Voor NOD al zwangerschapsverschijnselen merkbaar?

Hoi, nee ik wacht echt tot vrijdag, waarom jezeif evt kwellen met foute uitslag!!

Ik weet sommige testen al een paar dagen voor de NOD positief, maar zul je net zien dat ik daar niet bij hoor dus ik wacht gewoon tot vrijdag.

Tammy, al wat nieuws??? :think:

Fijn Lon, dat jij je zo goed voelt :smiley:

Groetjes Beele.

neen nog geen nieuws :slight_smile:

Wel al een week ofzo last van maagzuur dat ineens naar boven komt , vandaag heel erg :s

Voor de rest nog geen nieuws xxx Succes allemaal :pray:

Ongesteld sinds vanochtend vroeg dames :twisted:

Dus zal t wachten worden tot in mei op de hysterosalpingografie :wink:

Beele ik wacht op jou :)) Succes !!!

xxx :pray:

Wat jammer Tammi dat je ongi gekomen is. Maar wat houdt dat precies in een hysterosalpingografie? Ik hoop dat er goed nieuws voor je uitkomt. Succes.

hoi tammy, wat rot voor je.

Hoop dat je snel geholpen wordt!

Weet ook niet precies wat dat is?

Veelliefs Beele

Hoi meiden,

Ik heb jullie topic gevolgd. Lon: gefeliciteerd met je zwangerschap! En Tammi: balen hoor! Houd de moed erin! Ik ben ook benieuwd naar wat hysterosalpingografie inhoudt…

Beele: jij gaat vrijdag testen?

Mijn cyclus is deze maand erg raar. Ik kan het niet meer volgen. Tot vanochtend was ik in de veronderstelling dat ik as vrijdag of zaterdag mijn NOD zou hebben, maar vandaag verloor ik zoveel slijm dat ik me afvroeg of dit niet de eisprong was (ipv anderhalve week geleden, toen was het niet duidelijk). Ik heb er een ovulatietest tegenaan gegooid en jahoor, er kwam een tweede streep die binnen vijf minuten goed opkleurde en na 5 minuten even donker was als de controlestreep. Dus manlief is meteen in actie gekomen. Maar ik heb allerlei klachten die ik ook altijd heb als ik ongesteld moet worden: slecht slapen (vannacht ruim een uur wakker gelegen en niet alleen vannacht), warm hebben etc. De baarmoedermond voelt niet zacht maar hard wat dus niet op een eisprong duidt…Erg tegenstrijdig allemaal. Daarnaast voel ik al anderhalve week af en toe een steekje rechtsonder in mijn buik. Hoe moet ik dit nu interpreteren??? Hebben jullie enig idee? Ik heb wel eens gelezen dat je LH-waarde (die de ovulatietest laat zien) ook aanwezig blijft/stijgt als je zwanger bent. Ik heb al een zwangerschapstest gedaan voor het geval mijn NOD toch vrijdag of zaterdag is, maar misschien was dat te vroeg…

(Sorry voor mijn lange mail…)

@Marieke1971 wrote:

Hoi meiden,

Ik heb jullie topic gevolgd. Lon: gefeliciteerd met je zwangerschap! En Tammi: balen hoor! Houd de moed erin! Ik ben ook benieuwd naar wat hysterosalpingografie inhoudt…

Beele: jij gaat vrijdag testen?

Mijn cyclus is deze maand erg raar. Ik kan het niet meer volgen. Tot vanochtend was ik in de veronderstelling dat ik as vrijdag of zaterdag mijn NOD zou hebben, maar vandaag verloor ik zoveel slijm dat ik me afvroeg of dit niet de eisprong was (ipv anderhalve week geleden, toen was het niet duidelijk). Ik heb er een ovulatietest tegenaan gegooid en jahoor, er kwam een tweede streep die binnen vijf minuten goed opkleurde en na 5 minuten even donker was als de controlestreep. Dus manlief is meteen in actie gekomen. Maar ik heb allerlei klachten die ik ook altijd heb als ik ongesteld moet worden: slecht slapen (vannacht ruim een uur wakker gelegen en niet alleen vannacht), warm hebben etc. De baarmoedermond voelt niet zacht maar hard wat dus niet op een eisprong duidt…Erg tegenstrijdig allemaal. Daarnaast voel ik al anderhalve week af en toe een steekje rechtsonder in mijn buik. Hoe moet ik dit nu interpreteren??? Hebben jullie enig idee? Ik heb wel eens gelezen dat je LH-waarde (die de ovulatietest laat zien) ook aanwezig blijft/stijgt als je zwanger bent. Ik heb al een zwangerschapstest gedaan voor het geval mijn NOD toch vrijdag of zaterdag is, maar misschien was dat te vroeg…

(Sorry voor mijn lange mail…)

Hoi Marieke, welkom hier. Klinkt inderdaad beetje raar, je cyclus. Heb je normaal altijd een regelmatige cyclus? En kan je normaal wel of niet je eisprong voelen? Want als je verwacht dat je as vrijdag of zaterdag je NOD krijgt, en vandaag had je een positieve ovulatietest, dan moet je toch je NOD pas later krijgen dan deze week. Ik heb dit niet meegemaakt, dus kan je er helaas niet mee helpen. Maar misschien de andere dames die hierover wat meer weten.

Wacht in ieder geval tot vrijdag of zaterdag en doe nog een testje. Misschien dat je dan wat duidelijkheid krijgt. We horen het wel van je. Succes in ieder geval.

Ik heb flink de bale, vandaag test gedaan,

Niet zwanger!!!

Mijn NOD is pas as vrijdag dus er is nog hoop!

Maar heb ook niet meer zo veel klachten.

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden !

Moest dit eve kwijt ben een beetje depri al 2 jaar bezig!

Hoi Lon,

Dank je wel voor je reactie. Tsja ik weet het ook niet. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus van ongeveer 31-33 dagen. De laatst keer dat ik ongesteld werd was op 9 maart. Meestal voel ik mijn eisprong ook wel, althans, ik merk het aan het slijm. Ik dacht dus twee dagen na mijn menstruatie, op 18 maart mijn eisprong te hebben vanwege het slijm en steekjes in mijn buik. Dit zou dus heel vroeg zijn. Dan zou ik vandaag mijn NOD hebben. Ben nog niet ongesteld. Maar nu gaf de ovulatietest gisteren aan dat de eisprong eraan komt. Gisteren had ik heel veel slijmverlies en de dag ervoor ook. In dat geval zou ik over twee weken ongesteld moeten worden en dat zou dan betekenen dat ik dit keer een cyclus van 38/39 dagen! Erg lang lijkt me. maar goed, alles kan in de wondere wereld van de hormonen.

Dat wachten is echt zooo vervelend! Ik ga straks nog een keer met een ovulatietest aan de slag. Als er weer twee streepjes verschijnen dan moet het wel mijn eisprong zijn. Dan is ie gewoon erg laat deze keer.

Meis toch! Wat vervelend! Ik zit hier nog niet zo lang. Ben je voor je eerste kindje bezig? Ik weet wel dat het testen vóór de NOD vaak negatieve uitslagen geeft ook al zijn het gevoelige testen en blijk je later wel zwanger te zijn.

Er is nog hoop, toch? Ik zal voor je duimen!

@beele wrote:

Ik heb flink de bale, vandaag test gedaan,

Niet zwanger!!!

Mijn NOD is pas as vrijdag dus er is nog hoop!

Maar heb ook niet meer zo veel klachten.

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden !

Moest dit eve kwijt ben een beetje depri al 2 jaar bezig!

Ja Beele, misschien is het inderdaad nog te vroeg om te testen. En wat de klachten betreft, ik heb ook nog nauwelijks klachten. Dus alles kan nog. Ik snap dat je depri bent als je al zo lang bezig bent, maar de hoop niet opgeven hoor.

En Marieke, voor jou is het ook nog even afwachten.

Beide succes. Ik duim voor jullie.

hey allemaal , een hysterosalpingografie is n onderzoek waarbij ze n vloeistof inspuiten in je eileiders en zo met rontgenfotos kijken of ze open zijn of niet :wink:

Beele , misschien n beetje te vroeg getest ?

Voor de rest wens ik iedereen veel succes, we zijn er toch allemaal voor hetzelfde he

Ik blijf mee bidden voor jullie allemaal :wink:

Liefs en dikke zoen, Tam :pray:

heb vandaag :evil: :evil: :evil: gekregen

Dus flink balen, wil verder iedereen bedanken voor de ondersteuning, en succes wensen. maar ik stop er eve mee!!!

Groeten Beele.

:hug:

Wat is het hier stilgevallen :(((

Beele en Lon hoe is het nu met jullie?

Liefs, Tam :hug:

Ja inderdaad het is alweer een tijdje stil hier. Met mij gaat alles goed hoor. Hoe gaat het met jou Tammi? Ik hoop dat het met Beele ook goed gaat. Ben ook wel nieuwsgierig naar Marieke. Je hebt ondertussen vast al een test gedaan of je menstruatie is geweest. Wat is het? Ik hoop goed nieuws voor je.

En Tammi wanneer krijg je ook alweer die onderzoek naar de hysterosalpingografie? Ik hoop dat er goed nieuws voor je uitkomt.

Ik ben nu net 7 weken zwanger, heb volgende week vrijdag de eerste afspraak bij de verloskundige. En pas daarna komt de eerste echo. Heb nog geen afspraak staan voor de echo. Ik heb tot nu toe weinig kwalen, ben niet misselijk (geweest), voel ik me eigenlijk gewoon heel goed. Alleen met eten heb ik soms wel moeite. Krijg moeilijk eten door mijn keel. Maar ja hopelijk komt dat ook goed binnenkort.

Ik hoor wel van jullie.

Groetjes.

Wat goed om te horen Lon :slight_smile:

Ik zou zo lang niet kunnen wachten voor een eerste echo :stuck_out_tongue:

Hier is het weer wachten…zodra ik ongesteld ben geweest kan ik voor die hysterosalpingografie dus gebeurt niet gauw dat ik zit te wachten om ongesteld te worden haha maar nu dus wel :slight_smile:

Liefs en dikke zoen

:hug: Tam

Hoi allemaal, hier weer een voorzichtig berichtje van mij.

28-4 hab ik mijn NOD.

Dus 6 dagen, heb weer een wat zeurend gevoel onder in buik.

Maar laat me nu niet zo meeslepen als vorig periode.

maar het is spannend.

Tammy wanneer is jou NOD?

Wordt je daarna gelijk geholpen?

Lon, Hoe ver ben je nu?

Heb je al flink wat kwaaldjes.

Hoe was de eerste echo.

Groetjes Beele.

hallo meiden,

ik heb ook al wat symptomen voor de NOD. Zondag is mijn NOD en ik heb al een week last van ongikrampen en rugpijn, wat normaal een paar dagen voor mijn NOD begint…verder slaap ik al om negen uur ´s avonds en ben ik erg moe dus!! verder gevoelige en stevigere borsten…maar ja na 18 maanden durf ik haast niet meer te hopen :?

mag ik meekletsen met jullie?

Hoi Sophie, Natuurlijk mag je mee kletsen!

OOk ik ben al 2 jaar bezig zwanger te worden.

En dan wordt je gewoon wat voorzichtiger.

heb je al kinderen Sophie?

Ik wel , al 2 zonen.

Probeer nu met nieuwe man nog een wondertje van ons samen

te krijgen maar wil maar niet lukken.

Maar wie weet brengt april ons nog geluk.

Veel succes meid

Groetjes Beele.