Voordelen van GEEN kinderen *wink*

Mmm Ineke, ik hoop dat jij nog maar 9 maanden kunt genieten van de rust!! :pray: :pray: :pray:

Ga maar gauw weg, we willen jou hier nooooooooit meer terug zien, alsjeblieft!! :stuck_out_tongue:

Ik krijg helemaal heimwee naar die kinderloze tijd als ik al die hinderen bij het hebben van kinderen zo op een rijtje zie :shifty:



Meiden, rennen, zo ver weg als je maar kunt :wink:

Stel je toch voor zeg. Ik ga meteen genieten… :wink:

Hahaha nog ‘maar’ 9 maandjes uitslapen zo lang je wilt 8) :lol:



Enneuh Bella…voor jou is rennen al te laat :lol:

Ik vrees dat het er nog maar 8 zijn rhi!!! Alhoewel, volgens mij is het nu al gebeurd, wat een stress en het kindje is er nog niet eens!!



Nou, je hoeft dan ook niet 200x op je test te kijken of het streepje er nog steeds staat en of je jezelf niet voor de gek houdt door dingen te zien die er niet zijn! Hij staat er nog…

gewoon je wijnglas op tafel neer kunnen zetten als je midden in een gesprek zit zonder bang te hoeven zijn dat ofwel je peuter die in 1 seconde van de tafel heeft geveegd of wel de inhoud heeft geleegd of allebei :mrgreen:



uberhaupt een gesprek kunnen voeren zonder continu onderbreken om te voorkomen dat er weer iets of iemand stuk gaat :lol:

Gisteravond een fles rose meester gemaakt :oops:

En vanmorgen heerlijk rustig aan gedaan met z’n 2tjes. Lekker samen gebadderd, ontbijt in bad gegeten en daarna ben ik weer bed in gedoken. (Doe ik nooooit, maar na de wijn ben ik nog steeds wat wollig in mijn hoofd hahahaha)



Doe dat maar eens met kinderen :mrgreen:

Boehoe, heb nog een fles wijn in het rek staan waar ik al aan begonnen was…nu moet ik hem straks weggooien! En had gisteren al een mes met filet american erop in mijn hand…mag ook niet meer…

Naanaanananaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaa wij weeeeeeeeeeeeeeeeeeeel waar is nu die smiley die z’n tong uitsteekt???

haha, nou ik zie het zo ook wel voor me hoor!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:







Hier:







:lol: :lol: :lol:

Goed zo meiden, wrijf het er maar in hoor!!! :lol: :lol: :lol:

En geef jullie geld maar lekker uit aan iets leuks voor jullie zelf. Ga ik de zoveelste test kopen omdat ik een duidelijker streep wil!! Heb steeds buikpijn en het maakt me gek. Wat heerlijk dat jullie daar niet over hoeven te stressen. Maar bij deze wens ik het jullie heel gauw toe, zo, eigen schuld!! :-*

sorry, banner vergeten… :oops: :oops: Moet nu echt mijn kast opruimen, heb ik straks natuurlijk geen tijd meer voor om te lanterfanten of hoe je het ook schrijft…jullie mogen me ook niet meer van mijn huishoudelijke klussen afhouden hoor!



liefs

Ineke

Heeeeeeeeeeee

Laat die ontzettend stoere banner eens gewoon staaaaaaaaaaaaaaaaan!!!



Wij wrijven het toch wel in dat jij niet meer van die rust kunt genieten :wink:

(hoop trouwens heel hard voor je dat er eindelijk eens een hele dikke vette streep komt te staan, want die spanning ís ook niet leuk inderdaad :hug: )

Nou, die kast is al klaar, waar kun je je druk om maken!! En eindelijk is de kruidvat ook open…belachelijk dat die nog op maandagochtend gesloten is, wat een stress wanneer je na het weeken door je luiers heen bent en niet te vergeten die knoeidoekjes…niet meer naar de kruidvat voor heelijke badolie…daar heb ik dan geen tijd meer voor. :think:

Kijk, dat krijg je dan… :shifty:



Ik ben braaf aan het werk (wat ik op KOK doe?? Tja, moet toch iets leuks doen op een dag) maar jij moet je druk gaan maken over dit soort dingen :mrgreen:

Ja, ik moet alvast een strakke planning gaan maken hoe het moederschap, werkneemsterschap, minnaresschap, etc. etc. moet gaan plannen! pffff…wordt dan denk ik uitrusten op het werk.

Jij werkse!!! En hup, nu even lunchen! En dan vanavond weer een wijntje :thumbup:

Hahaha voorlopig even geen wijn meer voor mij.

Heb de hele zondag een wazig hoofd gehad hahaha



Ik wil naar huuuuuuuuuuuis :roll:

@Rhiannon wrote:



Enneuh Bella…voor jou is rennen al te laat :lol:




En er zijn momenten dat ik dacht had ik maar wat harder gerend (de andere kant op dus ipv hard rennen om zwanger te worden)



Ben je eerst weken lang moe en misselijk mag je daarna van een lage weerstand genieten en mede bestookt door bacillen van je kind die ze meeneemt van Gastoudergezin - we hebben hier nu al een maand last van griepen, verkoudheden, slechte nachten en meer van dat. Zit nu met een benauwdheid en kriebelhoest opgescheept om het nog eens lekker af te maken.



Ik ben echt de gelukkigste zwangere vrouw van heel nederland :liar:



Dus niet zwanger betekent een hogere weerstand en dat klinkt mij momenteel heel aantrekkelijk in de oren :?



Maar jullie willen natuurlijk niets liever dan ook een keer een maand lekker hoesten en proesten voor het goede doel :wink:

:wink: YEP



Maar in dit topic niet :mrgreen: