Voor NOD al zwangerschapsverschijnselen merkbaar?

Kan je voor je NOD al merken dat je zwanger bent of merk je dat pas echt na je NOD en na een test? En zoja wat merk je dan?

Ik heb hoop ik voor mijn eisprong geklust en ik hoop nu zo dat ik weer zwanger mag worden. Dus zit nu al een beetje te kijken of ik wat verschijnselen kan ontdekken, maar tot nu toe nog niks ontdekt. Moet pas eind maart ongesteld worden, dus duurt nog even.

Het probleem met zwangerschapsverschijnselen is dat ze erg lijken op beginnende menstruatie klachten…

Je kunt er dus eigenlijk niks van zeggen.

Nou ja, bij mijn eerste zwangerschap (bleek achteraf) voelde ik het echt een week na de bevruchting al aan mijn borsten. Ik dacht ook wat misselijk te zijn maar misschien was dat ook de jetleg, we waren nl. net terug van onze huwelijksreis :clap:

Hier wel al klachten voor NOD, misselijkheid, kokhalzen en mega zere (.)(.)

eh… nou ben ik al vaker zwanger geweest natuurlijk, dus mijn lichaam herkent het steeds sneller…

Maar bij deze zwangerschap wist ik 8 dagen na de bevruchting al heel zeker dat ik zwanger moest zijn… het leek totaal niet op mijn normale menstruatie klachten en ja… ik wist het gewoon.

De eerste zeeeeeeer vage test, twijfel alom ook daardoor… had ik 10 dagen na bevruchting in handen. Door de twijfel mocht ik komen voor een echo, 4 weken zwanger was ik toen… dat vonden ze heel bijzonder, ze dachten dan ook dat het niks meer zou worden want niemand kwam zo vroeg met een positieve test en alle klachten van zwanger zijn.

Ben nu al weer 19 weken zwanger :mrgreen:

Ik heb op het moment ook wat vage menstuatieachtige klachten(buikpijn,steken bij plotselinge bewegingen, dat herken ik wel erg van het zwanger zijn) Het voelt wel anders dan anders dus twijfel alom…

Bij de vorige zwangerschap wist ik het voor de test eigenlijk al wel bijna zeker, vooral door beginnende misselijkheid/zin in ander soort eten dan normaal. en dat heb ik nu dus weer niet…

Ik weet ook niet of ik nou al moet gaan testen, mijn laatste ongi was een beetje vaag en zette pas na een paar dagen echt door. Dus moet ik nou uit gaan van de eerste druppels bloedverlies of van de dag dat het doorzette, ik weet het niet hoor.

Ben al vaak zwanger geweest en met de eerste wíst ik het gewoon direct en met Giulian ook.

Met Giulian had ik al 2wkn voor mn NOD melk uit mn borsten (vrij extreem dus).

Deze zwangerschap had absoluut geen verschijnselen tot 6wkn.

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ben Tammi, 31 jaar, sinds n maandje getrouwd en ongeveer 2 maanden echt aan het klussen voor n klein wondertje

N paar jaar geleden is door n kijkoperatie echter vastgesteld dat mijn eileiders niet echt open waren. Toen hebben ze met laser één kant iets of wat kunnen openmaken.

Een jaar of 3 later is met een hysterosalpingografie vastgesteld dat alles in orde was :confused: lijkt me raar, maar oké, ik klaag niet

Normaal zou ik in mei een nieuwe hysterosalpingografie hebben…

Ik heb meestal een normale cyclus van 28 dagen, de laatste twee maanden merk ik echter dat ik soms n dag vroeger ben…

Deze maand heb ik echter van vlak na mijn ovulatie heel pijnlijke tepels, en met heel pijnlijk bedoel ik dat zelfs kleding al bijna pijn doet…

Niet mijn borsten voorlopig , echt enkel mn tepels…( we hebben genoeg geklust rond de juiste dag … )

Ik heb dit nooit voorheen gehad, wel zo n dag of 3 voor mijn NOD , maar nooit vlak na de ovulatie …

Heeft iemand hier ervaring mee???

Ik durf echt nog niet te veel te hopen, want het is toch wel elke keer balen als het dan niet zo is hé :stuck_out_tongue:

Anyway : Zalig Pasen meiden

Hoi Tammy,

Wat spannend allemaal he!!!

Ik herken je verhaal, zit nu ook in de wacht periode heb vorige week ook eisprong gehad en flink geklust :lol: :lol:

Sindsdien voel ik ook vanalles, weet wel dat bij mijn jongste zoontje ik het ook een dag na conceptie wist ik voelde het gewoon!!!

Nu , wil ik al weer een tijdje een derde kindje en heb wel gemerkt als het wat langer duurt je veel meer met je lichaam bezig bent.

En heb al vaker symptomen gevoeld maar achteraf was het weer niet zo!

Dus Tammy het kan alle kanten op, heb je misschien niet veel aan maar het is niet anders.

Dus meid geduld!!!

sterkte en ik duim voor je :pray:

Groetjes Beele

OOO dan zitten we in hetzelfde schuitje he :wink: gezellig hoor :slight_smile:

Ik duim voor jou :slight_smile:

Maar ik denk dat het wel sneller zal lukken aangezien je al kindjes hebt he …

Ik ben nu 31 en moet nog beginnen , ben vroeger eigenlijk begonnen aan IVF info etc etc , maar toen vond ik mijn toenmalige relatie niet meer oké, dus kwam er niks van…

Nu ik mijn mannetje heb kan het echter niet snel genoeg gaan, en ik wil het zoooo graag.

Ik heb in vroegere relaties ook nooit echt bewust op de dagen geklust zoals ik het nu doe haha…

Zie ik mn mannetje kijken van : wat doet ze nou , als ik n kussen onder mn bum leg :slight_smile:

We hebben er veel voor over hé :slight_smile:

Veel succes meid, ik duim met je mee !!!

Hoi Tammy,

wanneer is jou NOD ,

de mijne 4-4

Ik vindt het ook allemaal spannend, ben nu toch al echt af en toe misselijk.Gisterenavond moest ik bijna over geven, en vanmorgen luste ik mijn koffie niet, vreemd vindt ik normaal lekker s’morgens.

Ook heb ik licht krampjes onder in mijn buik net zoiets als ongiegevoel!

En tintelingen in mijn (.)(.) .

maar we moeten nog effe geduld hebben , hou je me op de hoogte

Groetjes Beele

Hallo allemaal,

Sorry dat ik jullie allemaal vergeet die ook met voorgevoel zit,

Ik hoop op succe voor ons allemaal :dance: :dance: :dance:

Groetjes Beele.

Ik moet binnenkort ongesteld worden, kan ook morgen zijn, maar ook pas volgende week. Cyclus is namelijk altijd verschillend. Ik merk nu minder klachten voor mijn NOD, dus weet nu echt niet of ik wel of niet zwanger ben. Hoop dat het wel zo is.

Ga binnenkort een testje doen, mocht ik niet ongesteld worden 1 van deze dagen.

Hoi :slight_smile: Mijn NOD is 31/03 maar ik merk nu sinds n dag ofzo dat mn tepels niet meer pijn doen :shock:

Normaal gezien heb ik rond deze tijd ( paar dagen voor mn NOD ) wel pijnlijke borsten, die zijn er nu ook niet echt :shock:

Dus afwachten… en is het niet zo dan heb ik nog altijd in mei mijn hysterosalpingografie die meer uitsluitsel zal geven over de huidige toestand van mijn eileiders dus daar kijk ik eigenlijk wel naar uit :stuck_out_tongue:

Blijven duimen , ik duim voor jullie mee :slight_smile:

Hoi meiden het blijft toch elke maand weer spannend!!!

Ik schrijf ook nog op een ander forum.

En daar is nu net een vrouw zwanger geworden, die totaal geen voorgeoel had, maanden daarvoor wel en dus niet zwanger.

En nu, positieve test zonder ook maar iets te merken.

Dus het kan alle kanten op. :lol: :lol:

Groetjes Beele.

Nog 3 dagen te gaan en nog steeds geen buikpijn in zicht :shock:

Wel af en toe een beetje n krampachtig gevoel zoals beginnende ongesteldheid maar die is vaker sneller weg dan t begon dus euhhh :mrgreen:

Blijven hopen, ik weet niet wat ik zou doen moest het toch zo zijn :slight_smile:

:dance:

Succes allemaal meiden, dag van de waarheid komt in zicht :wink:

liefs , tam

Ja mensen, ik ben zwanger. Kon het niet meer volhouden, had thuis nog een test liggen, dus heb die vanochtend maar gedaan. Kreeg wel een heel lichtroze testlijn na 5 minuten. Dus dit betekent toch dat ik zwanger ben?

Ben zo blij, maar vind het ook allemaal heel spannend. Ik hoop maar dat die eerste trimester snel voorbij gaat, op naar de periode waarin je meer zekerheid hebt.

Voor mensen die ook nog moeten testen, veel succes allemaal.

GEWELDIG LON COCACOLA!!!

Hartelijk gefeliciteerd,

geweldig voor jou!!!

Had je tot nu toe nog steeds geen symptomen?

En Tammy hoe is het met jou?

Ik voel vandaag niet zo veel :cry:

we zullen zien,groetjes beele.

Gefeliciteerd!! en nu genieten… :inlove:

Gefeliciteerd Lon cocacola :slight_smile: Geniet ervan !!!

bij mij is het nog 3 dagen afwachten… ik hoop er niet te erg op want mn pijnlijke tepels zijn ook al effe weg :shock:

Ik vermoed dat ik ongesteld zal worden helaas, maar zolang het er niet is blijf ik hopen op goed nieuws :shifty:

We verdienen het allemaal hé :wink:

Veel succes nog meiden, ik kruip in mn bedje, net wat filmpjs gehuurd, lekker relaxen met mn mannetje :slight_smile:

Slaapwel allemaal en ik duim voor jullie :smiley: