Vocht vasthouden

hoihoi

goed om weer wat van je te horen. Ja die man is gewoon een pppiiieeeppp.

Ik heb gewoon aangegeven bij kaplan dat ik hem niet meer wil. Als ik moet bevallen heb ik vrij weinig keus denk ik maar tot die tijd geen bodian aan mijn lijf.

groetjes

marlies

Ja hij zei tegen mij "Je kan beter kaplan voor de laatste weken hebben, want je kent me niet zo goed :mrgreen: " PRIMAAAAA! :lol: Maar hij heeft bij mijn moeder de baarmoeder verwijderd, en tegen haar was ie heel correct. :shifty: Geen gemeen woord, hij had 't zelfs met d’r te doen. :shock: Die vent is echt een vreemde kloot. :lol: De ene keer is ie correct, en de andere keer is ie om te wurgen.

hoe is het nu?

groetjes

marlies

Hoi hoi,

Het ging redelijk goed, tot vanacht. Ik werd wakker met hevige voorweeen, dus ik wist niet echt wat me overkwam. Ik ben even uit bed gegaan, om even proberen te staan of te lopen. Maar ook dat had niet veel effect dus ben even onder douche gegaan. Dat luchte wel op maar zodra ik weer in bed lag was 't weer helemaal mis. Moest ook overgeven, weet niet of dit erg is? :think: Ik heb in totaal twee uurtjes kunnen slapen, en ben nu helemaal gesloopt. :lol:

Mijn voeten zijn nog steeds heel erg dik, maar kan er weinig aan doen. Ik wil nog even afwachten hoe t vanacht gaat… Ik voel me nu iets beter, maar wel heel erg moe. Ik heb ook totaal geen eetlust, en als ik aan eten denk dan begin ik al te kokhalsen. :sick:

Ik weet wel dat mijn vriend het niet makkelijk had vanacht… ik lag te shaken van de pijn in bed, en hij kon weinig voor me doen. Hij voelde zich een beetje machteloos.

hoihoi

ze zeggen dat er veel vrouwen zijn die bij het begin van de bevalling weer gaan overgeven dus misschien is het aan het beginnen.

Ja zielig he dat had mijn man ook toen ik moest bevallen van de eerste. Geef aan wat je fijn vindt dat hij doet of laat of geef hem iets te doen b.v. thee zetten ofzo dat hoeft hij zich niet zo machteloos te voelen

veel sterkte en laat wat van je horen

groetjes

marlies

Dat is een goed idee ja! Ja ik heb het alleen nachts, dat is echt vervelend. Ik voel het wel de hele dag, en ben niet echt fit… Maar het zet niet door, dat niet. :frowning: Ik wacht het toch nog een nacht af, als het vanacht weer zo erg is bel ik toch even voor de zekerheid… Want ik had net ook diaree. :roll:

ik hoop dat het vannacht rustiger is geweest. Ik ga zo naar balkbrug en zal even toeteren in dedemsvaart

groetjes

marlies

hoe is het gegaan vannacht, heb je goed geslapen?

Hahah Marlies, jammer dat ik niks gehoord heb! :lol:

Ja gaat redelijk nu, vanacht wel veel last in mijn rug… Maar dat hoort er natuurlijk allemaal bij… :roll: Ik ben gewoon ook erg onzeker… maar Dinsdag moet ik naar het ziekenhuis, en daar krijg ik ook een hartfilmpje. (voor de zekerheid) Dus ik wacht nog even af, het zullen de spanningen nu ook wel zijn. Ik douche nu iedere avond voordat ik naar bed ga, dat scheelt een hoop. Dat blijf ik nou gewoon doen, anders kan ik er midden in de nacht uit. Nou daar heb ik niet zoveel zin in, dus doen we het maar zo. :lol:

hoihoi

hoe is het nu?

groetjes

marlies

Hey meis,

hoe was het in het zh vandaag, was alles goed met jou en de beeb?

:-*

Ja met de beeb is gelukkig alles goed! :slight_smile:

Ik voel me wat minder, maar daar konden ze niet zoveel aan doen. Vind ik persoonlijk ook niet zo erg, want dan valt het denk ik allemaal mee nu. :shifty: Ze is van het inleiden toch afgegaan, omdat ze toch dacht dat het beter was als het op de natuurlijke manier ging. Ze denkt dat het nu snel kan gaan, en dan was het zonde dat ze al die moeite zouden doen. En het zou me een boel ellende besparen… Ze gaan elke week even kijken, hoe het gaat nu… Ze wouden me niet overtijd laten lopen, dat hadden ze op de afdeling al gezegd. :dance: Dat leek ze geen verstandig idee, en mij ook niet. :wall: Ik loop nu anderhalve week voor, en volgens de gynaecoloog ben ik nu bezig met mijn bevalling. Dus ik moest gewoon rustig aan doen, en als ik merk dat het toch komt moest ik gelijk bellen. :think:

Dus ik ben benieuwd, of het nou echt zo snel gaat als zei denkt. Doe me een lol! :pray:

Hoe is 't met jullie?! :hug:

Ik hoop voor je, dat je dan inderdaad bezig bent :pray: . Mocht het toch niet zo zijn, zou je kunnen overwegen om eens met een acupuncturist te praten. Wellicht dat die de bevalling goed in gang kan zetten.

Zelf ga ik dat iig wel proberen, als mijn gyn van mening blijft dat hij een sectio wil doen, omdat beeb met nog geen 32 weken al 3,5 week voorliep in groei… :shifty:

PS… Ik begin nu trouwens ook heel veel vocht vast te houden… ondanks dat ik dus veel drink en beweeg… ging dus toch niet helemaal op wat ik zei, maar het vele bewegen enzo heeft er in mijn geval wel voor gezorgd denk ik dat ik het nu pas heb, ipv al in de eerste helft van de zwangerschap…

Fijn te horen dat het goed gaat naar omstandigheid natuurlijk.

De laatste loodjes zijn altijd zwaar.

Ook goed te horen dat ze je niet overtijd willen laten gaan, dan heb je een punt om naar uittekijken.

Hier gaat alles goed, van vocht heb ik minder last, maar het weer is ook minder natuurlijk.

M’n knieën doen nog wel zeer, maar das een zwakke plek bij mij.

Verder met de beeb ook alles goe, gister gebeld voor de bloeduitslagen en er waren geen bijzonderheden gevonden.

Ik beval op zijn laatst op 10 augustus, omdat ze je hier in het zh niet langer dan een week overtijd laten gaan.

:-*

hoihoi

vandaag rij ik weer door je woonplaats. Dus ik moest even aan je denken.

Hoe gaat het nu?

groetjes

marlies

@ICL wrote:

Ik hoop voor je, dat je dan inderdaad bezig bent :pray: . Mocht het toch niet zo zijn, zou je kunnen overwegen om eens met een acupuncturist te praten. Wellicht dat die de bevalling goed in gang kan zetten.

Zelf ga ik dat iig wel proberen, als mijn gyn van mening blijft dat hij een sectio wil doen, omdat beeb met nog geen 32 weken al 3,5 week voorliep in groei… :shifty:

PS… Ik begin nu trouwens ook heel veel vocht vast te houden… ondanks dat ik dus veel drink en beweeg… ging dus toch niet helemaal op wat ik zei, maar het vele bewegen enzo heeft er in mijn geval wel voor gezorgd denk ik dat ik het nu pas heb, ipv al in de eerste helft van de zwangerschap…

Ik zal het eens met mijn vriend overleggen, lijkt me strak plan! Ik heb ze nog steeds wel, maar niet dat je zegt; aaaaaaaaaah!!!. :shock: Soms zit er een gemene tussen, maar vaak is het na een tijdje weer weg. En lijkt me inderdaad ook heftig om een kindje van 3,5 week voor te dragen. Ik zit op het moment op 1,5 week nu… en mijn lichaam werkt in niks mee… ik slaap overdag bij omdat ik het nachts niet krijg. (en als ik eenmaal lig, moet je me nu ook echt wakker maken dat ik geen 10 uur slaap. :shifty:

)Hoop dat het allemaal beetje voor je mee valt. :hug:

mamma van sharondenise fijn dat alles goed gaat. :slight_smile: Wel lekker dat je zekerheid hebt dat ze je niet langer dan een week overtijd laten lopen! Hier doen ze dat wel vriendin van mij is met negen dagen overtijd ingeleid, die stond ook echt op knappen… Dus ik hoop dat ze ze zich aan hun woord houden bij mij en me niet zo ver laten lopen! Gaat nu ook alles nog goed? :hug:

Het gaat nu wel redelijk, maar ik slaap zoals ik al zei echt NIET nachts. Gelukkig kan ik dat overdag wel inhalen maar dan stuiter ik avonds weer van de energie. :? Nog wel last van de voorweeen en mijn gyn wou het nog eventjes aankijken. Ook veel last van jeuk maar gelukkig doet talkpoeder wonderen :inlove: Begin nou ook heel erg ongeduldig te worden en dat werkt ook niet mee… Elke avond in bed lig ik een beetje te staren en half te dromen… Ik hoop echt dat het deze/volgende week komt zoals de gyn zei… dat het op een natuurlijke manier komt… We zien wel… rustig afwachten… :roll: Al vind ik dat heel moeilijk… :lol:

Hey meis,

Ja dat slapen dat heeft iedere hoogzwangere volgens mij.

Ik ben ook zoooooooh moe, maar van bijslapen komt maar weinig natuurlijk met 2 kids om je heen.

Je zegt dat je zoveel jeuk hebt, waar?

Met dampo of vicks insmeren helpt ook erg goed tegen de jeuk.

Met mij gaat alles verer goed hoor, het begint allemaal wat zwaar te worden, maar dat hou je toch niet tegen.

Vocht heb ik nu wel meer last van, vooral sávonds heb ik hele branderige voeten ervan. Een lekker koud voetenbadje geeft wel wat verlichting.

Ik hoop voor je dat het allemaal snel doorzet, wanneer moet je weer naar de gyn?

Probeer anders concrete afspraken te maken over inleiden wanneer ze dat uiterlijk willen gaan doen.

gewoon proberen of ze dat willen.

Sterkte meissie, het duurt echt niet lang meer :hug:

ze is vanmiddag bij de gynocoloog geweest en daar bleek dat ze al 4 cm ontsluiting heeft.

mochten de vliezen breken moet ze naar het ziekenhuis.

mocht het vandaag niet doorzetten dat moet ze zich morgenvroeg om 8 uur melden en word ze ingeleid.

dus hoe dan ook de beeb is onderweg.

:dance: Spannend :pray:

:thumbup: :thumbup:

spannend hoor we zijn benieuwd

groetjes

marlies