Vocht vasthouden

Oh spannend, succes wijffie :thumbup: :thumbup: :dance: :dance:

@mamma van sharondenise wrote:

Hey meis,

Ja dat slapen dat heeft iedere hoogzwangere volgens mij.

Ik ben ook zoooooooh moe, maar van bijslapen komt maar weinig natuurlijk met 2 kids om je heen.

Je zegt dat je zoveel jeuk hebt, waar?

Met dampo of vicks insmeren helpt ook erg goed tegen de jeuk.

Met mij gaat alles verer goed hoor, het begint allemaal wat zwaar te worden, maar dat hou je toch niet tegen.

Vocht heb ik nu wel meer last van, vooral sávonds heb ik hele branderige voeten ervan. Een lekker koud voetenbadje geeft wel wat verlichting.

Ik hoop voor je dat het allemaal snel doorzet, wanneer moet je weer naar de gyn?

Probeer anders concrete afspraken te maken over inleiden wanneer ze dat uiterlijk willen gaan doen.

gewoon proberen of ze dat willen.

Sterkte meissie, het duurt echt niet lang meer :hug:

Ik heb echt OVERAL jeuk, maar krijg voor na de bevalling talkpoeder met menthol. Heeft de gyn gegeven, moet een boel schelen zegt ze! Ik hoop dat jij er ook niet meer lang op hoeft te wachten, zal wel allemaal zwaar worden! :hug:

Ik ben gister heen geweest, bleek al 4cm ontsluiting te hebben. :shock: De gyn schrok er meer van als ik, dat was echt een heel erg vreemd moment! :think: Vanacht niet veel gebeurt, wel onrustig geslapen. Nou ja, eigenlijk helemaal niet geslapen ben om het half uur wakker geweest. Begin nu lichte weeen te krijgen, en moet er om acht uur zijn. Ben niet echt zenuwachtig, krijg hele lieve woordjes hier ingefluisterd! :dance: Ik hoop dat ik jullie snel meer kan vertellen, maar dat zal wel! :lol:

Succes nog Mama van SharonDenise! En voor de rest natuurlijk ook! :hug:

Succes meid!!! Vandaag zal jij vast en zeker je kleine in de armen kunnen sluiten! :inlove:

Ennuh, wel even je buikinhoud komen showen heh! :wink:

hoihoi

veel sucses vandaag. Ik :thumbup: voor je

groetjes

marlies

je bent nu al in het ziekenhuis, maar als je weer thuis bent zal je dit vast lezen.

heel veel succes en ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen.

en dat je snel je kleintje in de armen mag houden.

toi toi toi, ook voor dave uiteraard.

oh meissie misschien ben je al bevallen of heel hard bezig nu, de eerste 4 cm cadeau en dat voor een eerste kindje heerlijk hoor.

Ik kom vanmiddag nog een keertje kijken of er al nieuws is.

Ik denk aan je :-*

Nog geen nieuws, heb jij ook nog niets gehoord Niekie?

succes meissie. Hopelijk heb je snel(of heb je het al) je kindje in je armen en dan ben je van alle klachten verlost.

ik kreeg net een telefoontje dat om half 1 vanmiddag ze bevallen is van een gezonde zoon Timo.

hij weegt 3640 gram.

moeder en zoon mogen morgen naar huis.

tijd en gewicht weet ik niet helemaal zeker maar dat zal ze dan zelf wel veranderen, helaas viel het gesprek steeds weg.

Dave en Miranda van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

nu lekker genieten

Miranda en Dave, gefeliciteerd met jullie zoon Timo.

Geniet lekker van en met elkaar.

Jeeeeh :dance: :dance: :dance:

Miranda en Dave van harte met jullie zoon Timo.

Geniet van je kraamtijd meissie .

oja nog vergeten te zeggen, de bv liep als een tiet.

leuke woordspeling, maar de kleine Timo hapte direct goed aan en dronk goed.

yippie

van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

liefs marlies

Van harte gefeliciteerd.

Je lichaam weer lekker terug en een prachtige zoon!!

hoihoi

hoe is het nu?

groetjes

marlies

Hoi hoi!

Het gaat hardstikke goed! Wel heel erg moe! 3 nachten nog niet geslapen, omdat meneertje een gigantische zuigbehoefte heeft en we niet konden plaatsen waarom hij nou zo huilde. Niks hielp, behalve de pink… Maar dat weten we nu, dus dat is opgelost. :inlove:

Maar nu gaat alles heel goed, en Bevalling ging echt heel erg snel, zo wil ik er wel meer op de wereld zetten hoor! Half negen zijn mijn vliezen gebroken, 9:30 weeen, 11:30 persen, 12: 58 was Timo er! (De info van Niekie klopt dus! :slight_smile: ) En het geluk was echt dat ik de eerste 4 cm cadeau heb gekregen! Het viel me al met al reuze mee, en dt te bedenken dat ik 2 a 3 dagen ervoor nog gezellig bij Niekie ben geweest! :lol: Timo doet het hardstikke goed, het is een heel tevreden kereltje. :inlove: Eerste twee nachten thuis was wel heel erg wennen, maar nu krijg ik er zelf ook handigheid in betreft bv en al die andere nieuwe dingetjes.

Wat kaplan betreft, ik heb haar met de controlle’s gehad en Wendy heeft de bevalling gedaan. Hele lieve meid, kon me geen betere wensen!

Ik zal de foto’s even posten in het showforum, eindelijk wat heb ik daar naar uit gekeken :inlove: !

leuk miranda om te horen dat het zo goed met jullie gaat.

we komen snel bij jullie

hoihoi

gaaf dat het zo goed gaat. Hoe is het nu dan met de jeuk?

groetjes

marlies

we zijn vanmiddag even wezen kijken, maar man wat een mooi kereltje.

ben opslag verliefd.

verder begonnen de voeten nu wat af te zakken, nou ja het vocht dan, maar ze had er nog wel vreselijjk veel jeuk aan zei ze.