Dank je wel Beele. Ik ben er echt heel blij mee. Ja ik denk dat ik toch wel wat vage symptomen heb gehad, nu ik er goed over nadenk. Maar het waren echt symptomen die steeds verdwenen, dus wist het ook niet zo zeker, vandaar mijn topic. Ik had het bijvoorbeeld heel erg koud (innerlijke kou), niks hielp er tegen. Ik werd ook vroeger wakker dan normaal en dit dagen lang achter elkaar, terwijl ik normaal wekker moet zetten om wakker te worden, maar nu dus niet. Ja wat nog meer… Het waren in ieder geval allemaal vage klachten, dus wist niet zeker of ik nou wel of niet zwanger zou kunnen zijn. En ik heb nog geen last van mijn borsten. Denk dat dat nog wel komt.
Dank jullie wel Jet en Tammi voor de felicitaties. Spannend voor jou Tammi nog 3 dagen wachten. Ik had soms het geduld niet eens voor en testte gewoon. Ik hoop dat het voor jou ook positief uitpakt. Succes.
Tammy voor jou is het bijne zover, kun je nog wachten?
Hoi Beele, je hebt ook van die sensitesten die je 4 dagen voor je NOD al kunt gebruiken, misschien is dit een idee? Hoef je niet zo lang te wachten. Ik heb zelf geen ervaring met die testen, maar op een ander forum heb ik er wel wat over gelezen.
In ieder geval ik hoop dat het ook gelukt is voor je. Laat je het ons weten zodra je getest heb?
Ik krijg af en toe een ongi kramp … dus t zal wel niet gelukt zijn…
T had ook al een wonder geweest als het natuurlijk zou lukken hoor gezien mijn vrij gesloten eileiders…
Ik heb al wel contact opgenomen met de IVF kliniek hier (Zuid Afrika) voor informatie, en als t goed is heb ik ook de eerste week van mei een hysterosalpingografie dus ik heb wel dingen om naar uit te kijken, dan lijkt het toch al of er wat gaat gebeuren he
Dus ik bereid me al een beetje voor op een rode vlag maar zeker ben ik nog niet
Ik wacht op dames die nog moeten testen, dus jij Tammi en Beele kan pas volgende week testen. Dus denk dat het daarom beetje stil is. Ik had vandaag nog maar een testje gedaan, want zat nog in onzekerheid over de vorige test, omdat die zo licht was, maar ook vandaag weer 2 strepen en wel een iets donkerder streep, maar toch nog best wel licht. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ik toch echt wel zwanger ben.
Soms kan ik het gewoon nog niet geloven. Maar misschien komt dat ook door de weinige symptomen/kwaaltjes die ik heb. Ik heb nauwelijks kwalen en dat maakt je toch wel weer onzeker.
In mijn vorige zwangerschap had ik ook tot week 11 nauwelijks kwalen en kreeg een miskraam na die 11 weken. Dus die onzekerheid blijft.
Voor jou morgen spannend Tammy ik zal aan je denken!!!
Lon cocacola, Positief is positief, Och ik snap je bezordheid, Maar van de andere kant zijn er zoveel vrouwen die niks voelen en ook een gezonde zwangerschap hebben.!
Ik schrijf ook ergens anders, deze week drie nieuwe zwangere erbij,
en zij voelde ook nauwelijks wat!
Dus dat hoeft niet perse hoor
Bij mij is het nog steeds het zelfde voel veel, maar ook dat heb ik wel vaker gehad!
Voor jou morgen spannend Tammy ik zal aan je denken!!!
Lon cocacola, Positief is positief, Och ik snap je bezordheid, Maar van de andere kant zijn er zoveel vrouwen die niks voelen en ook een gezonde zwangerschap hebben.!
Ik schrijf ook ergens anders, deze week drie nieuwe zwangere erbij,
en zij voelde ook nauwelijks wat!
Dus dat hoeft niet perse hoor
Bij mij is het nog steeds het zelfde voel veel, maar ook dat heb ik wel vaker gehad!
het kan alle kanten op!
groetjes Beele
Dank je wel voor je opbeurende woorden Beele. Het doet me goed. Ik moet me er gewoon niet te druk om maken.
En op welke dag kan jij testen? Duim voor je dat het raak is.
Hoi Beele, ik voel me goed hoor. Ik heb nog nauwelijks klachten. Alleen die kouheid blijft, maar ik vind dat niet erg. Ben ook niet misselijk ofzo.
Dus je kan pas volgende week vrijdag testen, ja dat duurt nog wel even. Gewoon niet teveel aan denken, dan gaan de dagen snel voorbij. (Hehe makkelijker gezegd dan gedaan). We horen het wel van je.
En Tammi echt goed dat je zoveel geduld hebt. We duimen voor je.
Mijn voorgevoelens zijn alleen maar toegenomen, deze symptomen herken ik duiddelijk van mijn laatste zwangerschap. 10 jaar geleden. en resulteerde in een lieve zoon.
Nog steeds misselijk.
(.)(.) doen nu nog sterker mee.
En de ongie krampen zijn eigenlijk een paar dagen na de eisprong begonnen en blijven dagelijks aanwezig!
Ik ben overtuigd van een positieve test as vrijdag
na 2 lange jaren van proberen.
Tammy, ik duim zeker ook voor jou, anders heel veel sterkte bij evt. behandelingen.
Wat goed Beele ik hoop echt dat het raak is ( het zal wel )
Ik ben nog steeds niet ongesteld , doch wel een zeurderig gevoel in mn buik , niet echt pijn maar ongeveer n half gevoel dat ik ongesteld ga worden, vandaag is mn NOD :shock:
Dus ik weet niet goed wat te doen, denk dat als ik ze vanavond nog niet heb ik maar zal testen, maar kan je beste sochtends testen of maakt dat niet uit?
Dag dames. Alles goed met jullie? Met mij gaat alles lekker hoor.
Tammi, dus morgenochtend ga je testen? Spannend. In principe maakt het niet zoveel uit op welke tijdstip je de test doet, maar ze zeggen dat je ochtendurine veel meer hcg bevat dan op andere tijdstippen, mocht je zwanger zijn.
En Beele ik hoop dat je voorgevoelens kloppen. Voordat ik een zwangerschaptest had gedaan, had ik na mijn eisprong ook al wat vage klachten en had ik ook al vermoedens dat ik zwanger kon zijn, en ja hoor mijn voorgevoel klopte ook. Dus ik denk dat het bij jou ook zo is. Ga je nu toch eerder een testje doen of wacht je echt tot vrijdag?