Maar ze zijn er nog wel op tijd bij!
Wel goed dat je dus toch naar de vk bent gegaan! :thumbup:
Ik hoop dat het allemaal op zijn pootjes terechtkomt! :hug:
Succes!
@niekie wrote:
ach jee, balen meid.
kan me voorstellen dat het tegenvalt dat je niet thuis kan en mag bevallen, maar zekerheid voor alles.
en wat moet dat moet.
:hug:
t komt allemaal goed schatje :mrgreen:
Ja dat is waar, hoop dat het mee zal vallen morgen. Thanks! :hug:
@ mamma van sharondenise: Ja inderdaad, was ook even schrikken denk ik. Maar ben wel blij dat ze er zo serieus over is, had ik eigenlijk niet verwacht. :think: Nouja nou inderdaad maar rustig aan doen, kindje gaat voor alles!
Ben ook blij dat ik toch naar mijn gevoel geluisterd heb, en toch wel gegaan ben.
Ik houd jullie op de hoogte!
oh meid… ik ben dan eigenlijk heel benieuwd wat je bloeddruk was…
mijn bloeddruk is de hele zwangerschap 125/60 geweest en was de laatste keer 125/80 (vind ik hoge onderdruk) maar hun maken zich pas ‘druk’ als de onderdruk 90 is…
die tintelende vingers/handen heb ik al 7 weken nu! Daar begon het bij mij mee… en nu heb ik dus ruim 2/3 weken dikke klomp voeten…
en niets helpt ja, bevallen…
ben door verlos eerst naar fysio verwezen, die kon in deze ernstige mate niets doen en adviseerde huisarts, deze zei toen dat de enige remedie bevallen is…
Bij mij hebben ze dus ook nog niet de urine gechecked…
Meid voor jou sterkte…!! :-*
ik heb dit eens gehad dan wel door wat anders als een zwangerschap, ik werd toen opgenomen en ik moest 3x per dag een soep eten met groene groentes… en dan zoutloos… alle groene groentes zonder zout zijn vochtafdrijvend… en waarom soep? omdat je daardoor veel moet plassen ipv dat je “droge” groentes eet…
@HeidY wrote:
oh meid… ik ben dan eigenlijk heel benieuwd wat je bloeddruk was…
mijn bloeddruk is de hele zwangerschap 125/60 geweest en was de laatste keer 125/80 (vind ik hoge onderdruk) maar hun maken zich pas ‘druk’ als de onderdruk 90 is…
die tintelende vingers/handen heb ik al 7 weken nu! Daar begon het bij mij mee… en nu heb ik dus ruim 2/3 weken dikke klomp voeten…
en niets helpt ja, bevallen…
ben door verlos eerst naar fysio verwezen, die kon in deze ernstige mate niets doen en adviseerde huisarts, deze zei toen dat de enige remedie bevallen is…
Bij mij hebben ze dus ook nog niet de urine gechecked…
Meid voor jou sterkte…!! :-*
Ik vindt dit eerlijk gezegt maar heel vreemd hoor.
at is nou de moeite om even een plasje na te laten kijken, dan kan je het in ieder uitsluiten en dan heb je zekerheid.
Gelukkig hoef je niet lang meer.
Ik lees wel vaker van die vreemde dingen over vk’s, ik ben echt blij dat ik onder medische contrlole van de gyn ben.
Ik moet bijna iedere keer als ik kom een plasje inleveren, standaard controle op eiwitten of een blaasontsteking.
Dit terwijl ik geen klachten heb, bloeddruk is goed, zelfs een beetje laag.
en ik heb ook geen geschiedenis met zsvergifteging of eiwitten in mijn urine.
Nou weet je al wat of moet je nog heen
@niekie wrote:
Nou weet je al wat of moet je nog heen
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met je is, en wat de gyn heeft gezegt.
:-*
HeidY; wat vreemd, ik ben gelijk doorgestuurd. Ze wouden geen enkel risico lopen, en heb die tinteling pas sinds kort. :think: Vervelend man, maar gelukkig hoef je niet heel erg lang meer! :hug:
Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis doorverwezen, en daar kon ik eerst nog anderhalf uur wachten met een zere rug en een dikke buik. :eh: Maar mijn bloeddruk was wel te hoog, en in 1 dag 1 kilo aangekomen. Ze was er van overtuigd dat het vocht was, dus werd ik gelijk naar de gyneacoloog gestuurd. Ik lag daar wel geteld 10sec, en toen moest ze met spoed naar boven omdat er iemand moest bevallen. Ik heb wel mijn urine in moeten leveren, en ze hebben bloed geprikt. Ik zou vandaag meer horen, maar nog helemaal niks gehoord. :think:
Geprobeerd te bellen, maar ik hoor woensdag pas meer omdat ik dan een controlle heb in het ziekenhuis. Dus nu zit ik al die dagen mezelf op te vreten van spanning, niet echt leuk.
Dus ik probeer me maar rustig te houden, veel beter voor het kindje natuurlijk…
Maar toch, pfff… :roll:
nou das lekker dan :S
ik kan daar altijd zo van balen als ze zeggen dat ze vandaag terug bellen en dan gewoon niet doen he?
Ja erg he! :eh: Echt typisch Hardenberg, gebeurt me altijd. :thumbdown:
hoihoi
dan moeten wij elkaar gezien hebben. Ik zat in dezelfde wachtkamer naast de man met de motorkleding. Wij zouden een 20 weken echo hebben maar die is dus uitgesteld eerst naar 's middags en later belden ze dat dat ook niet kan dus nu mogen we morgen.
Ze hebben daar wel vaak zoiets dat het uitloopt of een spoed tussen door
best wel lastig
veel sterkte en wie weet tot zien
groetjes
marlies
Ja klopt, je had een paars truitje aan of niet!!! Ik was hem redelijk flauw vanmiddag, dus keek ook niet al te vrolijk. :lol:
Nou ze belde me net, om half zeven. Voor haar excuses, dat het zo raar was gelopen. Bloedonderzoek is goed, alleen urine etc houden ze in de gaten. Blijf gewoon bij de gyn lopen, gelukkig! Maar als er iets is moet ik wel gelijk bellen, want dat was nog afwachten. Woensdag moet ik heen voor een echo, dan hoor ik meer. :thumbup:
Ze hadden allemaal spoedgevallen vanmiddag hoorde ik, heel druk iig. :roll:
yep dat was ik.
Gelukkig dat je bloed goed is. En ik vindt haar toch 1 van de prettiger gyn beter dan de mannen in dat ziekenhuis en dan met name die met de franse naam.
Veel sterkte de aankomende dagen en wie weet tot…
groetjes
marlies
Klopt, vind het ook een hele lieve vrouw! Er is wel één man, die ik heel erg goed vind. Maar kan niet zo snel op zijn naam komen, het is wel een nederlander. Niet de franse, die heb ik woensdag volgens mij. :roll: Daar heb ik mijn eerste inwendige echo gehad, bij die man. "Ligt u lekker mevr. :mrgreen: " :eh: :lol:
maar mijn voeten worden nu weer heel erg dik, en net misselijk. Maar dat was maar een minuutje en toen was het weg. Begin me wel beetje zorgen te maken, weet niet zo goed wat ik moet doen nu. Nu heb ik echt het gevoel dat ze uit elkaar ploffen, mijn voeten. De tinteling gaat ook niet weg in mijn handen/armen/vingers…
gewoon bellen!
als je je ook al misselijk voelt.
beter 10 keer te vaak dan 1 keer te laat!
ik denk trouwens dat je buurman bedoelt?
en die met die franse naam is bodean ( of hoe je dat ook schrijft)
Ja klopt!
Dave zei ook dat ik beter kan bellen morgen, die vind 't ook maar eng. Niks voor hem, heel vreemd. Dus bel morgen ochtend gelijk op, dat ik toch wat eerder terecht wil als 't kan. :roll:
Ja echt bellen hoor morgenochtend, liever 20 keer voor niets dan 1 keer te laat.
laat ze maar weer even je bloeddruk meten enzo.
Sterkte hoor meid, ik denk aan je :hug:
:-* Wendy
hoihoi
gewoon bellen hoor daar zijn ze voor en dat had ze toch ook gezegt.
boudin(ofzo) hoef ik nooit meer aan mijn lijf. Hij is misschien erg kundig maar sociaal niet sterk(en dat is nog zachtjes uitgedrukt)
Laat je even weten wat ze zeiden bij het ziekenhuis
groetjes
marlies
Hoe is het met je meis, had je nog gebeld?
:-*
ja ben ook wel erg nieuwschierig…
trouwens over bodain (ofzo) hoor ik wel vaker dat ie niet zo fijn is, ik ben in almelo bevallen dus geen ervaring mee.
ben ooit een keer met mijn vriendin meegeweest op nacontrole na ks, maar die had buurman, maar tjonge wat heeft die grote handen :shock: