VICTORIA is bevallen!!!!!Welkom Sophie!!!!!!

Hé Victoria, alweer 37 weken. Nog even dus!! Veel succes met de laatste loodjes :-* .

thnxxx meiden :-*

ik wens je kracht toe Victoria :hug: :hug: :hug: heel KOK leeft met jullie mee in deze spannende periode…

fijn dat je relaxed bent… :thumbup:

sterkte morgen… :kaars: :-*

:hug:

Nou het is mei :shifty: en de eerste is alweer bevallen :stuck_out_tongue:

Nu wordt het toch ineens spannend :shifty:

Hey victoria,ja de maand is nu aangebroken!!!Spannend!!!

Maar mischien een domme vraag jij word toch ingeleid ? of doen ze dat niet ?

:-*

Het kan uiteraard ook ineens beginnen :shifty: en over inleiden hebben we wel gesproken, maar nog niet hoe of wat en wanneer :shifty:

ow joh, ik had in mijn hoofd zitten dat jij met 38 weken zou worden ingeleid?

vic, ook vandaag denk ik aan je.

o ik dacht ook dat je met 38 weken ingeleid werd,Ach dan maar gewon afwachten he,En hopen dat beebje zich gauw meld!!

Hier word vandaag ook aan je gedacht :-*

Ja ze leiden pas in vanaf week 38.

Maar de gyn. van vorige week zei dat sommige kindjes dan nog natte longetjes hebben en dat zien ze pas als het kindje is geboren.

Dus soms leiden ze liever pas in vanaf week 39 :shifty:

Ik weet het ook niet precies, maar ga het zeker vragen :angel:

o wist niet niet joh van die natte longetjes

O ja hij zei ook dat je pas kunt inleiden als je baarmoedermond rijp is.

En eigenlijk is je kindje klaar als je bevalling uit zich zelf begint :think:

Maar ik ga er morgen zeker over beginnen, heb ik weer een andere gyn :wink:

Jaa, de mooie mei-maand is begonnen! :smiley:

Spannend hoor, wens je veel sterkte, ook voor de moeilijke momenten :-*

Mei-meisje, dat klinkt trouwens leuk :inlove: :mrgreen:

@victoria wrote:

Zijn jullie het eens over de schrijfwijze dan?

Ja ik ben nog lekker relaxed Fiep :angel:

Ik sta er zelf ook van te kijken :wink:

Ik ga lekker slapen, trusteeee :-*

Ja ook de schrijfwijze zijn wel het over eens… consulaat en regeltjes doen we even niet aan mee :mrgreen:

Hoe voel je je?

Hier onrustige nachten met onrustige buik krampjes… weet niet of het mijn darmen zijn (heb ijzertabletten en grote boodschap gaat niet goed nu, aambeitje ontdekt :oops: ) of al een soort voor weeen…

Hoe zijn jouw nachten?

Mijn nachten zijn eigenlijk ook een crime, nu ben ik al een draaikont in bed.

Maar ja draaien dat gaat niet meer zo makkelijk, dus ik zucht en steun als ik me omdraai (sacha kei blij met mij :liar: )

Dan ook diverse keren het bed uit om te plassen of te drinken :shifty:

Maar verders gaat het wel :lol: en jij?

@victoria wrote:

Mijn nachten zijn eigenlijk ook een crime, nu ben ik al een draaikont in bed.

Maar ja draaien dat gaat niet meer zo makkelijk, dus ik zucht en steun als ik me omdraai (sacha kei blij met mij :liar: )

Dan ook diverse keren het bed uit om te plassen of te drinken :shifty:

Maar verders gaat het wel :lol: en jij?

Hahaha… zuchten en steunen… :angel: doe ik nooooit… :wink:

Ik word wel es wakker rond 3 uur s’nachts… en zeg dan: ik wil wat gezelschap… of: ik heb zo’n warme voeten, kun je niet even die gel pakken :mrgreen:

hahaha heel herkenbaar :lol:

Maar ik ga maar vaak zelf het bed uit, omdat partner om 6 uur op moet staan, is ook zo lullig voor hem :angel:

@victoria wrote:

hahaha heel herkenbaar :lol:

Maar ik ga maar vaak zelf het bed uit, omdat partner om 6 uur op moet staan, is ook zo lullig voor hem :angel:

Manlief moet hier om kwart voor 6 opstaan… :oops: Maar heb een logeerbedje in de rommelkamer neergezet… daar “mag” ie naartoe als hij het echt niet meer met me uithoudt… :angel:

hahahahaha :angel:

Heb je nu alles geregeld?

Ik moet nog de klossen regelen en een vk~!

Verder liggen de spullen voor het ziekenhuis wel klaar, moet alleen nog IN een tas gedaan worden :lol:

Moet nog een po halen… ik wilde em eigenlijk niet halen maar las dat dat blijkbaar belangrijk is bij een eventuele thuisbevalling… :? Ziekenhuistasje moet nog… nog even een big shirt met korte mouwtjes ergens halen… badjas moet nog gewassen worden… Geboortekaartjes moeten ook nog… vanavond… matrasbeschermer zit er ook nog niet omheen… oh ja een doosje zoogcompressen… hoewel ik nu nog steeds geen toeschietreflex heb… :think: maarja wie weer begint het na de bevalling tot weer…

Oh meiden, ben blij dat ik hier even kom spieken. De po helemaal vergeten :doh: . Staat gelijk op mijn to-do-lijstje. Bedankt Faizaa :smiley: .