@@ntoinet wrote:
Bietje, ik ga zo voor jou aan de slag
Héél fijn, alvast bedankt!!!
Je foto’s zijn echt super super-scherp! :inlove: :thumbup:
@@ntoinet wrote:
Bietje, ik ga zo voor jou aan de slag
@Bietje wrote:
@Melanie wrote:wil je Robbe* er niet bij hebben?
Ben aan het prutsen namelijk
Jawel, ik wil Robbe* er zeker bij hebben,… vandaar dat ik 6 foto’s plaatste,… :oops:
@Melanie wrote:
@Bietje wrote:@Melanie wrote:wil je Robbe* er niet bij hebben?
Ben aan het prutsen namelijk
Jawel, ik wil Robbe* er zeker bij hebben,… vandaar dat ik 6 foto’s plaatste,… :oops:
En je vroeg om de laatste 3…
6 foto’s is volgens mij te veel hoor meis.
Maar zie dat Antoinet aan de slag gaat, veel plezier met je avatar :-
Zes foto’s is niet makkelijk, maar omdat er wat zwart-wit foto’s bij zaten, is het net gelukt (zwart-wit foto’s hebben minder kleuren nodig en krijgen daardoor een kleinere bestandsgrootte) Alleen die foto van jou en je man/vriend is ietsje minder scherp, maar die krijg ik niet meer beter. Waarschijnlijk wel als ik de originele foto van je zou krijgen, maar misschien vind je hem zo al goed genoeg
Bietje, je hoeft het overigens niet vervelend te vinden om te vragen, hoor Ik vind het leuk om te doen en als ik even geen tijd heb, hoor je het vanzelf wel.
Ok haha.
In je tweede post stond namelijk: de laatste 3 als het mogelijk is.
Maar ik blijf er van af, voor hetzelfde geld is antoinet er tegelijk mee bezig en zo hard verveel ik me nu ook weer niet :mrgreen:
Haha, ik was er inderdaad al mee bezig, Melanie
Wauw, dat is snel zeg! :thumbup:
Hij is supermooi! :inlove:
Hééééél erg bedankt!!! :-
Die foto van mijn man en ik is sowieso een slechte foto van kwaliteit, dus die kan niet beter maar ik vind hem goed zo! :thumbup:
Nog eens bedankt! :-
Melanie, jij bent ook een schat hoor, haha! :-*
Haha, Bietje; ik bedoelde er niets mee, ik had gewoon even niets te doen en wilde helpen :-*
@Melanie wrote:
Haha, Bietje; ik bedoelde er niets mee, ik had gewoon even niets te doen en wilde helpen :-
Graag gedaan, Bietje
ooooooooooooooooh antoinet, mooooooooooooooooooooi!! ik wil de eerste gaan gebruiken, kan ik hem nu gewoon opslaan en toevoegen aan het profiel? even proberen…
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :-* :inlove:
Hoi,
het heeft even geduurd voordat we foto’s konden maken maar zou iemand mij kunnen helpen met zo’n mooie avatar? Ik heb 4 fotootjes…
en deze nog
Wordt aan gewerkt
En nog gefeliciteerd met jullie mooie meisje :inlove:
kreeg er net een gemaild van PetraK :inlove:
edit: was al niet meer nodig zie ik.
Is er iemand (genaamd Antoinet? ) die deze 5 fotootjes voor mij aan elkaar zou willen plakken (in onderstaande volgorde)? Ik heb ze al op het goede formaat; heb alleen geen animation shop. Ik zou er heel blij mee zijn!
En deze 2
Sanne, omdat ik niet helemaal tevreden kon zijn over de kwaliteit als ze aan elkaar geplakt waren, heb ik vier verschillende voor je gemaakt :mrgreen:
De eerste is gewoon, alleen is daar de kwaliteit van sommige fotootjes dus niet super. Alle 5 de foto’s hadden veel kleuren nodig om ze mooi te houden en daardoor werd de bestandsgrootte ook te groot. Ik heb ze nu wel wat minder kleuren gegeven, maar dan zijn ze dus niet zo goed van kwalitieit.
De tweede heb ik van twee fotootjes zwart-wit gemaakt. De derde heb ik wat kleiner gemaakt en de vierde heb ik een foto uit weggelaten.
Kijk maar welke je het best vind of als je het eventueel nog anders wilt, geef je maar een gil