Ik hou extreem veel vocht was, zoveel dat het nu pijn begint te doen. Ik kan niet meer in mijn schoenen, mn voeten opbeuren doet zelfs pijn. :shifty: Gister ochtend ging het weer beter, maar nu zijn ze echt 4 á 5 keer zo dik dan normaal. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen, of iig een beetje verzachting? Moet ik hier de VK voor bellen? Laatste keer zei ze dat ze 't in de gaten ging houden, maar ben gister ochtend geweest, en toen ging het veel beter. Terwijl ik toch veel met mijn voeten omhoog lig, word het niet minder nu. Lopen is ook een drama, ik hou dat echt NIET vol. :think: 10 meter, en dan doet het pijn.
In ieder geval veel water blijven drinken en eigenlijk ook in beweging blijven (maar ja, snap dat dat nu dus veel pijn doet ).
Sterkte ermee!
Toevallig heb ik gisteren een toppic geopend
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74460
Ik heb er dus nog niet zoveel last van als jij, maar jij bent ook al 5 weken verder dan mij.
Eet je al zoutloos? zout zorgt ervoor dat je veel vocht vashoudt.
En veel water drinken minimaal en liter of 3 dat zorgt ervoor dat je veel plast en ook vocht afdrijft,ik zoek zelf ook nog meer tips maar dit is wat ikzelf al wist.
Ik zou als ik jou was even de vk inlichten dat je het zo erg hebt.
Sterkte ermee meis :hug:
Yep, ik zou ook even bellen met de vk als ik jou was. Het is nu en stuk koeler dan bijv. gisteren dus in principe had het vocht toch wel iets af moeten nemen. Echt even bellen en eh… veel sterkte ermee…
@Emely wrote:
Yep, ik zou ook even bellen met de vk als ik jou was. Het is nu en stuk koeler dan bijv. gisteren dus in principe had het vocht toch wel iets af moeten nemen. Echt even bellen en eh… veel sterkte ermee…
Ik vraag me af of het alleen met de temperatuur te maken heeft. Bij mijn eerste (uitgerekend in januari ) hield ik extreem veel vocht vast… Kan dus niet zeggen dat dat door de temperatuur kwam :roll: .
@ICL wrote:
@Emely wrote:Yep, ik zou ook even bellen met de vk als ik jou was. Het is nu en stuk koeler dan bijv. gisteren dus in principe had het vocht toch wel iets af moeten nemen. Echt even bellen en eh… veel sterkte ermee…
Ik vraag me af of het alleen met de temperatuur te maken heeft. Bij mijn eerste (uitgerekend in januari ) hield ik extreem veel vocht vast… Kan dus niet zeggen dat dat door de temperatuur kwam :roll: .
Bij mij wel in ieder geval.
Bij Sharon in maart uitgerekend last van vocht in de allerlaatste weken.
Bij Yari uitgerekend januarie geen enkele last van vocht gehad, kon gewoon op het eindje nog m’n laarzen aan.
En nu uitgerekend in augustus en al in week 30 last van vocht in m’n benen.
Ik had me er wel al op voorbereid hoor, dit is het dan ook het excuus bij uitstek om crocs te kunnen dragen.
Ik zal vanmiddag gelijk even bellen, bedankt! Ja ik eet al zoutloos, en heel veel water. Probeer vaak ook even te lopen, maar dan haak ik snel al weer af. Ik zal ook nog is op de link van jou kijken, misschien dat ik daar nog handige tips vind! Heb echt het gevoel dat ik uit elkaar plof. :lol:
en heb je de vk nog gebeld?
en wat heeft ze gezegd?
zelfde hier…
bij mij doet verlos kundige niets… heb het nu al 7 weken… zowel in handen als voeten… Als je bloeddruk hiernaast nu ineens stijgt… dán kunnen ze wat gaan doen (inleiden?)
Voeten zijn laatste 2 weken nog veel extremer geworden…
zal wel even foto plaatsen (moet je weten dat ik slank ben…)
@HeidY wrote:
zelfde hier…
bij mij doet verlos kundige niets… heb het nu al 7 weken… zowel in handen als voeten… Als je bloeddruk hiernaast nu ineens stijgt… dán kunnen ze wat gaan doen (inleiden?)
Voeten zijn laatste 2 weken nog veel extremer geworden…
zal wel even foto plaatsen (moet je weten dat ik slank ben…)
:shock: :hug:
Ik heb hier ook veel problemen mee gehad
ik was 16 brak mijn been door midden en daarna begon het kon de eerste 6 weken amper lopen dus alles opgezwollen met vocht
nu kreeg ik de tip als je slaapt een kussen onder je voeten eind en als je zit lekker de voeten omhoog
ook met ducos zwangerschap heeft dit goed gehopen en zomers heb ik dit in 1 been dus slaap eigenlijk 3 kwart jaar met kussen en zonder kan ik eigenlijk niet lekker meer slapen
misschien is dit een tip voor jou
@niekie wrote:
en heb je de vk nog gebeld?
en wat heeft ze gezegd?
Heb haar vnadaag gebeld, maar ik kon morgen pas terug bellen. Vandaag zijn ze er niet, alleen voor noodgevallen. :wall: Dus ik bel morgen even op, kijken wat ze zegt. Ik laat het even weten! :mrgreen: Misschien kan ik ze nog in real-life showen aan je. :lol:
Ik heb ze ook zo dik als hier onder ja, dus ik snap je helemaal. :shifty: Doet het bij jou ook pijn, of dat niet?! Ik heb net 2 uurtjes geslapen, en toen waren ze iets afgezakt (Inderdaad! met kussen! Het hielp een klein beetje :mrgreen: ). Maar toen ik weer op stond werden ze gelijk weer dik. :shifty:
dat real life showen word van t weekend niks, moeten naar lunteren.
maar volgend weekend maar ff afspreken, al hoop ik dan voor je dat je het niet meer kan showen.
Oke, zie ik je dan! :mrgreen:
Ik heb net gebeld, vanmiddag half drie moet ik even naar de vk toe. Ze wil mijn urine nakijken, omdat ik elke keer een doof gevoel in mijn hand heb. Ze gaat kijken of ik eiwitten in mijn urine heb. :think: Ze vond mijn bloeddruk van maandag ook redelijk hoog, terwijl andere vk het prima vond maandag. :shifty:
Dus ik ben benieuwd, hoop dat ik vanmiddag meer weet.
laat je het ff weten als je er weer bent?
@DreamingOn wrote:
Oke, zie ik je dan! :mrgreen:
Ik heb net gebeld, vanmiddag half drie moet ik even naar de vk toe. Ze wil mijn urine nakijken, omdat ik elke keer een doof gevoel in mijn hand heb. Ze gaat kijken of ik eiwitten in mijn urine heb. :think: Ze vond mijn bloeddruk van maandag ook redelijk hoog, terwijl andere vk het prima vond maandag. :shifty:
Dus ik ben benieuwd, hoop dat ik vanmiddag meer weet.
Sterkte meid vanmiddag hopelijk is het niets.
Ik had er ook al aan zitten denken, maar ik wilde je niet ongerust maken.
Laat ze maar even alles goed nakijken dan heb je tenminste zekerheid.
:-*
Ik ben net geweest, en ze heeft me helemaal gechecked. Ik heb inderdaad eiwitten in mijn urine, en mijn kindje weegt nu bijna 3,5 kilo. Ze is bang dat mijn lichaam dit niet aan kan, als ik nog 4 weken moet.
Ze heeft zorg ovrgedragen aan de over gynaecoloog. Ze zal me zo bellen, over hoe laat ik morgen in het ziekenhuis moet zijn. Ik mag sowieso niet thuis bevallen van haar, en zit te denken aan inleiden…
Dus morgen hoor ik weer meer, zit nu wel een beetje te stressen. Ben echt teleurgesteld dat ik niet thuis kan bevallen. Maargoed, het is niet anders.
ach jee, balen meid.
kan me voorstellen dat het tegenvalt dat je niet thuis kan en mag bevallen, maar zekerheid voor alles.
en wat moet dat moet.
:hug:
t komt allemaal goed schatje :mrgreen:
@DreamingOn wrote:
Ik ben net geweest, en ze heeft me helemaal gechecked. Ik heb inderdaad eiwitten in mijn urine, en mijn kindje weegt nu bijna 3,5 kilo. Ze is bang dat mijn lichaam dit niet aan kan, als ik nog 4 weken moet.
Ze heeft zorg ovrgedragen aan de over gynaecoloog. Ze zal me zo bellen, over hoe laat ik morgen in het ziekenhuis moet zijn. Ik mag sowieso niet thuis bevallen van haar, en zit te denken aan inleiden…
Dus morgen hoor ik weer meer, zit nu wel een beetje te stressen. Ben echt teleurgesteld dat ik niet thuis kan bevallen. Maargoed, het is niet anders.
Oh wat balen meid, maar ik ben erg blij dat je bent gegaan.
Je bent bij de gyn in goede handen meis een zwangerschapsvergifteging is niet niks en daar zit je ook niet op te wachten.
Kan me voorstellen dat je even moet omschakelen nu je zeker niet thuis mag bevallen, maar het is beter voor jouw en je kindje.
Sterkte meis hou je ons nog wel verder op de hoogte?
:-*