Voordelen van GEEN kinderen *wink*

Gna gna Bella ik wil zelfs wel iedere dag in een potje piesen voor het goeie doel, maar dat mag ik niet joepie

Beterschap iig, en over een paar maandjes ben je het met dank aan de dementie mss wel vergeten :lol:



Ineke…ook voor jou natuurlijk, kom maar op met die dementie…kun je lekker ‘vergeten’ dat je je kast had willen opruimen omdat bv de telefoon ging en je hele planning die in je hoofd zat ineens poef weg is gni gni. 8)



Wijn? Nic toch :angel: en dan ook nog KoK-en op je werk…schandelijk :naughty:

Ik wil ook een wijntje!!! Vanochtend op verjaardag geweest, en morgen is Marcel jarig, het hele huis vol kinderen, lawaai, kruimels, huilbuien, driftbuien etc. etc. Jippie!!!

Waar zijn die verjaardagen gebleven dat je werd verzorgd, je veel kado’s kreeg (i.p.v. enveloppen met geld) en je mocht kiezen wat je wilde eten en de hele dag om jou draaide…).

Ga ook geen taarten bakken, gewoon allemaal aan de soejes, met of zonder chocola, of nootjes etc. Lekker makkelijk!

Aj Ineke, helaas ik geloof dat zulke verjaardagen afgeschaft worden bij het bereiken van de jaren in de dubbele cijfers :think:

Gelukkig bestaan er inderdaad soesjes :mrgreen: lekker en makkelijk en leuk om ‘bergjes’ mee te bouwen op een bord :dance: en dan poedersuiker erop als sneeuw :lol:

Nee Ineke je krijgt geen wijntje :naughty: - je wilde zwanger worden en dan zal je het weten ook :wink: Wijntjes zijn voorbehouden voor de niet-zwanger - dat is hun voordeel en daar moet jij nu negen maanden vanaf blijven.



Maar iig van harte met je zwangerschap :thumbup:



Weet je wat ook nog een voordeel is van niet zwanger zijn, dat als je dan al zo ziek bent de hele tijd dat je niet op hoef te letten wat je naar binnenwerkt aan medicatie. Dan draait het maar om 1 ding en dat is dat jij beter wordt of iig de symptomen verdwijnen maar nu is het een hele zoektocht naar wat wel en niet kan. Ik zou nu met liefde een driedubbel ibuprofen in willen nemen en die wegspoelen met een fles wodka ofzo en dan een paar dagen compleet KO gaan. Maar dat schijnt not done te zijn :wink:

Tja…chocola mag nog wel toch?? Nou de verjaardag is goed verlopen, errug druk…nodigde marcel ook nog mijn zus en man + 2 kindjes uit om nog even chinees mee te eten, ik wilde zo graag even wat tijd voor mijzelf…oh je, oh je, waar zijn we aan begonnen. :wink:

Nou, gelukkig ook geen klein kindje dat je kerstballen uit de boom gooit of je kerststuk kop tafel ruineert en al je kerstkransjes op wil eten!! :cry:

Gossie meid…

Nu vind ik even dit topic helemaal niet zo leuk :cry:

Ineke…vergeet je niet zelf wel chocokransjes te eten? :hug: :-* De chocotherapie is gezond…ik kan het weten geloof ik met al een stuk of 4/5 chocoladeletters achter de kiezen sinds de Sinterklaas :silenced:



Ow en vandaag ook getherapiet…sushi, carpacio, rood wijntje en tiramisu…alles wat niet mag als je zwanger bent. En verrek wat smaakt dat soms even goed!

Nicje, dit topic blijft ‘leuk’, op de momenten dat je even weer wat postieve energie nodig bent, even wilt relativeren…



Ja, chocladekransjes vergeet ik zeker niet te eten. En vergeet niet de gevulde kerstklokjes en ballen van de Aldi, heerlijk in zakken van 400 gram!!

Momenteel even niet, gisteren uitgebreid geborreld met een aantal collega’s wat was het gezellig en hoefde niet om de tijd te denken o.i.d. Lekker bij collega blijven slapen en kan nu heerlijk mijn eigen gang gaan en hoef met niemand rekening te houden!! :lol: