Voorgevoelens (foto pag 5)

Ik had dat gevoel ook bij Jim, daarvoor een ma gehad en dat voelde al meteen vanaf het begin niet goed. Ook deze keer wist ik al een week van te voren dat ik zwanger was, dus ik denk dat een voorgevoel wel kan kloppen hoor!

ik wist bij mijn 2de zwangerschap ook meteen dat ik zwanger was ngvoor dat ik kon testen ik voelde het en zag het mijn moeder verklaarde me voor gek !!!

Ik heb getest. In 1e instantie dacht ik dus helemaal niets te zien, maar eigenwijs als ik ben, dat ik zwanger ben en weet dat mijn hcg pas echt hoog genoeg is als ik 1 week overtijd ben, heb ik de plastic van het testje afgehaald. En ja hoor, je moet wel HEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLL goed kijken om dat rottige streepje te zien :x



Maar goed, had weer gelijk een discussie met mijn man. Dezelfde discussie als toen, ik zeg streepje hoe licht dan ook is zwanger, manlief vind van niet :roll:



Dus vrijdagochtend ga ik maar weer testen met ochtend urine :roll:



Dus nog niet feliciteren aub. Heb nog niet echt duidelijkheid van een test.



Maar weer verder met de voorgevoelens :lol: Dwaal weer een beetje af van het topic.



Dune, waarom vind je het geen pluspunt?



Chrisje wat rot dat je meisje doof is :frowning:



Bianca, ik had al het idee dat jij ook voorgevoelens had :wink:



Brenda, dat weet ik nog wel ja, dat je zoveel droomde over je vader :hug:

Ow spannend zeg meid, tja vrijdag afwachten dus. ik wens je suces.



Hoe kom je erzo bij dat je dacht dat ik het zou hebben ?

Geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk vind ik je wel het type daarvoor. Heel meelevend met iedereen, heel lief voor anderen en daarbij jezelf vergetend.

Dat laatste nu niet meer …Maar klopt verder denk ik wel.

:-*

Nou, mensen vinden het niet geweldig als ik het raad en ze willen het nog liever even geheimhouden tot 12 weken.



Enne, als een ander de naam raad die je uitgezocht hebt worde je ook niet echt blij van.



Neem vaak geen deel aan namendiscussies in zo’n geval…raad het vaak toch wel…

Dat is wat minder geworden ja, Bianca. Maar dat heb je wel gedaan. Wat jij volgens mij ook doet is gevoelens van anderen overnemen. Doe ik ook. Heel vervelend is dat, want als ik al een beetje verdrietig bent en ik voel het verdriet van een ander ook, dan heb ik dus dubbel verdriet. En dat vind ik minder. Probeer me er tegenwoordig wel af te sluiten, maar dat werkt niet altijd.



Dune, ik denk dat je dus voortaan maar beter je mond kan houden :lol: Maar ik begrijp je probleem hoor. Tis niet leuk voor de ander, en ook voor jezelf niet.

Dune herkenbaar ergens… ik heb nu gedroomd over een naam meisjesnaam… mijn oppasgezin die mama is zwanger van hun 3e en wordt over 3 weekjes geboren ( ongeveer) En ik ben benieuwd of de naam voo rhen iets zegt, of voor mijn vriendin die zwanger is … ( over 5 week uitgerekend…)



Ik heb de naam iig in een dichte enveloppe in de kast liggen maar zeg niks…



Deb… ja klopt volledig, je kent me aardig zo hé? Ik denk wel dat ik laat merken op het forum idd ook.

Ik ben een volledige gevoelsmens… kan me soms volledig inleven… zo ook nu met de zwangerschap van de mensen bij wie ik oppas… soms fijn voor hen,soms ook rottig… ( ik kan nerveuser voor een bezoek aan de gyn zijn als zij…)



Mijzelf te niet doen is idd erg minder hoor… Dat heb ik wel geleerd de laatste 1-2 jaar. Maar ik blijf veel om mensen geven , en me aantrekken tot hen en ja dan krijg je dat voorgevoels soms wel spelen en uitkomen…



Mijn oppasgezin die mensen zeggen wel eens… je bent bevoorrecht hoe jou karakter is kwa zorgzaamheid en lieflijkheid… dat zegt wel veel van me en doet me enorm veel ook.

Debbie jij volgt mijn verhaal, ik het jouwe!! :wink:

:pray: hopelijk een brusje voor Lana!! :pray:

Nou Debbie ik heb de kaarten waar ik naar op zoek was hoor :mrgreen: :mrgreen:



Hoe is het met jou? Al (weer) gestest? Of ongi?



:pray: :pray: :pray:

mijn beste vriendin heeft vorig jaar wat heel ergs meegemaakt .

Nu had ze het daar dit weekend heel moeilijk mee .

Kwam een vriend van ons naar haar toe en vroeg of het wel goed ging , zij zo ja hoor voel me gewoon niet zo best .

Later op de avond belde hij haar op hij vroeg haar recht uit of dat wat er gebeurd is gebeurd was .

Ze wist niet wat ze moest zeggen dus wist hij meteen dat hij gelijk had .

Daarna vroeg hij wie dat had gedaan ,ze zegt dat zeg ik liever niet.

Vraagt hij mag ik het dan zeggen ? ja zegt me vriendin als je wil raden mag dat.

Hij zei meteen de goede naam !!!



Hij had toen we de kroeg binnen kwamen meteen gevoeld dat er iets was en de naam van die jongen was hem zo door het hoofd geschoten.



Me vriendin is zich natuurlijk kapot geschrokken en dacht eerst nog dat iemand het had doorverteld maar die jongen heeft dus vaker z’n dingen alleen wisten wij dat niet.



nu weer on topic natuurlijk Debbie weet je al wat meer???

SPannend debbie - hier iemand die intuitie in het algemeen en vrouwelijke in het bijzonder serieus neemt. En erg vervelend dat je er dan ruzie over moet krijgen met gyn en ha’s.



Ik heb gelukkig een homeopate die mij op mijn woord gelooft en weet dat ik mijn lichaam heel goed aanvoel enzo en zij twijfelt nooit aan mij en dat is af en toe best lekker.



Hopelijk heb je vrijdag een duidelijkere positieve test :thumbup:

Hallo,



Hier ook voorgevoelens…

heb jullie verhalen zojuist gelezen.



voorgevoelens zijn zeer bijzonder, maar ook neit altijd even makkelijk.

Ik heb het ook heel vaak.



Maar vanmiddag heb ik wat (voor mij) nieuws ervaren:

Afgelopen nacht belde om 04.15 mijn beste vriendin. Ze was bevallen van een dochter. Met het dochtertje is alles helemaal goed! Alleen de placenta van mijn vriendin wou niet loslaten. Dus veel bloed verloren en uiteindelijk met behoorlijke spoed naar het ziekenhuis. Operatief verwijderd en nu gaat het goed.



Vanmiddag om 12.00 uur voelde ik me heel naar. Ik werd helemaal draaierig, net of ik ging flauw vallen. gelukkig zat ik op de stoel. Ik moest wel de hele tijd aan mijn vriendin denken. tegen drie uur voelde ik me weer normaal, tot die tijd licht in mijn hoofd.

Uit mijn werk ben ik naar het ziekenhuis gegaan.

Bleek dat mijn vriendin om 12.00 uur is flauwgevallen, zittend op een stoel. Rond 14.30 uur heeft ze bloed infuus gekregen.

Is dat nou bijzonder of niet?

Jeetje Manuela, dat zijn wel vervelende dingen die je dan overkomen. Gaat het wel goed met je vriendin?



Bella, wat fijn dat jij een homepaat naast je hebt staan die in je gelooft. Soms mis ik dat wel hoor.



Charity, wat een ongelovelijk verhaal. Wat een hufter zeg, als ik denk wat er gebeurd is. Wel knap van die vriend dat hij dat zomaar voelde zeg. Hoor je trouwens weinig dat mannen zulke gevoelens hebben.



Affie!!! Gaaf dat je de kaarten hebt :dance: Nu lekker uit je dak gaan!



Uhmm nee hier nog geen ongi en nog geen test gedaan. Ik wacht nog even met testen. Ik denk vrijdag weer ga proberen.

o irri he als je pas laat pos test…hier nog zo een :?

heel erg irri!!

Nou! Het is vrijdag hoor! :angel: :angel:

meeeeer dan vrijdag… halverwege al… :clap: chop chop

:pray: succes meid,.



Hopelijk positief nieuws… :thumbup: