Succes Tatu! Wanneer ben je met de pil gestopt?
Ik herkende het niet. Maar was er die maand voor het eerst ook niet zo mee bezig leek wel. Ik had wel steeds last van m´n borsten, maar dacht dat het door de kou kwam ( dan heb ik daar altijd last van). Het kwartje viel maar niet. Totdat m’n NOD kwam, en er niets gebeurde. Toen opeens had ik door dat ik al 2 weken met zere borsten liep, en wist het meteen, voor de test al.
Vliegje, ik ben al begin 2006 gestopt met de pil, maar toen waren we nog niet echt bezig met een kindje. Wij tellen deze keer als “ronde 1”, maar echt “veilig” deden we het al een tijdje niet meer. Beetje om de "vruchtbare dagen heen zeg maar!
Wij gaan nu voor een tweede, inmiddels al weer 7 maanden geleden serieus gaan klussen. Bij de eerste wist ik dus ook niet wat ik moest voelen en dacht ook telkens dat ik iets voelde maar telkens werd ik weer gewoon ongesteld. Uiteindelijk heeft het toen een jaar geduurd. Ook die maand dacht ik dat ik niet zwanger zou zijn omdat ik niets voelde. Toch bleek uit de test die ik een dag na mijn nod deed dat ik zwanger was. Heb 9 maanden lang ook nergens last van gehad. Was echt opgelucht toen ik met 3 maanden de eerst echo kreeg…bleek toch echt zwanger te zijn :dance: . Zo blijkt dat het bij iedereen weer anders gaat. Hopelijk ben je snel zwanger…en ik ook natuurlijk :oops: .
Vele van ons zitten in de laatste wachtdagen . Ik hoop ook dat het raak is maar ja het is pas de 3de ronde.
Temp nog boven de 37. Kon het niet laten en heb vanmorgen nog een test gedaan. Negatief natuurlijk :roll:
We wachten rustig verder…
HIer inderdaad nog 2 nachtjes slapen. Al hou ik er ernstig rekening mee dat het niet gelukt is deze keer. Ik heb toch wel wat pre-ongesteldheids tekens (pukkeltjes in mijn hals en gezicht, heb ik vaak in die tijd van de maand…)
Succes met afwachten nog even!
Ik voel me ook zo ontzettend zwanger! :o
Ben misselijk en word dat ook van bijna alles.
Ben optimaal chagerijnig! :o (hoeveel kan R. nog gedragen.)
Me buik is opgezet en nee nog steeds niet ongesteld!
Ga je testen??
Ik ga zeker testen morgen, kijken of mijn gevoel het juist aangeeft.
En of ik me zo zwanger voel het ook waar is!
Laat je het dan ook weten hier? IK ben heel benieuwd! Ik moet nog wachten tot zondag, helaas ( ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :lol: )
oh spannend zeg! En???
Pff ik word gek van mezelf :roll: Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen dus heb er weer een testje aan gewaagd…ik ben ook zo ongeduldig kan niet tegen wachten…manlief lacht zich rot hahaha.
Heb de CB digital gebruikt, niet zwanger. Maar op de strip staat een heeeeel vaag tweede lijntje…pffffff ik word gek!
Ik weet dat je daar niet naar mag kijken maar vorige mnd had ik dat echt niet. En bij Yuri had ik dat dus ook. Bij de testen daarna werd hij toen wel positief. Pfff morgen weer proberen en zien of hij dan donkerder is
Succes smurf!!
Ik ben overtuigd, je an voelen dat je zwanger bent!!
JA!!! GEFELICITEERD!!!
JA!!! GEFELICITEERD!!!
:dance: :thumbup: :dance: GEFELICITEERD!!!
Proficiat!!! Ik hoop dat je geweldige zwangerschap tegemoet gaat!
Tatu, dank je. Ik ben helemaal :inlove: op mijn zoon… Zucht… alweer bijna een jaar…
Ik voel hier nog helemaal niks, maar het is nog vroeg. Ik heb wel af en toe ongi-achtige-buikpijn en slijmverlies… Maar dat had ik vorig maand ook.
gefeliciteerd!!! :D:D
@tatu wrote:
Ik heb een vraagje over het “gevoel” dat je hebt bij een zwangerschap, voordat je weet dat je ook echt zwanger bent.
Vorig weekend was voor mij mijn vruchtbare periode en rond die tijd hebben wij druk “geklust”.
Sindsdien voel ik me anders. Heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Dit heb ik nooit eerder gehad.
Ook heb ik 6 dagen na de mogelijke bevruchting steekjes in mijn onderbuik gehad, heb ik veel gerommel in mijn darmen, een vage buikpijn, ben ik erg moe en voel ik me een enorme kluns ( laat alles vallen en vergeet veel, ben ook wat emotioneler). Normaal heb ik dat altijd als ik ongesteld moet worden, maar nu komt er niks ( ben ook pas 29 juni evt. aan de beurt).
Herkennen jullie, degenen die al eerder zwanger zijn geweest of nu zwanger zijn, dit “gevoel” dat je bijna zeker weet dat je zwanger bent?
Ik ben heel benieuwd!
Hoi tatu,
Het is inmiddels 29 juni, ben je al aan het menstrueren???
Zelf heb ik ook van de klachten ( moe , buikpijn , zere borsten en tepels , gerommel in de darmen en een beetje een opgeblazen buikje.
Ik duim voor je :thumbup: :thumbup:
Ja ben benieuwd Tatu!
Hier zijn de :twisted: toch gearriveerd…op naar een nieuwe ronde…