zei toen wel… als je niet gekeken had dan… ( had gekund… )



Dus dat was puur mijn voorgevoel…

brrrrrrr bianca wat akelig zeg , maar goed dat je je gevoel gevolgd had , wie weet wat anders gebeurt was :? :hug: :-*

Heb het ook wel…had tijdens mijn laatste zw.schap continu het gevoel dat er iets is met haar. Ook vaak gezegd. nu blijkt dat ze doof is…( ze ligt op mijn arm en ik type met een hand dus sorry voor de foutjes…)

Jee, Deb, ik kan er niet over mee praten… heb alleen heeeeel erg vaak over mijn pa gedroomd voor hij stierf, iedere nacht dezelfde droom. Pas na zijn overlijden, wist ik dat dat iets moest zijn geweest…



Maar ik duim wel met je mee!!! :pray:

Wat spannend. Ik duim voor je dat je gevoel juist is en dat Lana er een brusje bij gaat krijgen



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Tja, voorgevoelens



Helaas heb ik die ook en dan voornamelijk qua zwangerschappen.

Ik heb het bij 4 mensen goed gehad dat ze zwanger waren, en bij drie daarvan heb ik de naam geraden… :oops:

Vaak denk ik er niet eens bij na…het vliegt door mn gedachten en als het dan later vertellen denk ik, oja, dat wist ik al…eng he.



Ik vind het niet zo’n pluspunt eigenlijk…