Voordelen van GEEN kinderen *wink*

Dat hopen we ook ontzettend hard :wink:

Maar tot die tijd genieten we even extra van de rust

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (je moet toch iets he :angel: :stuck_out_tongue: )

Zodat we niet net als deze man gefrustreerd hoeven te worden :wink:



http://www.youtube.com/watch?v=uISuvTiTYJA

Zodat mijn vriend toch die Porsche kan kopen, omdat er toch geen kinderwagen in hoeft :roll:

En toch weer lekker met z’n 2-en op vakantie kunnen gaan volgend voorjaar, zonder dikke buik of kleine baby…dus nergens rekening mee hoeven houden en dus naar corsica kunnen met onze nieuwe tent!!!



(jippie, lang leve het zoekgeraakte ei bij poging 2 IUI).

Geen stress als je iets bent vergeten in de supermarkt (en dan bedoel ik niet je eigen kind uiteraard 8) ) … want dat tochtje daarheen kost opv 5 minuutjes incl. kind een uurtje of 2 als je geluk hebt :lol:



Geen ontzettend dure fietskar aan hoeven schaffen omdat kindje nr. 3 zich aandient :wink:



Ook geen ruzie over welke auto er aangeschaft hoeft te worden aangezien er maar 2 kinderen op de achterbank passen incl de huidige verplichte kinderzitjes.



Je ook niet druk hoeven maken over welke zaken er nog meer verplicht gaan worden voor ouders met kinderen. (nu zijn het rete-dure zitjes…wat volgt? En wat gaat dat kosten? Want prijzen kunnen flink opgedreven worden als iets verplicht is!)



En ook die minister voor Gezin kan je gestolen worden…waarom zou de regering zich moeten gaan bemoeien met je opvoeding? (ok dit geldt dan voor 90% van Nederland want er zijn natuurlijk altijd ergens problemen maar daar hebben we de kinderbescherming voor en bureau voor Jeugdzorg)



Zoooo wat een griepje allemaal wel niet naar boven brengt… :lol:

Juist Rhi,



Even ziek zijn zonder te hoeven zorgen. :wink:

(uhm, nou geldt niet helemaal, manlief vraagt ook de nodige aandacht als je ziek bent :think: Maar goed, die kun je nog negeren hehe :wink:

Ja, gewoon ‘lekker’, ziek kunnen zijn zonde dat je ‘verplichtingen’, doorgaan!

Beterschap!!

Manlief negeren? 8) Maar je hebt gelijk hoor, hij kan zelfs zelf koken :mrgreen:

Ineke zo lekker he, even een dagje (hier straks 2 want ga straks weer terug de bank op) bankhangen. Gelukkig is vrijdagavond hier BBC2 avond begint altijd met history detectives, dan 2 tuinprogramma’s en dan Tudors (echt een aanrader!). Daarna ben je wel uitgeput gni gni.



Ook zo lekker trouwens…in je tuintje fröbelen zonder dat er iedere minuut iemand wil ‘helpen’ (lees je tuin afbreken en plantjes eruit roppen 8) )

Over tuin gesproken…je kunt zonder kids echt ALLE plantjes erin zetten…boeit nix of ze wel of niet giftig zijn. Ze hoeven alleen maar mooi te zijn :mrgreen:

Maar dan heb je weer die vervelende (hahahahahah) leenkindjes van vrienden. :roll:

Wij hebben een grote vijver en taxusboompjes, met mooie rode besjes (uiterst giftig :oops: ) Dat is natuurlijk ontzettend aantrekkelijk voor die kleintjes!!! Ach, tegen de tijd dat we zelf kindjes hebben, passen we het wel weer aan. :stuck_out_tongue:



(Ik kan het niet laten om er toch bij te zeggen dat dit natuurlijk NIET echt zo is, wij hebben de liefste kindjes in onze omgeving. Ik ben dol op ze!!! :mrgreen: :inlove: :mrgreen: )

Hahaha jaaa zo’n moppie krijg ik ook in mijn tuin :mrgreen:

Had lupine’s staan die zijn nu dus verdwenen :wink: verder krijgt ze 100% biologisch geteelde, onbespoten druiven uit eigen tuin :mrgreen:

jaaaaaaa, en niet alleen maar gras in je tuin en van die lelijke verleurde glijbanen, trampoline’'s, ballen en fietsen overal. Wat een genot!!

Hmmm Ineke een trampoline twijfel ik bij, vind ik zelf ook zo leuk :stuck_out_tongue: Maar de rest is bagger *al zitten er wel schroeven onder onze carport voor een schommel :shifty: van de vorige bewoners en een beetje roestig :silenced: *

Ow ow en we hebben een knikkerpotje voor de deur :lol:

Nou, dat kan echt niet hoor! Ik zal de mand speelgoed die ik in de kamer heb staan voor de neefjes en nichtjes ook weghalen!

En een vijver bouwen! (graven). Laten graven natuurlijk! :lol: :lol:

Ja joh die vijver is een topplan, niet te diep is nergens voor nodig als je het netje maar weglaat :angel:

Zo net weer uit mijn tuintje, van 1 aardbeienplantje er 4 gemaakt :dance:

Ding stond op een rotplekje in de tuin en ongedierte at alle aardbeien op! :hand: Nu zitten euhm staan ze allemaal op een rijtje beschut tegen het huis aan in potjes. In het voorjaar maar eens een mooie aardbeienpot ergens scoren om ze daarin te zetten, en vooral ergens hooooooooog. Met een netje erover :silenced:

Veel te burgerlijk rhi!!! Kan echt niet!!! Hup naar het buitenland op vakantie om daar aardbeien te plukken… :naughty:



Ben zo blij, voel gelukkig weer een ongi opkomen!! :cry: :cry: Op naar nog een heerlijke vakantie naar de zon, lekker met z’n 2-en en prima in staat om super lenig en uit de tent te klimmen!

Ow houd op wij zijn burgerlijk tot en met 8) alleen autowassen op zaterdag weigeren wij :stuck_out_tongue:

Hmmm ja vakantie klinkt heerlijk! Tentje en hoppa zo op de bonnefooi, dat kan allemaal zonder kids :wink:

Als ik ongesteld ben, of migraine heb, ben ik toch wel een beetje blij dat ik geen kindjes heb…

Hoe zou ik dat dan op moeten lossen :think: :roll:

Oh ja, papa :mrgreen:



Maar goed, toch lekker op zo’n moment dat er nog geen is :mrgreen:

Ja, dan kunnen we heerlijk onverantwoordelijk aan de chocola en de wijn!!! yes…ga straks gelijk een stuk halen. Het is nog niet doorgebroken maar wel onderweg en dat geld ook toch? Vanavond lekker een uurtje in bad met chocola en wijntje? of wijntje na het bad. haha, kan alle kanten op. Vriendje vermaakt zich zelf wel.

Heerlijk geen bed-rituelen, verhaaltjes voorlezen, kruimels ruimen etc. etc. voordat ik in bad kan!

(pfff. soms slaan we wel wat door he?) kan er nu iets minder om lachen…maar ja, kan volgende week wel weer!

Oeps, collega komt binnen doei!!