Verder goed… alleen een lastige dreumes die niet wilt eten, alleen maar “tietje” drinken en rare slaaptijden heeft… bovendien loopt ze nog niet en dat maakt me soms onzeker en is nu wel zwaar…
Over die vit. D en K…mijn man vond dat dus ook wel leuk om te halen…juist zo na de geboorte is het voor hem ook even een soort van in the pitcuremoment als hij die spullen gaat halen…tenminste zo was dat hier…Stef staat niet graag in de belangstelling maar zo bij de apotheek even gefeliciteerd worden en de vragen hoe heet hij enzo vond hij toch wel leuk hoor zo in die eerste dagen :inlove:
Oh Victoria, wat spannend!!! Hopelijk lukt het maandag al en kunnen jullie je meisje snel in jullie armen sluiten :inlove: . Heel, heel veel succes alvast :-* .
He meis… toch hier ook nog even reageren… ik wens je heeel veel succes maandag… hoop dat alles goed zal gaan en dat je misschien dan al je pracht kindje in je armen mag sluiten… zo spannend!!! Ben je me wel voorgekropen he alhoewel… wie weet wat er dit weekend gebeurd… misschien doen we het deze keer gewoon weer vlak na elkaar… :mrgreen: Ik denk aan je… groetjes… :-*
ik hoop dat het niet tot inleiden hoeft te komen, en als het wel zo is, dat het dan heel voorspoedig en mooi mag gaan :inlove: zodat je prachtige meid snel van jou als mama en haar mamamelk mag gaan genieten :inlove:
oehoehoe… :shifty: bij mij hebben ze ook met gel geprobeerd en dat ging heeeeeeeeel goed :thumbup: … om 10.00 gel ingebracht, om 15.30 vliezen gebroken en om 19.58 hield ik Yvan in mijn armen! Superbevalling gehad!
Meid ik hoop van harte dat het niet nodig is en dat het spontaan gaat beginnen vanavond of dit weekend… maar anders wens ik dat het net zo voorspoedig zal aanslaan als bij mij heeft gedaan…