VICTORIA is bevallen!!!!!Welkom Sophie!!!!!!

Nou meis…een eigen afteltopic voor jou!

Mooi als afleiding ook…want meis wat heb jij lang moeten wachten op dat minimensje aan de borst :cry:

Maar nog even en je gaat het meemaken!

Ik :pray: voor je dat de bv goed gaat komen!Maar ik heb zo een gevoel dat dat wel goed gaat komen bij jou!!

:-*

Nog even moppie…heb je eindelijk je kleine roze wolk in je armen…schreeuwend en wel!!!

X Sas









Edit beheer: titel aangepast en foto ingevoegd :inlove:

jaaaaaa ik tel mee.



En ik krijg nu al kippevel bij dit bericht, want wat een dubbele tijd voor jou…extra reden om je hier massaal erdoor heen te slepen, en samen uit te kijken naar dat prinsesje van je.



:-*

Jaaaaaaaaaa, ik tel natuurlijk ook mee met je Vic…



Spannende tijden ahead…



Nog ongeveer 4 weekjes :wink: en je mag je mooie meisje ruiken…



Komt goed… :inlove:

spannend hoor!! heel veel succes met de laatste loodjes!! ik houd dit topic in de gaten!

oooh wat gaat het toch snel…kan me nog herinneren dat je net zwanger was en nu kan er al afgeteld worden!



Victoria sterkte met de laatste loodjes.

en over een aantal weekjes zullen je oren suizen van die langverwachte eerste schreeuw van je meisje.

Victoria , ik tel ook mee af.

We slepen jou er door heen hoor :thumbup:



Ik ben reuze benieuwd hoe ze gaat heten 8)





Anita

Ahhhhh wat lief meiden :-*

Ik vind het zelf ook spannend worden :shifty: maar kan niet wachten :angel:



Enne de borstvoeding, met jullie hulp komt dat vast goed :thumbup:

spannendddddd! Ik tel mee!!

Hier word ook meegeteld victoria!!!

Echt het is je gunt meis!!!

Oooo, ik tel ook mee, wat spannend meid! :-*

HOI victoria… mag ik ook in jouw topic rondneuzen… :mrgreen: we zijn op dezelfde dag uitgerekend… alleen mag jij ietsje eerder… ik hoop dat alles goed gaat komen… dat we een prachtbevalling mogen hebben :pray:

Jaaaa, opdat je dochter snel haar mooie kleertjes met mamamelk kan onderspugen! :dance: :wink:



:-*





(Ik heb 1x 5 rompers achter elkaar aan moeten trekken… :shifty: )

@Elise wrote:

Jaaaa, opdat je dochter snel haar mooie kleertjes met mamamelk kan onderspugen! :dance: :wink:



:-*





(Ik heb 1x 5 rompers achter elkaar aan moeten trekken… :shifty: )




Ja zoiets klinkt wel als iets wat mijn dochtertje zou kunnen presteren :lol:



Wat klinkt dat leuk :mrgreen: :angel:

@faizaa wrote:

HOI victoria… mag ik ook in jouw topic rondneuzen… :mrgreen: we zijn op dezelfde dag uitgerekend… alleen mag jij ietsje eerder… ik hoop dat alles goed gaat komen… dat we een prachtbevalling mogen hebben :pray:




Tuurlijk meis … je weet uiteraard nooit.

Je kunt ingeleidt worden (zie Stephie vandaag) en dat er gewoon niets gebeurd :shock:

Dus misschien ben jij wel gewoon eerder.

Maar we gaan voor een mooie bevalling :thumbup: :-*

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
HOI victoria… mag ik ook in jouw topic rondneuzen… :mrgreen: we zijn op dezelfde dag uitgerekend… alleen mag jij ietsje eerder… ik hoop dat alles goed gaat komen… dat we een prachtbevalling mogen hebben :pray:




Tuurlijk meis … je weet uiteraard nooit.

Je kunt ingeleidt worden (zie Stephie vandaag) en dat er gewoon niets gebeurd :shock:

Dus misschien ben jij wel gewoon eerder.

Maar we gaan voor een mooie bevalling :thumbup: :-*




Nee precies… je hebt natuurlijk nooit die zekerheid… oh en ehmm een snelle bevalling, lijkt me ook mooi :wink: :mrgreen:

Oké deal een mooie, snelle, pijnloze bevalling :thumbup: :mrgreen:

@victoria wrote:

Oké deal een mooie, snelle, pijnloze bevalling :thumbup: :mrgreen:




Hahaha… goed samengevat… maarre Victoria… je word ingeleid… wat houdt dat in en dat betekend dus niet dat je je kindje dan ook die dag krijgt? :think: het is stimulerend? of hoe moet ik zoiets zien… ben echt een leek sorry hoor… :oops: :mrgreen:

@victoria wrote:

Oké deal een mooie, snelle, pijnloze bevalling :thumbup: :mrgreen:




Bestond dat maar he… :twisted:

@Marlous wrote:

@victoria wrote:
Oké deal een mooie, snelle, pijnloze bevalling :thumbup: :mrgreen:




Bestond dat maar he… :twisted:




Nee nee nee Marlous dat bestaat echt… (speel nou even mee wil je :wink: wij moeten over een aantal weken :mrgreen: )



wishfull thinking heet zoiets toch?

Ja Marlous niet zo flauw doen :naughty:



Nou je hoort ook weleens dat iemand wordt ingeleidt en dat het niet doorzet en dan mag je de volgende dag gewoon weer :shifty: