VICTORIA is bevallen!!!!!Welkom Sophie!!!!!!

ik had tegen maagzuur de huis tuin en keuken pepermuntjes.

ooh hele zakken gingen erdoorheen :mrgreen:

maar het hielp wel :thumbup:

Rennie mag je trouwens niet teveel van nemen, ze tasten je maag aan.

Gisteravond Antagel ingenomen en goed kunnen slapen :thumbup:

Vandaag nog geen last van :pray: gelukkig :pray:

ik hoop voor je dat het zo blijft :pray:

hoe gaat het verder met je?

Vandaag een beetje buikpijn/ongi pijn :think:

Wat is dat nu weer :shifty:

Ik ga maar eens even liggen :wink: :angel:

buikpijn/ongipijn? mischien een beetje voorwerk?

ik weet het anders ook niet…

gaat mischien wel over met even liggen :zzz: :wink:

Ja, klinkt als voorwerk. Tegen mij zeiden ze toendertijd: “al het voorwerk is straks bij de bevalling minder werk”, en dat was een heerlijke troost op dat soort voorwerk momenten. Sterkte.

Buikpijn is weer over :roll:

Maar als het waar is wat je zegt Jassie :thumbup: dan vind ik het niet erg :angel:

inderdaad wat jassie zegt alles wat je nu doet hoeft straks niet. :thumbup:

gaat helemaal goed komen.

ik ga nog even stemmen op je poll

hhmmmm eens kijken wat ik denk.

:mrgreen:

5 uurtjes heb ik er van gemaakt :wink:

Vanmorgen had ik het idee dat ik ons meisje niet had gevoeld, dus wij naar het ziekenhuis.

Gelukkig gelijk een hartje en toen werd ons meisje wakker en liet ze even duidelijk zien dat ze er was en dat alles goed was.

Kreeg ook een echo :thumbup: maar wat was ik weer bang.

Ik kan gewoon echt merken dat ik nu op het einde loop en dan ook echt letterlijk op het einde.

Ik ben op en wil gewoon zo graag bevallen :shifty:

oei vic, wat eng. dit zijn momenten dat vera’s verhaal wel wee rheel dicht bij komen he. Heel erg fijn dat je meisje het toch heel goed blijtk te doen, en wat is het toch goed dat het ziekenhuis zo voor je klaar staat.

Over ene week ben je even ver als bij vera he, ook dat lijkt me een achtbaan van emoties, moeilijk, spannend, verdrietig, gelukkig. Meid je komt er wel doorheen, niet heel lang meer en dan ben je over die vreselijke week heen, en niet veel later heb jij weer een prachtig kindje vast, die nu wel bij jullie mag blijven.

:-*

kan me voorstellen dat je dan wel even flink schrikt!!

gelukkig was alles helemaal in orde!!

sterkte met de laatste loodjes!

o Meis begrijpelijk die angts echt,Heb het zomet je te doen,Het moet zo zwaar voor jullie wezen!!!Hopelijk bereik je gauw die 37 weken en dat je dan maar van een mooi en gezond meisje bevalt!!Die luidskeels ter wereld komt!!!En die jullie niet afgenomen word!!!Veel sterkte in de komende 2a3 weken!!! :hug:

:-* kimmie

:hug:

Hoop dat de laatste weekjes voorbij mogen vliegen voor jullie! En dat je snel je mooie meisje hard huilend op je buik mag krijgen… :inlove: :-*

Victoria ik wil je even sterkte wensen met die laatste loodjes. Voor iedereen zijn die zwaar, maar voor jou moet het nog moeilijker zijn. :hug:

Ik wens je zó enorm een prachtig mooi gezond meisje toe!!

Oohh meid ik kan me dat goed voorstellen dat je bang bent. Gelukkig deed je meisje het goed.

Sterkte met de laatste loodjes. :hug:

Vanaf dinsdag over 1 week ben ik precies 37 wkn en 1 dag en net zover als ik was met Vera*

Ik blijf tellen in mijn hoofd :shifty: en weet dat ik vertrouwen moet houden, maar het laat me gewoon niet los.

pffff ik vind het ineens heel zwaar worden, maar Sacha, familie, vrienden en jullie :-* steunen ons en dat doet me echt heel erg goed :-*

Spannend Victoria, veel sterkte met de laatste loodjes. Het gaat vast allemaal goedkomen, zodat je gauw een ongetwijfeld mooi en vooral heel actief meisje aan je hart mag drukken.

Ach jee Victoria, wat een schrik zeg. Ben je nu weer enigszins gerustgesteld… :hug: ! Sterkte en dikke :-* !

Jeetje zeg nog maar een week en dan ben je net zover als met Vera Lynn toen ze geboren werd. Toen ik het las dacht ik even terug aan die tijd :frowning: Dat je aangaf zo’n buikpijn te hebben, en toen plots een paar dagen niet online was. We liepen met zijn allen op het einde en dachten dat je prachtig nieuws kwam brengen. En helaas kwam er je verschrikkelijke nieuws meis. Als het voor mij al raar voelt, hoe erg moet jouw angst dan wel niet zijn op dit moment :cry:

Ik ben blij om te horen dat het ziekenhuis heel erg alert is samen met jullie! En dat ze direct klaar staan en je controleren. Ga desnoods iedere dag meis als jij je daar iets geruster door voelt. Nog heeeeeeeeeeeeel even en dan mag je ook de nachtvoedingen in :-* :inlove: :-* :-* :-*