Voor NOD al zwangerschapsverschijnselen merkbaar?

nee dit wordt mijn eerste kindje!! Je blijft hopen en elke keer word je weer voor de gek gehouden herken je het? dus ik voel weer van alles, heb op tijd geklust, maar durf niet te hopen.

Jij dus ook al lang bezig met je nieuwe man, hebben jullie al onderzoeken gehad?

Hoi Sophie,

Nee wij hebben geen onderzoeken laten doen!

Willen we ook niet.

Mijn voorgevoelens zijn weer helemaal weg.

voel niks meer.

Maar voor jou blijf ik duimen.

Groetjes Beele.

zegt niets he er zijn meiden bij die zonder symptomen ook zwanger zijn!!

wanneer is je nod?

ik blijf ook voor jou duimen :wink:

Hoi Sphie, Mijn NOD is as maandag.

Vandaag weer hele dag ongie gevoel.

Heb ik normaal nooit.

Maar ik heb al 2 kinderen, en daarbij voelde ik al heel vroeg symptomen.

Wat vervelend, trouwens, kan je man er iets aan doen, om zijn zaad te verbeteren?

Of zijn jullie al bezig met andere mogelijkheden?

Ik heb er verder ook geen verstand van hoor.

Maar alleen van een vage kennis weet ik met zelfde probleem.

Dat die hier in een kliniek met goed resultaat zijn geholpen.

Wil je er iets over weten, dan vertel ik je dat graag.

Groetjes Beele.

He Sophie zie nu aan je banner dat we zowat gelijk lopen.

Meid ik ga voor je Duimen!!!

Hé Beele,

ja zondag is eigenlijk mijn NOD maar ik wacht denk ik tot maandag als ik nog niet ongi ben geweorden…

we moeten wachten want sperma schijnt ook een cyclus van 3 maanden te hebben ofzo, dus moeten we in juli weer laten testen…er bestaat een kans dat het dan beter is!! maar het is niet onmogelijk om zwanger te raken, alleen de kans is zoveel kleiner…

spannend he die symptomen die je voelt…ik had het ook nooit een week voor mijn nod en dan elke dag!! Deze keer voor het eerst…

@beele wrote:

Hoi allemaal, hier weer een voorzichtig berichtje van mij.

28-4 hab ik mijn NOD.

Dus 6 dagen, heb weer een wat zeurend gevoel onder in buik.

Maar laat me nu niet zo meeslepen als vorig periode.

maar het is spannend.

Tammy wanneer is jou NOD?

Wordt je daarna gelijk geholpen?

Lon, Hoe ver ben je nu?

Heb je al flink wat kwaaldjes.

Hoe was de eerste echo.

Groetjes Beele.

Hoi Beele, leuk dat je ook weer meekletst. Nog 4 dagen wachten tot je NOD dus.

Ik ben nu 8 weken zwanger, heb morgen de eerste afspraak bij de verloskundige. En nee heb nog steeds nauwelijks kwaaltjes. Alleen eten gaat me slecht af. Bepaalde dingen krijg ik gewoon niet door mijn keel. Normaal eet ik elke dag rijst, nu krijg ik dat echt niet door mijn keel. Voor de rest geen klachten meer. Oh ja wel iets vaker plassen ook 's nachts. Dan moet ik uit bed midden in de nacht om te plassen. Maar dat was het wel zo’n beetje.

En ik heb nog geen echo gehad. Denk dat ik dat pas over een paar weken krijg (rond 12 weken ofzo pas). Want de verloskundige doet zelf geen echo’s, ik krijg een verwijzing door naar een echo bureau en daarvoor moet ik ook nog een afspraak maken. Dus dat duurt nog wel even die eerste echo. Vind het wel spannend hoor. Blijf duimen en hopen dat alles nog goed zit van binnen, dat mijn kindje goed blijft groeien enzo.

En Sophie welkom hier. Tuurlijk mag je meekletsen, daar is zo’n forum toch voor. Dus jij hebt a.s zondag je nod. Ja die symptomen voor NOD kunnen van alles betekenen. Pas als je een positieve test in handen hebt, weet je het zeker.

En Tammi wanneer moet je ongesteld worden? Daarna is het ook weer spannend met die hysterosalpingografie. Veel succes in ieder geval en we hopen natuurlijk op goed nieuws.

Ik duim voor jullie allemaal.

Groetjes Lon.

goedemorgen meiden,

nou ik kon het niet meer houden, ik had gedroomd over een positieve test, en ik had al een aantal keer gelezen dat meiden toen irl ook een positieve test hadden, maar helaas…ik vrees het ergste, het was onwijs negatief!!!

nu maar wachten op de ongie…morgen is het twee weken geleden dat mijn eisprong is geweest, wat een kan een vrouwenlichaam je voor de gek houden zeg :wall:

:frowning: :hug:

Ben ik weer :slight_smile: euhm binnen 2 dagen is mijn nod Beele :slight_smile:

Maar ik voel de pijn al wel aankomen…; dus ik hoop nergens op dit keer.

Ben wel blij dat vanaf ik ongesteld word ik mag bellen voor n afspraak direct na dat ik ongesteld ben geweest voor dat onderzoek om te kijken of mn eileiders nu open zijn of niet … Ik hoop op een goed resultaat uiteraard anders word het echt wel IVF …moesten ze wel open zijn zal mn mannetje moeten gaan testen denk ik :dance:

:stuck_out_tongue:

Verder alles goed , ik ga nu effe in de zetel kruipen onder n dekentje en wat TV kijken :slight_smile:

Dikke zoen en welkom aan de nieuwkomers :hug:

Liefs , Tam

Hoi allemaal,

Goh sophie, wat rot voor je!

zijn je :evil: :evil: wel al gekomen?

Want zo niet dan is er nog hoop dat je misschien te vroeg getest hebt.

Sterkte!!

Tammy, dus vandaag is ook jou NOD?

De mijne ook, maar ik durf niet te teste.

Voel ook helemaal niks wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen.

Wacht nog even af, maar denk dat de :evil: :evil: er aan zit te komen.

Groetjes Beele.

Heb net mijn :evil: :evil: :evil: :evil: gekregen BALEN.

Hé Beele wat jammer :frowning:

Ik was aan het duimen voor je …

Mja mijn :evil: :evil: zullen er ook wel één van de uren aankomen :wall:

Verzorg jezelf lekker en dikke knuffel :hug:

Tam

nee ze zijn nog niet gearriveerd, maar volgens mij duurt het niet lang meer!! Balen he Beele…

nieuwe ronde en nieuwe kansen weer :wink:

:shock: zijn we nu met zijn 3 op dezelfde dag aan onze NOD :shock:

:smiley:

:smiley: net nog effe onder de wol gedoken met mijn mannetje :smiley:

Dan kan ik er weer effe tegen he, voor de de red devils komen :wink:

Sophie al nieuws???

nee nog niets tammi, maar lijkt wel eraan te komen :cry:

Hier ook nog steeds niet, wel wakker geworden met een gezwollen keel, moeilijk slikken enz…

:frowning:

hier zijn ze doorgebroken :cry: :cry:

toch weer een teleurstelling wat een stom vrouwenlichaam heb ik :frowning:

nou ja nieuwe ronden en nieuwe kansen weer

Hier ook van gisteren namiddag al, maar heb net mail gekregen van de fertiliteitskliniek en de dokter zegt dat die hysterosalpingografie niet veel nut heeft, want zelfs als de test goed is is er een verhoogde kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus heb ik een papier gekregen om een FSH en LH bloedtest te laten doen volgende maand op dag 3 van mijn cyclus ( iemand daar ervaring mee???) .

En dan denk ik dat we in dec een eerste IVF poging gaan ondernemen, volgens de dokter zou het niet meer dan 1700 euro gaan kosten gezien mijn leeftijd goed is en ik buiten de toestand van mn eileiders geen andere problemen heb.

Mijn schoonmoeder zegt al : 2 ! Dan kan je er ééntje aan mij geven LOL

( no way ) :smiley:

Dus nog n maandje wachten en hopen dat de bloedtesten goed zijn dan he.

Veel liefs , Tam