VICTORIA is bevallen!!!!!Welkom Sophie!!!!!!

@victoria wrote:

Iedereen is hier welkom hoor :lol:

We zitten toch samen in hetzelfde schuitje :wink:

Ben benieuwd naar jou controle morgen :-*

Hoe voel jij je verder?

Verder goed… alleen een lastige dreumes die niet wilt eten, alleen maar “tietje” drinken en rare slaaptijden heeft… bovendien loopt ze nog niet en dat maakt me soms onzeker en is nu wel zwaar…

Over die vit. D en K…mijn man vond dat dus ook wel leuk om te halen…juist zo na de geboorte is het voor hem ook even een soort van in the pitcuremoment als hij die spullen gaat halen…tenminste zo was dat hier…Stef staat niet graag in de belangstelling maar zo bij de apotheek even gefeliciteerd worden en de vragen hoe heet hij enzo vond hij toch wel leuk hoor zo in die eerste dagen :inlove:

Fiep

Ik weet niet over dat inleiden, ik ben er wel zelf over begonnen, maar meer omdat iedereen dat nu aan mij vraagt :think:

Sas

Ja hier ook zo, Sacha staat niet graag in de belangstelling, maar hij zal dan wel zo trots als een pauw rondlopen denk ik :angel: :inlove:

Victoria voor jou word het ook spannend.

Zet hem op. En ik volg het wel hoor. :thumbup:

hoi vic,

het wordt nu echt spannend voor je. nog heel eventjes en dan heb je een prachtig meisje in je armen :inlove:

ik denk aan je hoor.

:-*

Morgen mag ik weer :shifty: naar het ziekenhuis :angel:

Succes vandaag moppie…ik denk aan je!

Nou meiden ik kom net van het ziekenhuis :mrgreen:

Het was echt heel erg druk.

Ze hebben gekeken maar mijn baarmoedermond was nog niet rijp.

Maar ze gaan a.s. maandag toch inleiden :shifty:

Ze gaan dan gel inbrengen. Lukt het niet dan wordt er ook geen ks gedaan, dat wil ik ook niet.

Dan gaan ze gewoon weer kijken en misschien een week later weer inleiden.

Dus spannend en wie weet ben ik maandag wel moeder :angel:

Oh Victoria, wat spannend!!! Hopelijk lukt het maandag al en kunnen jullie je meisje snel in jullie armen sluiten :inlove: . Heel, heel veel succes alvast :-* .

Wow, maandag al! :inlove: Spannend hoor, ik zal voor je duimen!!

victoria wat spannend

ik hoop zo dat maandag alles gaat lukken :pray:

ik zal aan je denken :-*

Wauw maandag al. Das snel. Spannend.

hahaha en Sacha is nu toch zenuwachtig, zo schattig :inlove:

Hij is maar de klossen nu gaan halen, die hadden we nog niet :?

Ooooooo meid wat spannend!! Zal heel hard aan je denken dan. :thumbup: :-*

He meis… toch hier ook nog even reageren… ik wens je heeel veel succes maandag… hoop dat alles goed zal gaan en dat je misschien dan al je pracht kindje in je armen mag sluiten… zo spannend!!! Ben je me wel voorgekropen he :wink: alhoewel… wie weet wat er dit weekend gebeurd… misschien doen we het deze keer gewoon weer vlak na elkaar… :mrgreen: Ik denk aan je… groetjes… :-*

ik hoop dat het niet tot inleiden hoeft te komen, en als het wel zo is, dat het dan heel voorspoedig en mooi mag gaan :inlove: zodat je prachtige meid snel van jou als mama en haar mamamelk mag gaan genieten :inlove:

oehoehoe… :shifty: bij mij hebben ze ook met gel geprobeerd en dat ging heeeeeeeeel goed :thumbup: … om 10.00 gel ingebracht, om 15.30 vliezen gebroken en om 19.58 hield ik Yvan in mijn armen! Superbevalling gehad!

Meid ik hoop van harte dat het niet nodig is en dat het spontaan gaat beginnen vanavond of dit weekend… maar anders wens ik dat het net zo voorspoedig zal aanslaan als bij mij heeft gedaan… :pray: :pray:

Victoria :dance:

Spannend lieverd!

:-*

Oeeeew misschien maandag al? Ow wat spannend :mrgreen:

spannend!