Als tie niet goed is, geef je maar een gil
Ik wil dat ook wel maar moet nog even kijken welke foto’s ik daarvoor wil hebben!! hahaha
Hij is helemaal geweldig.
Snelle service hoor.
super bedankt.
Groetjes Petra
Hoi Antoinet, ik heb 6 foto’s, maar als je ze niet allemaal kunt gebruiken, laat dan die van 26042006-41 maar weg.
De namen van de foto’s zijn de data waarop ze gemaakt zijn, maar da;s vrij duidelijk denk ik :oops: Als je ze voor mij in die volgorde ook zou kunnen plaatsen in de Avatar van voor naar achter of vice versa… en mss ergens nog zijn naam in verwerken!!! Als het niet kan, dan niet hoor, maar lijkt me wel leuk
Ik zie het wel…Thnx in elk geval!
Groetjes,
Kim
En de andere 3
hallo antoinette
zou je er ook voor mij en kunnen maken met de naam sanne aan de zijkant
alvast kei bedankt
bianca en sanne
en deze foto mag er ook nog bij
dank je
Kimmie, met 6 foto’s werd de bestandsgrootte helaas te groot, of ik moest de kwaliteit weer minder maken, maar ik vond hem persoonlijk dan niet meer zo mooi.
Ik heb hem nu dus met 5 foto’s gemaakt.
Als hij niet naar wens is, geef je maar een gil
Bianca, ook voor jou geldt, als hij niet naar wens is, geef je maar een gil
Ik heb haar naam aan de onderkant gezet, omdat ik daar beter de ruimte ervoor had
He Antoinet, SUPERRRRRR!!! Ik vind hem helemaal leuk en mooi :thumbup: Ik was al bang dat 6 foto’s teveel werd, daar ah dik stiekem al rekening mee gehouden Hij is gelijk in gebruik genomen :mrgreen:
Hartstikke bedankt :thumbup:
hoi hier zijn mn foto’s
groetjes kim
zou je zijn naam er ook bij kunne zetten?
dank je wel alvast
Ik val in herhaling, maar als hij niet naar wens is, geef je maar een gil
hij is prima zo dank je wel
hoi hij is geweldig bedankt
bianca
Nu nog 2
Kan je hier wat mee?
Groetjes,
Monique
Hoi Monique,
Je schreef in je pb-tje dat je 5 foto’s had neer gezet, maar het zijn er maar 3
Ik heb van deze alvast een avatar gemaakt, maar mocht je er nog twee bij willen, dan zet je ze maar neer. Dan voeg ik die nog even toe aan je avatar 8)
Oooooooohhh, dan is die andere 2 verdwenen! Ik ga het even bijvoegen!
Het begin is al heel mooi geworden!
Ik heb het op allerlei manieren geprobeerd, maar de bestandsgrootte is elke keer te groot als ik alle vijf de fotootjes gebruik Het lukt wel, maar hij is dan iets kleiner en de kwaliteit is ietsje minder goed.
Ik heb hem ook met 4 fotootjes gemaakt. Ik zal ze er allebei bij zetten, dan kan je zelf kiezen welke je wilt hebben
Antionette, ze zijn beiden geweldig!
Nu mag ik het kopiëren en in mijn profiel zetten?
Heel erg bedankt! Ik ben er heeeeeeel erg blij mee!
Liefs,
Moon