Vocht vasthouden

Zou ze dan toch opgenomen zijn?

Hopelijk is alles goed :pray: , ik maak me toch wel wat zorgen.

Ik denk aan je meis.

:hug: :-*

hoihoi

Ik hoop dat alles goed gaat.

groetjes

marlies

zal vanmiddag eens even gaan bellen wat er aan de hand is, ze is namelijk ook niet meer op hyves geweest en daar ook geen update.

zodra ik wat weet post ik wel.

@niekie wrote:

zal vanmiddag eens even gaan bellen wat er aan de hand is, ze is namelijk ook niet meer op hyves geweest en daar ook geen update.

zodra ik wat weet post ik wel.

graag Niekie, ik wacht op een update.

Wie weet ligt ze al volop te genieten van d’r kindje :inlove:

Ik hoop het voor d’r :pray:

:-*

heb net ff gebeld, ze ligt in het ziekenhuis ter observatie.

de arts moet straks nog langs komen en dan is het afwachten wat ze gaan doen.

misschien wel naar huis, misschien wel blijven.

heb gevraagd of hij ff wou bellen als ze meer wisten of ze moet blijven dan kan ik in elk geval nog ff langsgaan bij haar.

Nou het blijft spannend dus, ik ben benieuwd wat de dokter zal zeggen.

Thanks voor de update Niekie :-*

Aah de reacties, lief! Doet me goed! :inlove:

Ik ben een nachtje geweest, ter observatie. Heb gistermiddag een hart filmpje gehad, bloedgeprikt en urine in geleverd. Alles was verder goed, maar ze hebben me wel een nachtje gehouden ivm de klachten. Die wijzen naar zwangerschapssuiker, maar toch heb ik het niet. :think: Vanacht ook heel erg beroerd geslapen, er waren vrouwen aan het bevallen. :inlove: Vanochtend nog een keer alles onderzocht, en ook alles positief. (voor mij) Ik mocht vanmiddag naar huis, maar ik ben wel onder controlle bij de gyn ivm de klachten. Woensdag moet ik weer heen, en dan kijken ze weer even hoe alles gaat.

Ik heb tegen dave gezegd dat ik 't je zelf even zou vertellen hier op forum Niekie. Want die was helemaal door 't dolle dat ik weer mee naar huis mocht. :inlove:

Ik voel me wel wat prettiger nu, wat meer op mijn gemak. Maaaan wat was ik ongerust, had echt het gevoel dat ze de kleine gingen halen. :shock: Maar gelukkig doet ie 't goed in mijn buik, en is het een bewegelijk kindje. :inlove: Mama voelt zich alleen wat minder bewegelijk… :lol: Ga zo effe bijtanken, in bed!

hoihoi

Blij om weer wat van je te horen. Wel goed dat goed ze zo voorzichtig zijn.

groetjes

marlies

Oh ik ben ook blij wat van je te horen meid, gelukkig is alles goed.

Doe lekker rustig aan, het is ook veels te warm om je in te spannen, en slaap lekker bij.

:-*

Jeetje even het hele topic gelezen… hoop dat je er nu minder last van zal hebben, je moet nog even!

Ik kreeg de laatste zwangerschapsweek echt heel veel vocht, voelde me zo log :frowning: nee dat zou ik een volgende keer graag overslaan :slight_smile:

Sterkte met de laatste loodjes!

geen probleem hoor dat je zelf ff meld.

fijn dat je weer thuis bent.

hoop dat je ondanks alles nog ff lekker kan genieten van je zwangerschap al snap ik wel dat je er klaar mee bent.

en geen grappen uithalen he, we willen volgende week zondag waarschijnlijk op de koffie komen.

ik kom daar volgende week zaterdag nog ff op terug, we gaan namelijk de wc verbouwen…

Oke is goed, dan hoor ik het wel van je! :slight_smile:

Ja ben er redelijk klaar mee, misschien ook wel omdat ik gewoon slecht slaap en daardoor mijn humeur niet al te goed is. :think: :lol:

Maar nog even, het is het allemaal waard. :pray: En inderdaad, ik doe nu mooi rustig aan… Dat mag nu, dat heb ik met mezelf besloten. :lol: En ja!!! al dat vocht etc, hoeft mij ook geen 2e keer meer. :mrgreen:

mamma van sharondenise: jij ook nog succes met de laatste weken… :hug:

@DreamingOn wrote:

Oke is goed, dan hoor ik het wel van je! :slight_smile:

Ja ben er redelijk klaar mee, misschien ook wel omdat ik gewoon slecht slaap en daardoor mijn humeur niet al te goed is. :think: :lol:

Maar nog even, het is het allemaal waard. :pray: En inderdaad, ik doe nu mooi rustig aan… Dat mag nu, dat heb ik met mezelf besloten. :lol: En ja!!! al dat vocht etc, hoeft mij ook geen 2e keer meer. :mrgreen:

mamma van sharondenise: jij ook nog succes met de laatste weken… :hug:

Ah lief dank je wel meid!! :-

Het zal wel niet zo erg worden als bij jouw , tenminste bij de eerste 2 heb ik ook nooit eiwitten en een hoge bloeddruk gehad.

Dus hopelijk bij deze zs ook niet.

Morgen naar de gyn, dus kijken wat ze van me pootjes vindt, al heb ik het meeste last van mijn knieeën.

:-

hoihoi

hoe is het nu?

groetjes

marlies

@ mamma van sharondenise: Oh vervelend is dat, dat je daar zo’n last van hebt! Hoop voor je dat morgen meevalt, ben benieuwd! :hug: Ik moet morgen ook heen, wel een beetje zenuwachtig!

Ja gaat redelijk goed nu Marlies, voel me wel een beetje zekerder nu. Vandaag was het vol op bezig in mijn buik, ik genoot er zo van. :inlove:

Maar ik heb morgen inderdaad Dr. baudain. Nou, ik ben benieuwd. Ik hoop dat ie een beetje rustig is, en een goed humeur heeft. :lol:

Ben benieuwd of ik je nog zie! :slight_smile:

Ik ben vanmiddag geweest en helemaal goedgekeurd, m’n bloedruk was heel netjes.

Bloed geprikt voor glucose en hb, maar dat is standaard met 30 weken.

Het vocht heeft echt met de warmte te maken bij mij.

Ik had nog gevraagt of ik kans zou krijgen op zs-vergiftiging maar die is zeer klein aangezien ik al 2 zs achter de rug hebt.

Ik ga nu op zoek naar steunkousen die over de knie gaan, dat geeft wat meer steun aan m’n zwakke knieeën en is ook meteen goed voor de bloedsomloop.

Jij sterkte meis, je voelt je beter dus dan zal het ook wel beter zijn.

Ik kom morgen nog wel eevn kijken hoe het is gegaan.

:-* Wendy

hoihoi

je zult zien dat hij bij jou heel keurig en correct is.(dat hoop ik in iedergeval voor je.

Ik hoef pas over 5 weken weer terug te komen omdat ik tot 30 weken nog onder de vk sta. Dus als het goed is niet.

Wel leuk om eindelijk een medekoker gezien te hebben.

groetjes

marlies

en???

ja vertel vertel of moet je nu alweer blijven.

vorige keer vertelde je ook dat je ff moest gaan en kom je niet weer omdat ze je willen checken…

misschien dave uitleggen hoe het werkt, voor noodgevallen?

anders mag je me sms-en hoor dave heeft mijn nummer

Je kan dave gewoon op zijn nummer bellen, die neemt volgens mij altijd wel op. Tenminste, als ie niet aan het werk is. :lol:

Maar voelde me gister niet goed, dus ik ben gelijk mijn bed in gegaan. Maar opzich was hij wel netjes, hij maakt alleen rare opmerkingen ja. Maar dat deed hij de vorige keer ook al, dus die liet ik maar langs me heen gaan. :roll: Mijn bloeddruk was wel aan de hoge kant, 148/… ik weet het even niet precies meer. :think:

Mijn kindje is inderdaad te groot, en ik hoor volgende week nu wat ze nou precies gaan doen. Dan heb ik een vrouw, kaplan? oid… Godzijdank, want die is hardstikke lief! En die neemt me wel iets meer serieus. Dus ik moet weer tot dinsdag wachten, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Pfffrrtt!

Heb ook gezegd dat ik me nog steeds niet goed voelde, maar de enige oplossing is bevallen. Toen werd ik eerlijk gezegd wel redelijk geiriteerd, hij heeft makkelijk praten. :silenced:

Vanacht in bed dacht ik ook dat het helemaal mis was, heel veel last van mijn buik. Ik kon niet meer draaien van de pijn, en het was boven in mijn buik. :wall: maar kindje beweegd wel goed.

Had ook het idee dat ik ‘vocht’ verloor, maar dat was het ook niet. Dus ik zal wel zoals hij zei, moeten bevallen. :doh: