hoe gaat het nu met je? :hug:
wat anderen al zeggen ga desnoods iedere dag naar het ziekenhuis.
of laat je opnemen zodat je vaker per dag gecontroleert kan worden.
ik denk aan je :-*
Mijn buik is erg onrustig :roll:
Mijn buik voelt erg zwaar, net of ik haar niet meer kan houden.
Dus ik doe lekker rusten
Lieve Victoria,
ook ik kom even laten weten dat ik aan je denk de laatste dagen en dat ook zal blijven doen de aankomende tijd.
Net als ninanien kan ik me nog goed herinneren hoe het toen ging, en wat een klap dat was.
Ik duim dat je je door de aankomende moeilijke dagen heen sleept, en dat je maar snel en vlot mag bevallen. En dat jullie tweede dochter je luidkeels laat weten dat alles goed is.
Knuffel en sterkte.
Poema/barbara (dec 05 mama)
lieve victoria
even een dikke knuffel om je moet te geven van een mede mei mamma
:hug:
ik denk aan je en kan me zo goed voorstellen dat het nu extra spannend en vermoeiend is.
Barbara je hebt je naam veranderd ik ken je alleen als Poema :-
Lief dat je aan mij denkt :-
Jij ook Marisca :mrgreen: :-*
Hallo Victoria… lieve schat… ik moet elke dag aan je denken… ook omdat we saampjes zwanger zijn en zo… :inlove: Ik voel zo met je mee en wou dat ik je even kon knuffelen en zeggen dat alles zeker weten goed gaat komen… dat je een prachtig gezond mooi kindje mag krijgen…
Dus hier een virtuele knuffel… knufknufkusssss
Ik denk aan je…
Dat met die buik heb ik ook trouwens… net alsof je em moet dragen, omhoog tillen hihi… omdat ie anders tot aan je enkels zakt of zo :mrgreen:
Het gaat snel nu he meid…
Zou dat indalen zijn dan :think:
denk het wel :mrgreen:
en meid… hoe voel je je… heb je nog wat leuks gedaan met dit warme weer of lekker uitgerust…
Ik ben vandaag bij de gyn geweest :thumbup:
Bloeddruk 80/130 en heb ons meisje weer op de echo gezien :inlove:
Donderdag mag ik weer komen
Heb wel last van mijn schaambeen en loop dus erg moeilijk :?
En jij?
@victoria wrote:
Ik ben vandaag bij de gyn geweest :thumbup:
Bloeddruk 80/130 en heb ons meisje weer op de echo gezien :inlove:
Donderdag mag ik weer komen
Heb wel last van mijn schaambeen en loop dus erg moeilijk :?
En jij?
Goed zo… echt fijn dat ze er zo mee omgaan… en je mag dus gewoon om de paar dagen komen :thumbup: (of MOET het?)
Hier idd ook last met lopen… net alsof hij steeds om mijn blaas/onderste stukje van de baarmoeder zit te schoppen/drukken… heel naar gevoel…
Vannacht onrustige benen gehad en dus heel erg moe vandaag…
Heb jij trouwens al iets over je matras? Ik baal ervan namelijk dat het zo warm is want zo’m beschermer gaat heel erg zweten :thumbdown: Maarja… je matrassen bederven is ook niet de bedoeling natuurlijk…
Ja hier ook al onrustige benen :shifty:
Nee nog niets op het bed, ben te lui daarvoor :oops:
Maar misschien toch maar iets erop doen, moet ook nog steeds klossen regelen :shifty: :roll: erg hé :roll: :oops:
@victoria wrote:
Ja hier ook al onrustige benen :shifty:
Nee nog niets op het bed, ben te lui daarvoor :oops:
Maar misschien toch maar iets erop doen, moet ook nog steeds klossen regelen :shifty: :roll: erg hé :roll: :oops:
Foei Victoria!!! :mrgreen: De klossen (ehmm kratten, klossen passen niet onder mijn bed) staan hier pas sinds gisteravond onder het bed… moet ook nog vanalles regelen… Ik weet het nog van de vorige keer, kreeg ik zo’n groen zeiltje die onder het hoeslaken moest… klets nat was ik elke ochtend en dat was s’winters!!!
het kan helpen nog wat “lagen” over dat zweetmatje te leggen. Dan kraakt en zweet het een stuk minder
@annemarie69 wrote:
het kan helpen nog wat “lagen” over dat zweetmatje te leggen. Dan kraakt en zweet het een stuk minder![]()
Haahahahahaa zweetmatje… hihi… goede benaming… :thumbup: maar gewoon 2 hoeslakens of zo dan :think:
ik had 'm gewoon direct op het matras liggen en dan een hele lading andere soortige matrasjes daar nog op (ach, met 2x al een kraampakket gehad te hebben verzamel je wat van die dingen ) en dan verder het bed opmaken.
@annemarie69 wrote:
ik had 'm gewoon direct op het matras liggen en dan een hele lading andere soortige matrasjes daar nog op (ach, met 2x al een kraampakket gehad te hebben verzamel je wat van die dingen) en dan verder het bed opmaken.
Maar dat is dan minder warm? dus 1 matrasje met zo’n plastic ertussen en de rest gewoon stof? sorry hihi maar dan is het me ECHT duidelijk :oops:

of een badlaken eroverheen… dat gekraak… :wall: en neemt ook wat nachtzweet op…
Victoria, mooi dat je controle goed was en je je meisje weer even hebt kunnen zien op de echo :inlove: … :hug:
@faizaa wrote:
@annemarie69 wrote:ik had 'm gewoon direct op het matras liggen en dan een hele lading andere soortige matrasjes daar nog op (ach, met 2x al een kraampakket gehad te hebben verzamel je wat van die dingen) en dan verder het bed opmaken.
Maar dat is dan minder warm? dus 1 matrasje met zo’n plastic ertussen en de rest gewoon stof? sorry hihi maar dan is het me ECHT duidelijk :oops:![]()
sorry Victoria 8) voor een beetje topicvervuiling…
ik deed eerst dat groene plastik ding direct op het matras. Dan van wat van die grijs/groene kraampakketdingen, dan molton en hoeslaken. Naar mijn gevoel was dit minder warm en zweterig. Duidelijk? En knap vruchtwater trouwens wat zijn weg vindt naar mijn matras met zo’n lading zeiltjes enzo erop

Nee helemaal niet topic vervuiling, is voor mij ook handig om het te weten