VICTORIA is bevallen!!!!!Welkom Sophie!!!!!!

Heel veel succes maandag, hier zal ik zeker aan jullie denken, hopelijk mag alles voorspoedig gaan en mogen jullie snel jullie kleine meid bewonderen.

Liefs Marieke

Wauw Victoria!!! Wat gaat het snel ineens he!

Gaat het nog een beetje meis? :-* Ik hoop dat je maandag je meiske in je armen mag houden :-*

Victoria, is er ook nog iemand die ons op de hoogte gaat houden :angel: ?

maandag misschien al mama?!

spannend joh

ook hier wordt er aan je gedacht

Spannend maandag vic!!!

Damian is oo met gel inbrengen geboren,8 uur gel ingebracht 13:00 vliezen gebroken en 17:29 was hij er al,

Ik ga voo rje duimen dat je meisje gauw komt!!!

Oooh, wat zal dit een spannend weekend voor jullie worden!!

Ik denk aan je hoor! En ben benieuwd naar de eerste foto van jullie mooie meid!! :inlove: (Ben je er al uit welke van de 1001 kleertjes je haar als eerste aan zal trekken? :mrgreen: )

ooooooh wat spannend zeg!!!

@Elise wrote:

(Ben je er al uit welke van de 1001 kleertjes je haar als eerste aan zal trekken? :mrgreen: )

:lol:

@Elise wrote:

Ik denk aan je hoor! En ben benieuwd naar de eerste foto van jullie mooie meid!! :inlove: (Ben je er al uit welke van de 1001 kleertjes je haar als eerste aan zal trekken? :mrgreen: )

Ja met dank aan Sas :-* :inlove:

Het wordt een Kid-Kid setje en een t-shirt van simpele kleuren met haar naam erop :inlove:

Spannend he vic??? :wink: :stuck_out_tongue:

@victoria wrote:

@Elise wrote:

Het wordt een Kid-Kid setje en een t-shirt van simpele kleuren met haar naam erop :inlove:

:inlove:

:-*

@victoria wrote:

@Elise wrote:

Foto? :angel: : P

Ja als ze is geboren :lol:

slim kees :angel:

@victoria wrote:

Ja als ze is geboren :lol:

slim kees :angel:

:lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: goedzo victoria, laat ze maar lekker nieuwsgierig zijn !!! :wink:

Dit is het setje :inlove:

Leuk Victoria :thumbup: .

leuk!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:thumbup: leuk setje. Ik ben benieuwd hoeveel ze op haar grote zus lijkt.

echt zo sweeettttt dat pakje… zou het mijn zoontje nog aantrekken :wink: :mrgreen: das zo leuk aan een meid… al die suiker zoete kleertjes… hoewel er voor jongens ook genoeg leuks is hoor…