"Voelen" dat je zwanger bent?

Beide keren dat ik het dacht was het ook zo. Ook beide keren eeen paar dagen na de eisprong. Een keer dat t niet zo was dacht ik t ook niet. Een andere keer dacht ik dat het zo was, tot ongeveer een paar dagen voor mijn testdatum, toen wist ik ineens dat het niet zo was. Nog steeds ben ik ervan overtuigd dat er iets gestart was maar dat het niet door heeft gezet.

Ik heb wel een tijd in de molen gezeten en daardoor mijn lijf heel goed leren kennen, misschien dat t daarmee te maken heeft?

Hey dames!

Mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden ( of ik was er te veel mee bezig) maar het id dus niet gelukt deze keer.

Jammer, maar de volgende ronde beter…

Sweetlove, gefeliciteerd!!

Jammer Tatu! Ben je ongesteld geworden dan?? Je banner zegt 1 dag overtijd!

vliegje, dan moet ze de banner nog veranderen… het was gisteravond laat dat ze dit berichtje neerzette, zal ze waarschijnlijk geen in in hebben gehad of niet aan hebben gedacht.

@vliegje wrote:

Jammer Tatu! Ben je ongesteld geworden dan?? Je banner zegt 1 dag overtijd!

Yep, ongesteld geworden, geen twijfel over mogelijk.

Ach, we gaan trouwen in September dus als ik nog niet zwanger ben voor mijn vrijgezellenfeestje en bruiloft is ook helemaal niet erg. Zwanger kan je er toch een minder groot feest van maken>

Maar we klussen gewoon verder!

succes tatu, met deze nieuwe ronde!!!

pfff, heb net toch flinke buikpijn en pijn in mijn onderrug gekregen, echt een ongi gevoel. Dus ik denk dat ik ongi gaat worden…

Ik zit op mijn 25e dag, en mijn cyclus is steeds keurig 28 dagen.

Vrijdag zou ik dus ongesteld moeten worden, maar ik heb een sterk voorgevoel dat ik zwanger ben.

Ik ben heel moe, heb pijnlijke borsten, heb een bittere smaak in mijn mond die ik maar niet weg krijg, mijn buik rommelt, een weeïg gevoel in onderbuik en rug, spierpijn gevoel in buik.

Of ik ben er teveel mee bezig of het is echt raak.

Vrijdag afwachten en anders in het weekend testen…

Bijzonder om te lezen dat sommige vrouwen al met de eisprong wisten dat ze zwanger waren… ik heb nooit die gevoelens gehad en geloof er ook niet zo in, maar heb gisteren wel iets heel ‘vreemds’ meegemaakt…

Toen ik met mijn gezinnetje in de auto zat, mijn mannetje reed, gingen we per ongeluk net iets te hard over een drempel. Het eerste wat ik onbewust deed was meteen mijn hand op mijn buik leggen ter hoogte van mijn baarmoeder. Een paar seconde daarna besefte ik pas dat ik dat deed en dat was heel raar, want ik doe dat normaal nooit, behalve… tijdens mijn vorige zwangerschappen!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad, wie weet voel ik onbewust toch iets aan. :wink:

yinyang, al getest??

@CVS wrote:

yinyang, al getest??

Nee ik heb nog niet getest. Maar het ziet er nog steeds goed uit, want ik ben nog steeds niet ongesteld. En het voelt ook niet alsof ik dat ga worden. Meestal voel ik vantevoren wel iets aankomen, maar niets van dat alles.

Heb al wel een test gehaald. Mijn vriend was eerst altijd heel nuchter. “we zien wel en we wachten wel af” Maar hij vindt 't nu toch ook wel heel spannend. Gister vroeg ie wanneer we de test dan konden doen, dus als ik vandaag niet ongesteld wordt, dan denk ik dat we morgen of zondag samen de test gaan doen… Pffff, ik vind het spannend !!

@yinyang73 wrote:

@CVS wrote:
yinyang, al getest??

Nee ik heb nog niet getest. Maar het ziet er nog steeds goed uit, want ik ben nog steeds niet ongesteld. En het voelt ook niet alsof ik dat ga worden. Meestal voel ik vantevoren wel iets aankomen, maar niets van dat alles.

Heb al wel een test gehaald. Mijn vriend was eerst altijd heel nuchter. “we zien wel en we wachten wel af” Maar hij vindt 't nu toch ook wel heel spannend. Gister vroeg ie wanneer we de test dan konden doen, dus als ik vandaag niet ongesteld wordt, dan denk ik dat we morgen of zondag samen de test gaan doen… Pffff, ik vind het spannend !!

Wat spannend, ik ga voor jullie duimen :thumbup: :thumbup:

Zelf ben ik nog 3 of 4 dagen verwijderd van ongi-dag.

Dus wij zijn ook in spannende afwachting of ik ongi ga worden.

Aan de symptomen te voelen weet ik het niet, pijnlijke borsten en tepels, heel moe en veel steken in de liesstreek en onderbuik?? innesteling??

nog geen innestelingsbloeding gehad.

We moeten maar wachten en dat duurt lang zeker als je al 4 jaar bezig bent om zwanger te worden.

Nou tot horens en sterkte yinyang73

succes voor de dames in de wachtdagen…! :thumbup: :thumbdown:

En weet je al wat yinyang73???

Ik zelf nog 2 dagen tot ongi-dag.

Sinds vanochtend ontzettend misselijk en zuurbranden.

Misschien toch zwanger?? met alle andere voorgevoelens.

groeten angelique

YinYang al getest??

Enne, Marda, wat typisch joh. Misschien toch dan??

Ik heb wat spierpijn in mijn borsten… en soms steken, maar is maar even. Veel plassen, maar heb ik normaal ook. En erg moe, maar das ook normaal bij mij.

Nog geen positieve ovutest gehad, misschien mijn ei al gehad (voor ik begon met testen…).

:frowning: Ik ben gisteravond ongesteld geworden.

Dus we gaan voor de volgende ronde. Morgenavond gaan we op vakantie, dus tijd genoeg om te klussen 8)

Voor iedereen die nog in de wachtdagen zit, zet 'm op!! :thumbup:

:frowning: :cry: ik ben vandaag ongesteld geworden.

Balen zeg!!!

Op naar de volgende ronde.

Moet nu over 7 dagen een echo laten maken

groeten angelique

Ben gebeld door het ziekenhuis dat ik nu vrijdag 11 juli moet komen voor een echo???

Mij benieuwen wat ze zien en hoe lang mijn cyclus is.

groeten angelique

Zomervlinder en Yin Yang, sterkte in de volgende ronde!

Ik hou dit topic effe in de gaten, Zomervlinder!

Moet volgende week donderdag voor een echo en daarna een bloedprik. HA denkt aan een cyste in mn rechter eierstok of eileider :?

Ben dus benieuwd hoe een echo gaat, ben helemaal nieuw op het gebied van beebies, we gaan voor onze eerste en 25 mei gestopt met de pil. Inmiddels misschien de eerste ronde gehad op 25 juni, kan ook innestelling geweest zijn… Klachten blijven in ieder geval, vandaar het onderzoek.

YinYang, succes bij de volgende ronde!

Vliegje, ben nog steeds duimpjes aan 't draaien voor je hoor!

zomervlinder succes vandaag!

Volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong gehad.

Woe had ik een temp dip (36.5), gisteren weer normaal 36.7 en vanmorgen 37.0. 8)

Dus mijn nod wordt 24 juli. De wachtdagen zijn aangebroken… :pray: :pray: