Jaaaaaaaaahaaaaa Antionette,
Het is gelukt! Hij is moooooooooooooooooi geworden, ik ben zo blij :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Heel erg bedankt voor je hulp! :-* :-*
Liefs,
Moon
Graag gedaan 8)
Oh, dit vind ik leuk. Wil je voor mij ook zo’n mooie avatar in elkaar knutselen. Ik beloon je met eeuwige dankbaarheid. :mrgreen:
Dank je wel, ook namens Stef,
Mirjam
Tuurlijk wil ik voor jou en Stef ook zo’n avatar maken
oh Antoinet, je zal het nu wel druk krijgen met oktobermama’s want spooky heeft zitten opscheppen over je kunsten… ik kom dus ook even lobby-en…
Wil je er voor mij ook 1 maken?
lief!!! :thumbup: :-*
en nog een paar
@noui wrote:oh Antoinet, je zal het nu wel druk krijgen met oktobermama's want spooky heeft zitten opscheppen over je kunsten... ik kom dus ook even lobby-en... :wink:
:oops: :oops: Sorry Antionette, maar ik was ook zoooooooo trots op jouw kunsten!
Liefs,
Moon
Geeft niet hoor, Moon.
Ik ben blij dat mijn ‘kunsten’ zo gewaardeerd worden
En ondanks dat er toch wel wat tijd in gaat zitten, voordat een avatar echt naar mijn zin is én de goede bestandsgrootte heeft, vind ik het erg leuk om te doen
Noui, ik ga nu voor jou aan de slag 8)
Antoinet, hoe krijg jij de foto’s zo scherp?
Ik kan wel een gif-animatie maken maar als ik meerder foto’s neem dan gaan ze er onscherp uit zien… :think:
@@ntoinet wrote:
Tuurlijk wil ik voor jou en Stef ook zo’n avatar maken
Oh hij is geweldig geworden!
De eeuwige dankbaarheid is inmiddels van kracht.
@Bietje wrote:
Antoinet, hoe krijg jij de foto’s zo scherp?
Ik kan wel een gif-animatie maken maar als ik meerder foto’s neem dan gaan ze er onscherp uit zien… :think:
Welk programma gebruik je?
@Melanie wrote:
@Bietje wrote:Antoinet, hoe krijg jij de foto’s zo scherp?
Welk programma gebruik je?
The Gimp.
Bietje, ik verscherp ze na het verkleinen in psp, voordat ik er een bewegende avatar van maak. Doe ik dat niet, dan heb ik ook hele wazige foto’s. Daarnaast moet ik de kwaliteit op zijn best zetten. Nadeel daarvan is dat de bestandsgrootte snel te groot wordt. Ik ben dus altijd wel even aan het puzzelen voor dat hij goed en naar mijn zin is
Dame, graag gedaan
Noui, die banner krijg ik er inderdaad niet in. Ik heb wel een andere voor je gemaakt, maar ik weet niet of je dat wat vind. Zo niet, dan zet ik gewoon die tweede keus van jou erin
Kijk eens of je aan Animationshop kunt komen, die zit als het goed is bij Paintshop.
en dan ipv de gehele foto te verkleinen, een gedeelte uit je foto ‘knippen’ op de maat die je hebben wilt.
Ik merk dat dit beter werkt dan de gehele foto te verkleinen.
Antoinet, zo doe ik het nochtans ook,… ik verscherp de foto’s eerst in ‘the gimp’ maar blijkbaar worden ze na er een gifanimatie van gemaakt te hebben toch weer onscherp! :roll:
Melanie, ik knip altijd een stukje uit een foto, … :think:
Antoinet, zou jij de avatar willen maken voor me?
Ik vind het wel vervelend dat ik het niet zelf kan aangezien ik graag eens verander van foto om de zoveel tijd en ik dat niet steeds wil vragen! :wall:
Maar goed, hier zijn de foto’s:
De laatste 3 als dat mogelijk is:
wil je Robbe* er niet bij hebben?
Ben aan het prutsen namelijk
Dit is hem met 3 foto’s
Noui, kijk maar welke je wilt hebben. Ik heb hem met jouw tweede keus gemaakt en met degene die ik voor je in elkaar geknutseld had
Bietje, ik ga zo voor jou aan de slag
@Melanie wrote:
wil je Robbe* er niet bij hebben?
Ben aan het prutsen namelijk
Jawel, ik wil Robbe* er zeker bij hebben,… vandaar dat ik 6 foto’s plaatste,… :oops: