"Voelen" dat je zwanger bent?

Ik heb een vraagje over het “gevoel” dat je hebt bij een zwangerschap, voordat je weet dat je ook echt zwanger bent.

Vorig weekend was voor mij mijn vruchtbare periode en rond die tijd hebben wij druk “geklust”.

Sindsdien voel ik me anders. Heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Dit heb ik nooit eerder gehad.

Ook heb ik 6 dagen na de mogelijke bevruchting steekjes in mijn onderbuik gehad, heb ik veel gerommel in mijn darmen, een vage buikpijn, ben ik erg moe en voel ik me een enorme kluns ( laat alles vallen en vergeet veel, ben ook wat emotioneler). Normaal heb ik dat altijd als ik ongesteld moet worden, maar nu komt er niks ( ben ook pas 29 juni evt. aan de beurt).

Herkennen jullie, degenen die al eerder zwanger zijn geweest of nu zwanger zijn, dit “gevoel” dat je bijna zeker weet dat je zwanger bent?

Ik ben heel benieuwd!

Ja ik herken het wel… en bleek inderdaad ook zwanger te zijn.

Bedankt voor je antwoord! Leuk om te lezen dat jij het herkent, ik moet nog 6 dagen wachten tot ik weet of ik het goed voel!

Nog sterker meis, mijn moeder heeft het ook meegemaakt.

ze wist zeker dat ze zwanger was… maar huisarts wou dr niet geloven en uiteindelijk na bloedtest bleek dat ze gelijk had.

Ze wist het meteen toen het raak was.

Ik wist het pas nadat ik mijn nod bereikte en anders voelde dan ik normaal ben. en was ook vrij snel heeeel erg moe en misselijk.

Verder ken ik NOG iemand… wel buiten me familiekring om maar zij had het ook zo ervaren.

ik :pray: voor positieve test!

ja, ik herken het ook, ik moet nog zelfs 10 dagen wachten… ik heb al 1,5, bijna 2 dagen last van mijn buik, steekjes idd, en dat straalt uit via de zijkanten naar mijn onderrug… in mijn lies voel ik ook kleine steekjes. .enn… wat me nooit eerder is gebeurd, zaterdag ben ik in de verkeerde bus gestapt… ben een beetje wat ja, hoe zeg je dat, dromerig of zo.

tatu, ik zal duimen voor je dat t raak is! :smiley:

Wat leuk dat jij het ook herkent en dat we in dezelfde situatie zitten!

Ik zie dat jij sinds 1 juni gestopt bent met de pil? Dat zou wel helemaal super zijn als het al zo snel gelukt is!

Heb je nu nog steekjes? Ik had dat alleen vorige week vrijdag.

Ik ben zo benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte!

Ik herken het ook wel

Ik had een week na de klusweek wat steekjes in mijn onderbuik, want dus de innesteling is geweest, verder had ik hele gevoelige borsten en was ik ook heel erg moe

Ik heb 2 dagen voor mijn nod positief getest

Tip voor de test neem de cleaurblue digitaal, dan is er geen twijfel mogelijk, ik had namelijk bij de 1ste test een heel vaag tweede streepje en dan durf je bijna nog niet te geloven dat het zo is

Wat goed om te lezen dat er zo veel anderen zijn die het “gevoel” herkennen .

Amanda, ik dacht ook al aan de innesteling na die krampjes. Leuk om te lezen dat jij dat ook had en dat het raak was!

Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt tot nu toe!

Dankje, op mijn moeheid en rugklachten na mag ik niet klagen, voel me buiten dat heel goed

Het is heerlijk om te zien hoe je lichaam kan veranderen

Ook ik herken het…

Het kan zijn dat ik afgelopen woensdag mijn ei heb gehad, had erge rug en buikpijn.

Nu weer erge buikpijn (misschien innesteling???) Kan dus pas over anderhalve week testen. Verder moe, maar dat ben ik eigenlijk altijd…

ook erg last van mijn darmen, door die buikpijn denk ik…

Het gevoel dat je zwanger bent ken ik wel.

Moeilijk om te beschrijven heeft niks met symptonen te maken maar gewoon HET GEVOEL VAN HET IS RAAK!!

Maar toch blijven twijfelen heb ik het goed of houdt ik mijzelf voor de gek en dan duren die wachtdagen heeeeeeeeeeeeeeeelll lang!!

Ik duim voor je dat je zwanger bent en dat je gevoel juist is.

ik heb het allebei de keren gehad…

het voelde bij mij alsof ik ongi moest worden…alleen dan twee weken van te voren al… en dat bleef maar aan houden.

heel vaag… dus op NOD getest en +

dus het kan maar zo

:pray: :pray: :pray: voor jullie

Echt leuk om te lezen dat zo veel “mama’s to be” het zelfde gevoel hebben/hadden als ik!

Sedjamo, die wachtdagen duren idd heeeeeeeeeeeeeel lang.

Ik heb 29 juni mijn NOD en ben dus heel benieuwd!

Ik wilde eigenlijk wachten met testen tot 1 juli ( mijn verjaardag, dat zou toch een mooi kado zijn!) maar weet niet of ik dat nog uithou!

Zo weer werken, dat geeft wel wat afleiding!

Groetjes!

weet je wat t rare is, ging vanmiddag met mn vriend de stad in, maar kon helemaal niet doorlopen, alles wat ik deed, dus ook het lopen, deed zeer… Mijn buik is zo gevoelig, elke stap geeft een ‘dreun’ zeg maar, erg irritant, net alsof er een opgeblazen ballon op knappen staat, maar je hoeft niet naar de wc zeg maar… vaag om uit te leggen, maar zo voelt t nu

grappig zeg, ik had bij Yuri ook al het gevoel van het is raak.

Normaal heb ik na mijn eisprong zeg maar alle zwangerschapsklachten (lang leve PMS) en dan wist ik dat het juist niet raak was. Bij Yuri voelde ik mij kiplekker dusss had ik zo het vermoeden dat het weleens raak zou kunnen zijn, En jawel een dag voor mijn NOD teste ik vaag positief.

Nu heb ik weer zo’n gevoel…vorige maand misselijk, hoofdpijn etc en dus niet zwanger. Nu “nergens” last van behalve veel plassen :think:

Dussss ik ben ook heel benieuwd of mijn gevoel juist zit!

Ik herken het ook… Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. (ik kan het nog terug lezen bij de augustusstoppers 2006…) Ik wist het eigenlijk wel meteen, mijn gevoel werd nog sterker toen ik 6 dagen na de eisprong wat bloed verloor. Dat was dus de innesteling. Ik had heel sterk het gevoel van:’ ik heb iets wat jij niet hebt".

Ik benieuwd of ik dit nu weer ga ervaren… :mrgreen: Wij zijn nu ook in ronde 2 voor kindje 2… Of de verjaardag van mijn zoontje is mijn nod…

:inlove:

Schattig zoontje heb je, Moosje. Ik ben benieuwd of je deze keer ook gelijk hebt!

Ik zou vanaf vandaag wel ongesteld kunnen worden. Mijn NOD is zondag, maar soms werd ik het nog wel eens te vroeg.

Wij zijn nog maar net begonnen, voor de eerste, en mijn vriend denkt niet dat het zo snel raak is. Ik moet zeggen dat ik er nu ook maar rekening mee houdt dat het niet zo is, dan ben ik hopelijk niet zo teleurgesteld mocht ik toch ongesteld worden…

ps, hoe komen jullie aan die moie banners?

Ik zou er ook wel eentje willen plaatsten, maar weet niet hoe!

http://www.kindjeopkomstindicators.nl :wink:

Dank je wel voor je hulp, Maris. Ik heb een banner gemaakt, ben benieuwd of hij nu ook te zien is!

Inmiddels begin ik nu echt de dagen af te tellen, nog 3 dagen wachten en dan weet ik meer ( of nog niks, want ik wil nog steeds pas 1 juli testen)